Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.419
9.370
113
Troll Dancing GIF (slika GIF)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.144
1.180
113
www.adriamedia.si
Eni tu pravijo da je problem tudi spravit vso to energijo do odjemalcev. Kar imajo prav, zato mi je res cudno da se bolj aktivno ne dela na posodobitvah in da EU ne nameni bajne denarce za taksne projekte (medtem ko recimo sofinancirajo/ali v celoti financirajo kolesarske poti)
EU še kako financira takšne projekte. SPloh pri razvoju in digitalizaciji, pa pri polnilni infrastrukturi za EV.
 
27. jan 2022
5.785
2.272
113

Eko sklad:​

Prenos subvencioniranja nakupa e-vozil za občane na družbo Borzen​

OBJAVLJENO13.6.2024

Vlagatelje obveščamo, da bo Eko sklad predvidoma v roku treh tednov zaprl Javni poziv 107SUB-EVOB23 Nepovratne finančne spodbude občanom za električna vozila.
Subvencioniranje nakupa okolju prijaznih vozil se bo preneslo na Borzen, ki bo predvidoma v juliju objavil javni poziv. Pogoji tega poziva bodo vključno z višino spodbud podobni pogojem javnega poziva Eko sklada, pri čemer bodo upravičene naložbe, ki so bile izvedene od junija 2024 dalje (to pomeni datum računa za nakup vozila in datum registracije vozila s strani vlagatelja od vključno 1. 6. 2024 dalje).

Medtem Borzen:

Subvencije za nakup električnih vozil​

Javni poziv bo predvidoma objavljen jeseni 2024.
 
19. jul 2007
2.820
1.536
113
Malo po malo pa bo…

Slovenija prvič presegla 25-odstotni cilj obnovljivih virov energije v končni porabi
https://www.rtvslo.si/okolje/sloven...vljivih-virov-energije-v-koncni-porabi/712213

Meni je padlo najbolj v oči sledeče:
Med razlogi za povečanje deleža je večja proizvodnja iz hidroelektrarn in sončnih elektrarn ter večji delež biogoriv v prometu, a tudi manjša končna poraba energije.

Če bi šlo to na račun boljše energetske učinkovitosti, bi bila to prekrasna novica, se pa bolj bojim, da gre na račun tega, da se enostavno manj dela, kar je pa pravzaprav slabo ( in bo potem začudenje zakaj nismo samooskrbni, ter da se vse uvaža, itd....).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.282
2.671
113
Meni je padlo najbolj v oči sledeče:
Med razlogi za povečanje deleža je večja proizvodnja iz hidroelektrarn in sončnih elektrarn ter večji delež biogoriv v prometu, a tudi manjša končna poraba energije.

Če bi šlo to na račun boljše energetske učinkovitosti, bi bila to prekrasna novica, se pa bolj bojim, da gre na račun tega, da se enostavno manj dela, kar je pa pravzaprav slabo ( in bo potem začudenje zakaj nismo samooskrbni, ter da se vse uvaža, itd....).
Vsaka baterija v EV, hibridu, kot baterija doma ali omrežna, prinese k boljšemu izkoristku naravnih virov. Če gledamo promet, bo ob enaki letni kilometrini poraba goriv nižja. Proizvodne dejavnosti ob sončnih elektrarnah in baterijskih zalogovnikih tudi porabijo manj energije iz omrežja na letni ravni.
Če se manjša poraba električne energije kaže v ekonomskih rdečih številkah pa bo treba počakat kakšne relevantne podatke.
Vsekakor pa marsikdo tukaj meni da zeleni prehod je bedarija in razvijanje tehnologij za le-ta nesmiseln in odvečen.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.419
9.370
113
Meni je padlo najbolj v oči sledeče:
Med razlogi za povečanje deleža je večja proizvodnja iz hidroelektrarn in sončnih elektrarn ter večji delež biogoriv v prometu, a tudi manjša končna poraba energije.

Če bi šlo to na račun boljše energetske učinkovitosti, bi bila to prekrasna novica, se pa bolj bojim, da gre na račun tega, da se enostavno manj dela, kar je pa pravzaprav slabo ( in bo potem začudenje zakaj nismo samooskrbni, ter da se vse uvaža, itd....).
Super je gledat podatke takrat ko ti paše. Logično, da polet, ko je poraba manjša in sončnice delajo, da je procent večji. Kaj pa pozimi, ko se vse toplotne zalaufajo, vodotoki rek padejo vreme pa megleno ušivo in od-1 do dve zunaj?
Sicer pa tukaj eni sanjajo od zastarelih tehnologij in se trepljajo po prsih, ker so dali panele na streho, pozabljajo pa, da je cel žur pri samo 25 odstotkih, kje je šele 100%.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.419
9.370
113
Vsaka baterija v EV, hibridu, kot baterija doma ali omrežna, prinese k boljšemu izkoristku naravnih virov. Če gledamo promet, bo ob enaki letni kilometrini poraba goriv nižja. Proizvodne dejavnosti ob sončnih elektrarnah in baterijskih zalogovnikih tudi porabijo manj energije iz omrežja na letni ravni.
Če se manjša poraba električne energije kaže v ekonomskih rdečih številkah pa bo treba počakat kakšne relevantne podatke.
Vsekakor pa marsikdo tukaj meni da zeleni prehod je bedarija in razvijanje tehnologij za le-ta nesmiseln in odvečen.
Mislim da jih je zelo malo ki dobesedno to mislijo. Smo pa nekateri mnenja, da manjka še kar precej znanja in tehnologij na poti od fosilnih goriv in da bo še marsikaka noviteta in marsikako desetletje več potrebno za ta dosežek. Nikakor ni pa pot nemški model, to je že jasno, da je strel v koleno.