To je po prvem dnevu iz tovarne.Tesla Model S Plaid with new Track Pack sets a Nürburgring record
Oh what you can achieve with a $20,000 upgrade to a $108,490 car.www.theverge.com
Cudno da potem doseze tak cas, ce je tako slabo podvozje?
Nürburgring Nordschleife Full lap times - FastestLaps.com
List of fastest lap times for Nürburgring Nordschleife Full. Updated October 2024.fastestlaps.com
Veliko veliko “sportnikov” je slabsih…kaksna si sele tista podvozja?
A bomo počas prišli do tega da EV v končni fazi rabijo še več vzdrževnja kot ICE, stroški so pa ravno tako samo druge postavke?To pa ni nič nenavadnega za takšen stroj. Zato je priporočljiva optika vsako leto.
A veš kaj pomeni 1400nm navora instant navora...
ja valda bemu boga, če ima 1000 konjev in 1400 navora.. pa še to je "štrom" navor ki takoj zagrabi, brez "nabiranja"...Realno večina super športnih avtov rabi kup vzdrževanja. Verjetno ta Tesla spada že v to kategorijo.
Seveda lahko.A bomo počas prišli do tega da EV v končni fazi rabijo še več vzdrževnja kot ICE, stroški so pa ravno tako samo druge postavke?
Bo kot kaže počas potrebno nehat kalkulirat nič rednih servisov za EV, samo domača vtičnica in vozi se "zastonj",....
To pa ni nič nenavadnega za takšen stroj. Zato je priporočljiva optika vsako leto.
A veš kaj pomeni 1400nm navora instant navora...
Ne, oz mogoče malenkost, ampak mislil sem da se material kar "deformira" in zato optika...seveda pride do točke ko je potem kaputt, ampak pri S in X je to "klasika" da letno menjaš roke...seveda pri normalni kilometrih ki so za ta avto predvideni, če delaš 5k letno pa bo držalo zelo dolgo..
Z optiko boš ti rešil/preprečil izrabo podvozja?
Trajna je samo človeška neumnost!Seveda lahko.
Chevy volt, vzdrževanje 0 eur. v letih 2017 do 2022, skupno narejenih 130k km ..
Ioniq, vzdrževanje 700 eur, tripotni ventil klimatske naprave v dobrem letu in skupno 90k km
To so ljudski EVji, ki so trajni. Drugo pa je stroj od tesle, ker pa logično da je vzdrževanje drago in to tudi vsak ve.
porše tycan nima toliko kilometrov, ker uporabnik prej obupa in ga da v prodajoDaj Darjan ne opravičuj vseh Tesla nadebluz.
Porsche Tycan nima Meter Luft na premah po enem letu in 50000 km.
Pa ravno 15let starega pasata si najdu, kjer so se roke menjale vsako leto...to je v bistvu zelo dobro narejen avto, kjer je predvidena letna menjava rok.
Vsaj veš, da imaš vedno podvozje brez lufta, plus mehanik, ki to dela se ne jebe z zarjavelimi šraufi kot na recimo 15 let starem Pasatu, kjer komaj narazn dobiš.
Zato so jih v teh nekaj letih prodali 150.000 kosov. Ob tem, da je cena z nekaj opreme od 100.000 tisočakov naprej. Res poden.porše tycan nima toliko kilometrov, ker uporabnik prej obupa in ga da v prodajo