Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.354
6.545
113

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.344
3.437
113

Cudno da potem doseze tak cas, ce je tako slabo podvozje?


Veliko veliko “sportnikov” je slabsih…kaksna si sele tista podvozja?
To je po prvem dnevu iz tovarne.

Po 15000 km pa že ima Luft na zadnjih kolah.
Če ne razumeš si lahko vklopiš podnapise z avtomatskim prevodom v Slovenščino..
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.354
6.545
113
To pa ni nič nenavadnega za takšen stroj. Zato je priporočljiva optika vsako leto.

A veš kaj pomeni 1400nm navora instant navora...
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.674
829
113
To pa ni nič nenavadnega za takšen stroj. Zato je priporočljiva optika vsako leto.

A veš kaj pomeni 1400nm navora instant navora...
A bomo počas prišli do tega da EV v končni fazi rabijo še več vzdrževnja kot ICE, stroški so pa ravno tako samo druge postavke?

Bo kot kaže počas potrebno nehat kalkulirat nič rednih servisov za EV, samo domača vtičnica in vozi se "zastonj",....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.354
6.545
113
Realno večina super športnih avtov rabi kup vzdrževanja. Verjetno ta Tesla spada že v to kategorijo.
ja valda bemu boga, če ima 1000 konjev in 1400 navora.. pa še to je "štrom" navor ki takoj zagrabi, brez "nabiranja"...

PS, meni je tudi sprednje roke po 1 letu uničilo, pa imam zgonjena jajca ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.354
6.545
113
A bomo počas prišli do tega da EV v končni fazi rabijo še več vzdrževnja kot ICE, stroški so pa ravno tako samo druge postavke?

Bo kot kaže počas potrebno nehat kalkulirat nič rednih servisov za EV, samo domača vtičnica in vozi se "zastonj",....
Seveda lahko.

Chevy volt, vzdrževanje 0 eur. v letih 2017 do 2022, skupno narejenih 130k km ..
Ioniq, vzdrževanje 700 eur, tripotni ventil klimatske naprave v dobrem letu in skupno 90k km

To so ljudski EVji, ki so trajni. Drugo pa je stroj od tesle, ker pa logično da je vzdrževanje drago in to tudi vsak ve.
 
  • Haha
Reactions: trance0

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.354
6.545
113
A tesla dela svoje roke?

pa koliko berem na taycan forumu, imajo kr probleme s podvozjem...pa kateri taycan primerjaš s Prideom? osnovni z 500 navora?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.354
6.545
113
:valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse: :valjamse:
Z optiko boš ti rešil/preprečil izrabo podvozja?
Ne, oz mogoče malenkost, ampak mislil sem da se material kar "deformira" in zato optika...seveda pride do točke ko je potem kaputt, ampak pri S in X je to "klasika" da letno menjaš roke...seveda pri normalni kilometrih ki so za ta avto predvideni, če delaš 5k letno pa bo držalo zelo dolgo..
 
  • Wow
  • Haha
Reactions: Bucko in trance0

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
463
12
28
Slovenija
Seveda lahko.

Chevy volt, vzdrževanje 0 eur. v letih 2017 do 2022, skupno narejenih 130k km ..
Ioniq, vzdrževanje 700 eur, tripotni ventil klimatske naprave v dobrem letu in skupno 90k km

To so ljudski EVji, ki so trajni. Drugo pa je stroj od tesle, ker pa logično da je vzdrževanje drago in to tudi vsak ve.
Trajna je samo človeška neumnost! :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
2.621
1.243
113
to je v bistvu zelo dobro narejen avto, kjer je predvidena letna menjava rok.
Vsaj veš, da imaš vedno podvozje brez lufta, plus mehanik, ki to dela se ne jebe z zarjavelimi šraufi kot na recimo 15 let starem Pasatu, kjer komaj narazn dobiš.
Pa ravno 15let starega pasata si najdu, kjer so se roke menjale vsako leto...