Okolju prijazni avtomobili

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.654
5.843
113
V tole tezo pa močno dvomim:
"Evropa že zdaj prispeva le 5% k svetovni produkciji toplogrednih plinov."

A je kakšne vir za tole? Seveda ne.

Leta 2015, ko je bila kitajska industrija polovico manjša, je EU prispevala manj kot 15%. Ostalo prepuščam tvoji domišljiji.

Vmes je EU zmanjšala izpuste za dodatnih nekaj %, BTW.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.646
1.035
113
lol, poglej mal na mobile DE.... tycan nov 110kilo (osnovni) , 2023 letniki stari s par kkm, minus 40 kilo. ce pa je 4s ali trubo je pa pušijona na leto še bolj boleča.
Tako to gre.

A ni to super ugodna "premija"? Pa pors? Za ICE ste cist slinasti na 2 let stare, kao najbol se splaca, skor bol novo od novga sam, da je se ulaufano. Kdo bi vas razumu res :valjamse: Drgac pa ja, sam kupujte ICE, cimbol, cimdal. EV ni ok, bad... Fuj, vsi se vam bojo smejal etc...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Saj to je glavni problem, v EU nam najbolj potratne industrije ni uspelo razogljičiti, zato smo jo pokopali, ampak EU potrošniki pa veselo kupujemo izdelke narejene izven EU s še hujšim bremenom na okolje kot, če bi to delali doma.

Ampak glavno da smo NIMBY in da se imamo mi fino, saj če pogledaš aktiviste delajo točno to ne dovolijo, da bi se industrija kakorkoli širila v EU, čeprav bi bilo to overall za celo zemljo bolje. CO2 je globalen problem, niso to lokalne emisije, ki jih lahko v mestih počistimo direktno z lastnimi dejanji, izgubili smo kompas kaj posredno nastaja s potršnjo vsega kitajskega junka, ki ga kupujemo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.656
9.459
113
Saj to je glavni problem, v EU nam najbolj potratne industrije ni uspelo razogljičiti, zato smo jo pokopali, ampak EU potrošniki pa veselo kupujemo izdelke narejene izven EU s še hujšim bremenom na okolje kot, če bi to delali doma.

Ampak glavno da smo NIMBY in da se imamo mi fino, saj če pogledaš aktiviste delajo točno to ne dovolijo, da bi se industrija kakorkoli širila v EU, čeprav bi bilo to overall za celo zemljo bolje. CO2 je globalen problem, niso to lokalne emisije, ki jih lahko v mestih počistimo direktno z lastnimi dejanji, izgubili smo kompas kaj posredno nastaja s potršnjo vsega kitajskega junka, ki ga kupujemo.
A veš kako se v Italiji razogljič proizvodnja enga pleha za streho recimo? Vse skup se proizvede na isti liniji, pol se pa da na pol proizvodnje nalepko CO2 free in cena x3, pa še prima je k se rima. Fuldobršpicadbest. Tko nas nategujejo, k v risanki. Najjači se pa krohota in trola k darjan.

Sej ne da smo v imenu ekologije dobil avte, k kurjo olje pr 30 tisoč, pa mašine v luft meče ITD, živel eko bulšit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.654
5.843
113
Saj to je glavni problem, v EU nam najbolj potratne industrije ni uspelo razogljičiti, zato smo jo pokopali, ampak EU potrošniki pa veselo kupujemo izdelke narejene izven EU s še hujšim bremenom na okolje kot, če bi to delali doma.

Ampak glavno da smo NIMBY in da se imamo mi fino, saj če pogledaš aktiviste delajo točno to ne dovolijo, da bi se industrija kakorkoli širila v EU, čeprav bi bilo to overall za celo zemljo bolje. CO2 je globalen problem, niso to lokalne emisije, ki jih lahko v mestih počistimo direktno z lastnimi dejanji, izgubili smo kompas kaj posredno nastaja s potršnjo vsega kitajskega junka, ki ga kupujemo.
Zato pa se jaz zgražam nad fantiki kot je Darjan.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.654
5.843
113
Če bi se mi še vedno držali svojih TDI-jev, bi procentualno sicer bolj vplivali na CO2, globalbo pa manj. Tako smo vse porinili kitajcem, oni pa zdaj pa harajo. In ne servirajo izdelkov samo nam, ampak so sami že taki potrošniki, da planetu ni več rešitve. Potrošništvo je tam že na nivoju zahoda.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.646
1.035
113
Zato pa se jaz zgražam nad fantiki kot je Darjan.
Ok, je mal hecen samo kaj tocno te moti? Vem da mu eko ocitno ni pomemben kot mu je bol free ride. Sam se vedno, kupu, uporabla in ocitno je zadovoljen. Kaj ces vec? Pa sej ne zivi za druge (upam vsaj) ampak zase. In edino steje, da si zadovoljen. Ne vem, jst to tako gledam.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.193
4.058
113
Cena? Okrog 80c/kwh

Hitra matematika: 4 tonska ev suv kanta z 80 kwh baterijo bo plačala 64€. Če sem radodaren bi rekel da naredi s tem 400km na ac za šleperjem. Torej 16€ na 100km

Na levi stoji identična 2 tonska suv kanta in tanka dizl. 1.7 na liter, 70l, plača 120€ in naredi ene 700km s tempomatom na 160 kmh.
Torej 17€ na 100km

Prvi se bo jajcal za šleperji in vsakih 400km prisilno sral, scal, jedel sendviče, pil kavice in se sprehajal. Drugi bo to delal na 700 km če bo hotel, ker avto je s scanjem vred natankan v 5 min.

Zakaj?
No cene so bolj 50 cent za KWh ob neki naročnini.

Screenshot_20240409_164752_Chrome.jpg
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.654
5.843
113
Ok, je mal hecen samo kaj tocno te moti? Vem da mu eko ocitno ni pomemben kot mu je bol free ride. Sam se vedno, kupu, uporabla in ocitno je zadovoljen. Kaj ces vec? Pa sej ne zivi za druge (upam vsaj) ampak zase. In edino steje, da si zadovoljen. Ne vem, jst to tako gledam.
Moti me njegova "eko" agenda. Dejansko pa če gremo po njegovi poti, gremo v samouničenje. Da je Tesla iz Amerike je bolj blažev zegenj.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.646
1.035
113
Ok, to ne vem na kaj tocno leti. Samo kakor razmisljas, dejansko je EV lokalno cist. Pusti te ICE advokate in njihove izgovore, to je kratkega daha. Ko bojo dobil pocen stromarja bojo kupljeni pa veseli. Od kje pride strom me niti ne zanima, vecinoma s lastne strehe. Sem pa preprican, da je strom bolj cista oblika energije kot nafta / derivati. Neprimerno bolj. Se baterije resijo pa bo konec z izgovori. Sicer pa izbira mora bit, nedvomno. Oni, ki dejansko zivijo v avtu, dnevno cepajo po 400+ km bojo se naprej mel ICE. Upam, da vecinoma po AC, v mestih jih res ne potrebujemo v trenutni meri, cisti overkill.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.656
9.459
113
To pa ni za darjanće. Pa tam bi legalno brskalo po laptopu, ne pa na avtopilotu za kamionom..... ssm najjači pač ve.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.656
9.459
113
Ok, to ne vem na kaj tocno leti. Samo kakor razmisljas, dejansko je EV lokalno cist. Pusti te ICE advokate in njihove izgovore, to je kratkega daha. Ko bojo dobil pocen stromarja bojo kupljeni pa veseli. Od kje pride strom me niti ne zanima, vecinoma s lastne strehe. Sem pa preprican, da je strom bolj cista oblika energije kot nafta / derivati. Neprimerno bolj. Se baterije resijo pa bo konec z izgovori. Sicer pa izbira mora bit, nedvomno. Oni, ki dejansko zivijo v avtu, dnevno cepajo po 400+ km bojo se naprej mel ICE. Upam, da vecinoma po AC, v mestih jih res ne potrebujemo v trenutni meri, cisti overkill.
Javni prevoz rešuje mesta ne EV. Sicer ti je pa kolega daco povedal kdaj bo on kupil štromarja. Zaenkrat v njegovih pa tud mojih pogojih še ni štromarja, je pa precej čist hibrid, pod pet litrčkov bencina spije v mestu, pa 10 let garancije ti dajo Japončki, pa zanimiv špila. Ko bo EV te pogoje izpolnil bompa še pred mojo hišo.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.646
1.035
113
V mestu se potrebuje sodoben javni promet, ne pa avtomobile. Pa naj bodo ICE ali EV.

Bingo. Samo ugibam, po mestu se ne vozis z javnim prometom, dnevno ampak avtom? Slednjega, sploh dobrega javnega prometa (pod dober leti izkljucno EV verzijo, ne dizel BUS) ni povsod, kaj potem? Tko da smo spet na: ICE ali EV? Sam stavim na slednjega, kar verjamem, da ze veste ;) Se pa tole bere kot neka tekma, merjenje ticev. Vozite to kar mislite da morate. Ce zraven se malo na okolje mislite pa se tolko bolje. Hint: emisije so bad.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
To pa ni za darjanće. Pa tam bi legalno brskalo po laptopu, ne pa na avtopilotu za kamionom..... ssm najjači pač ve.
Ne vem sploh zakaj se še ukvarjate s to umsko moteno osebo ali pa trolom. Nisem čisto prepričan kaj je.
Mi je pa zanimivo spremljati transformacijo oseb, ki so prej mirno kurile ICE SUVje in so ob nakupu EVja, se transformirale v zagovornike narave in zelenega, itd. Kak te so oni čisti, zeleni, dišijo, mi smo pa svinje.
900kg težki Swiftek, ki žere 5 litrov je za takega transformiranca v dvotonski EV pošasti svinjur, ki ga je treba prepovedati in izgnati iz mesta. :valjamse:
Eh ja.
 
  • Haha
Reactions: Hanzi in NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
Bingo. Samo ugibam, po mestu se ne vozis z javnim prometom, dnevno ampak avtom? Slednjega, sploh dobrega javnega prometa (pod dober leti izkljucno EV verzijo, ne dizel BUS) ni povsod, kaj potem? Tko da smo spet na: ICE ali EV? Sam stavim na slednjega, kar verjamem, da ze veste ;) Se pa tole bere kot neka tekma, merjenje ticev. Vozite to kar mislite da morate. Ce zraven se malo na okolje mislite pa se tolko bolje. Hint: emisije so bad.
Lahko se farbaš kot želiš. Povej samo kolikokrat si uporabil javna kolesa recimo? BicikeLJ? Pa tvoj super duper čist EV doma pustil. Ker to je tudi del sodobnega javnega prometa.
Sicer pa nima veze. Ti kar rešuj svet z EV, jaz ga bom pa s prdci na kolesu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.646
1.035
113
Javni prevoz rešuje mesta ne EV. Sicer ti je pa kolega daco povedal kdaj bo on kupil štromarja. Zaenkrat v njegovih pa tud mojih pogojih še ni štromarja, je pa precej čist hibrid, pod pet litrčkov bencina spije v mestu, pa 10 let garancije ti dajo Japončki, pa zanimiv špila. Ko bo EV te pogoje izpolnil bompa še pred mojo hišo.
Hybrid je ok (en je se vedno doma - Rav 4). Super stvar, ko se navadis vozit. Naenkrat ni vec kazni, poraba ok, voznja lepa. Sam... ne bom spoiler, bomo ze kdaj kasnej kako rekl, ko bo situacija zrela. Javni promet (sploh elektricn) je pa super ok ja, za mesto. EV pa za povsod, z dolocenimi minusi. Ce lahko z njimi ok, ce ne bezi stran.