Okolju prijazni avtomobili

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.856
388
83
Da pa že v letu in pol odplačaš razliko v stroških/nabavni ceni vozila, pa jaz malo dvomim. Razen če je prej vozil Hummerja. :p
Stari avto prodal, doplačal cca 18k€ za novi. Glede na št. km in če dobi potne stroške nazaj povrnjene, je to cca 800€/mesec... + še nekaj od prevozi dobi... pa smo tam na 1.5 do max 2 leti.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
danes je pač tako:
kona T-gdi 120KM style 18470 €
Kona electirc 40kWh 136KM style 36880 €

18k€ razlike. kdaj boš to noter spravil?
Spet ni vse tako črno/belo, kot želiš prikazat. Za bencinarja si vzel ceno iz akcijskega cenika, za električarja pa redno ceno. Poleg tega nisi upošteval subvencije, ki jo ta trenutek še dobiš.

Pri električnem hyundai v akcijskem ceniku omenja neko "hyundai eko subvencijo za 3k€"... ampak ker nimajo zraven pogojev, jo bom tukaj ignoriral in vzel enega iz avto.net.


Končna cena: 31.360€

Razlike je torej "samo" še 13k€. To razliko v ceni je teoretično možno z gorivom pridobiti v dobrih 7 letih (seveda je vse odvisno od tega, koliko kilometrov se bo delalo, kakšne bodo cene goriva v prihodnosti in kakšne možnosti polnjenja ima ta, ki kupuje avto... ni EV avtomatično ugodnejši za vsakega... ampak velja tudi obratno, da ni avtomatično dražji). Ampak bi bilo treba še upoštevat, kakšna bo vrednost avta, ko se bo le-ta prodajal. Če je bila nakupna cena za 13k€ višja, bo verjetno tudi prodajna čez par let nekaj višja.

Sedaj pa še k opremi, ki se razlikuje med električnim in bencinarjem, čeprav sta oba "style".

1.) Paket SMART (STYLE, PREMIUM): 170€
2.) Aluminijasta platišča 17‘‘ s pnevmatikami 215/55 R17 (STYLE, PREMIUM): 230€
3.) Avtomatski menjalnik: 1600€

Pa verjetno sem še kaj spregledal... tako da ob primerljivi opremi je samo še 11k€ razlike. Če se pa slučajno da dobiti tiste 3k€ popusta namesto 1k€ iz avto.net, je pa razlika v ceni samo še 9k€.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.087
113
www.adriamedia.si
In potem primerjaj še obrok kredita: klasičen komercialni pri bencinarju, in od eko sklada (fiksna 1,3% OM) ... Iskupnja kupa uporabnmikov EV, ki dnevno delajo dovolj km (recimo 100): obrok kredita + cena bencina pri ICE < obrok eko kredita + cena elel+krike pri EV ... Pri tistih z 200 km dnevno pa cena bencina pri ICE < kredit + elektrika za EV
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.398
9.140
113
oboje sem vzel iz akcijeska uradnega cenika pdf...ne obračaj, to so ceniki, kar se oglašuje in dejansko prodaja ali ne prodaja, in kaj sosed prodaja na avtonetu je druga zgodba in nepremerljivo...
Kot sem napisal, lahko ti pa foter tanka in mati te vozi okol, potem pa se sploh vse podre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Ja, samo malo neustrezno je primerjat električarja s kvačkalico, kaj praviš? Vsaj avtomatik rukneš zraven.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.398
9.140
113
ja pa ne.. debata je letela, kolk prišparaš, če gremo šparat, pa šparajmo tudi z ročnim pretikanjem. Recimo.

meni je tak vseeno kako kdo gleda na to, meni je jasno, da ekonomika še ni nastrani EVja, zaradi nabavne cene. ...dobro, bomo videli drugo leto Aptero, če jo bodo izdelali, pa če bo res za tak denar, pa če bo res šla na solar.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

kajn

Guru
5. okt 2007
2.468
1.251
113
Iskajoč brata
Zgoraj je debata da rabiš 5 / 7 let, da prineseš notri.

Ali ima kdo že toliko dolgo električni avto? Kako pada kakovost baterije? Koliko se to pozna na dosegu?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.329
5.362
113
oboje sem vzel iz akcijeska uradnega cenika pdf...ne obračaj, to so ceniki, kar se oglašuje in dejansko prodaja ali ne prodaja, in kaj sosed prodaja na avtonetu je druga zgodba in nepremerljivo...

Ce bi kdaj kaki nov avto kupil, ne samo onaniral, koliko si prisparal z rabljenim, glede na redno MPC, potem se racuna drugace. Npr za kok res dobim avto "a" in dejansko za koliko avto "b", in potem preracunavas. Nihce ne placa cene s cenika...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.398
9.140
113
obračaš lahko pri A in B, tule pa eni obračajo samo z B. da ga lahko opravičijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.398
9.140
113
Ce bi kdaj kaki nov avto kupil, ne samo onaniral, koliko si prisparal z rabljenim, glede na redno MPC, potem se racuna drugace. Npr za kok res dobim avto "a" in dejansko za koliko avto "b", in potem preracunavas. Nihce ne placa cene s cenika...
z rabljenim nisi prišparal glede na novega, še vedno je stal tolk pa tolk. Bolj koncept kaj si dobil za tisti denar.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Jaz bi pa rekel, da vzameš najcenejšo kvačkalico, in najcenejšo Ev varianto in primerjaš. Saj se hočemo poceni vozit, ali zakaj kupujeno EV?

Vedno so najprej želje, nato pa izbira kaj za te želje ponuja trg. Med temi kandidati pa potem kolebaš koliko si pripravljen dat in kakšne stroške boš z njim imel.

Ker sicer zakaj bi se ustavil samo pri kvačkalici, konec koncev potrebuješ samo streho nad glavo, nek motor pod havbo in prostor za osebe. In imaš hitro enega kitajskega kandidata, ki ga nihče zares ne kupi.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.292
1.061
113
Evo... Da vržem kost za glodanje:
Jaz sem dal za mojo novo električno kvačkalico 12.500€

Zdaj pa računajte :evil:
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.049
1.457
113
39
Ze x let debata ali je ali ni ceneje :)

Pa dajmo rect, da je po cca 8 letih enako, leto gor ali dol in jurcka gor ali dol.

Ce bi gledal samo na stroske, bi se vozil z mopedom.

Vožnja je komot, ce zadostuje filanje ponoci doma v garazi, si zmagal. 5 daljših fur letno se tudi preživi.
Ce pa si potnik, ki vsak dan naklepa 400 km pa ni najbolj prijazna opcija. Simpl.

Če pa se nekaj manj naserješ zrak okoli sebe pa toliko bolje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.922
1.087
113
www.adriamedia.si
Ze x let debata ali je ali ni ceneje :)

Pa dajmo rect, da je po cca 8 letih enako, leto gor ali dol in jurcka gor ali dol.

Ce bi gledal samo na stroske, bi se vozil z mopedom.

Vožnja je komot, ce zadostuje filanje ponoci doma v garazi, si zmagal. 5 daljših fur letno se tudi preživi.
Ce pa si potnik, ki vsak dan naklepa 400 km pa ni najbolj prijazna opcija. Simpl.

Če pa se nekaj manj naserješ zrak okoli sebe pa toliko bolje.
Zanimivo, pa tolk službenih EV je in se kupuje.
Mimogrede, redki potniki delajo 400 na dan po SLO. Nekje okoli 250 je zgornja meja za večino za dnevne poti.
In EV je od prvega dneva enakovreden ali cenejši (TCO, seveda).
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam