Okolju prijazni avtomobili

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
Taki,ki imajo fejst pod ali fejst nad povprečjem porabo, so ponavadi posebneži, pač posebne zgodbe.

Glej ta vpis. https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/1295530.html
Vse narobe z njim. In tole zbija povprečje. Tako da, jaz se tem 16kw ne verjamem.

Tule smo
Največ se jih giblje med 15 in18 in to bo merodajno.

Pa jaz se tudi lahko kak izlet.peljem med 5 in6l ampak resnica je pa bolj tam pri 7+ in tako imamo tudi večletno povprečje.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in novaa

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Konca ima ja v povprečju tam med 15 in 18 kWh. Saj poleti je manj, samo pozimi je pa več. :)
Saj manj tudi gre, če ne vidi avtoceste. Za kombinacijo z avtocesto in hitrosti, je pa treba odmislit pravljice.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.373
5.409
113
Razumem, saj un s 25 tudi "kvari" povprecje. Imas pa res veliko vpisov in se lahko clovek upira se na kaj drugega kot take extreme. Zacnejo tam pri 11 in potem se na drugi strani pogledas kateri ven sekajo, pa je.

11 je konkretno pod 15. A je to voznja s katero bi se posameznik primerjal je pa drugo. Ce lazes sam sebi ko kupujes bos vzel 11, ce simfas bos vzel 25ko (vmes vec kot dvakratna razlika), en racionalen bo pa v filter dal prevozenih recimo 30kkm pa vsak eno leto okoli (mislim da se to da, ko sem za svojega 3 leta nazaj gledala) pa spet extreme ven zabrisal pa bo dobil kolikor toliko realno sliko. Pa spet - kolikortoliko - malo vecja verjetnost, da trofnes.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Dejansko sem se samo 1x ustavil ;) po 300km. Je blo treba odtocit pa cajt za malco je ravno bil.
Ker je bila prva izbira za postanek zaprta, sem sel v burgerking, pa se par trgovinc je okol..., glejga zlomka, prazna ev polnilnica na parkingu :p

Bi se pa z ev moral na cilju hecat. Ali cakat v avtu ali pa pes do hotela pa potem nazaj po avto ali...
Ali pa napolnit v hotelu. Je izbira takšnih, ki imajo polnilnice, v tujini enormna n(in tudi pri nas, recimo vse večja).
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.865
394
83
Ali pa napolnit v hotelu. Je izbira takšnih, ki imajo polnilnice, v tujini enormna n(in tudi pri nas, recimo vse večja).
Enormna ravno ni...
Pa da ne bom na pamet. Sem šel sedaj na booking pogledat za eno znano večje mesto v eu... Od 329 namestitev, jih ima polnilnico samo 34. Naslednje vprašanje pa koliko polnilnih mest imajo...
Kot sem rekel. Pot bi verjetno šla čisto normalno. Na koncu pa bi se hecal ali pa imel veliko manjšo izbiro namestitev...
Pa potem se spet lahko vrtimo v krogu in kolk prišparam na gorivu, plačam dražjo namestitev... Da se, če se hoče in malo zamiži.
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.865
394
83
No go.
Razen, če se po avtocesti vozi samo po klancih navzdol ali pa je realna hitrost 70 km/h. :)
Pri 130 km/h bo Kona Electric med 22 in 25 kWh / 100 km, odvisno od sezone. V hudi zimi, -15 C tudi do 30 kWh.

11 kWh na 100 km se da dosegat pri primestni vožnji, če voziš kot star ded, pa še to tekom umirjenih temperatur, tam med 15 in 25 stopinj C.

Kona je vseeno mala kravica. Čudežev ni moč delati. Se pa da vozit z umirjeno hitrostjo, recimo 110 km/h in imet porabo tam okrog 15 kWh na 100 km tekom umirjenih temperatur.

Zima je pa sovražnik vseh električarjev. Gostejši zrak se pozna pri porabi pri višjih hitrostih, pri vseh hitrostih se pa pozna, da je treba avto ogrevat z energijo iz baterije. Pri fosilcih se pa avto ogreva v principu z odpadno toploto motorja.
Sem šel računat, ker dopuščam možnost, da sem se zmotil.
Služba in nazaj, pa mu ostane cca 50%. Glede na km, ki jih naredi, je to prepračunano na cca 15kw. Sorry za napako o 11kw:zardelalter: Kakorkol, za to pot se njemu full splača, če prerčaunamo, da sedaj kar par 100€ potnih stroškov spravi v žep, pa še "prevoze" fura zelo redno. V 1.5 leta izplačan avto, potem naprej samo velik plus...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.936
1.096
113
www.adriamedia.si
Enormna ravno ni...
Pa da ne bom na pamet. Sem šel sedaj na booking pogledat za eno znano večje mesto v eu... Od 329 namestitev, jih ima polnilnico samo 34. Naslednje vprašanje pa koliko polnilnih mest imajo...
Kot sem rekel. Pot bi verjetno šla čisto normalno. Na koncu pa bi se hecal ali pa imel veliko manjšo izbiro namestitev...
Pa potem se spet lahko vrtimo v krogu in kolk prišparam na gorivu, plačam dražjo namestitev... Da se, če se hoče in malo zamiži.
Glej samo hotele, ne razne aparmaje ipd. tam je slika dokaj uboga. Sem izrecno napisal za hotele.
Plus: tudi vsi hoteli na bookingu nimajo navedeno, da imajo polnilnice, pa jih imajo. Sproti pogledaš še na Plugshare ali kak podoben app za polnjenje, pa je slika bolj jasna.
Da bi pa dražjo namestitev plačeval zaradi polnjenja, se mi pa še ni zgodilo. Prej nasprotno: uradno je pisalo, da je 10€ na polnjenje (kar je 50 ali 60 kWh izjemno ugodno), pa na koncu niso nič zaračunali.
Za aprtmeje pa: jebiga, pač nafilaš na AC polnilnici ali pa spotoma na DC. Je dražje, ampak ponavadi še vedno ceneje kot z ICE. Pa tudi če ni: tistih parkrat na leto ne boli, če se vmes vozim za 1€ na 100 km ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Sem šel računat, ker dopuščam možnost, da sem se zmotil.
Služba in nazaj, pa mu ostane cca 50%. Glede na km, ki jih naredi, je to prepračunano na cca 15kw. Sorry za napako o 11kw:zardelalter: Kakorkol, za to pot se njemu full splača, če prerčaunamo, da sedaj kar par 100€ potnih stroškov spravi v žep, pa še "prevoze" fura zelo redno. V 1.5 leta izplačan avto, potem naprej samo velik plus...
15 kWh/100 km je že realno delat s Kono EV, samo ne pri povprečni 130 km/h. :)
Z mešanico ne preveč hitre vožnje po avtocesti ter nekaj lokalnih in mestnih fur, se pa da dosegat to cifro.
Da pa že v letu in pol odplačaš razliko v stroških/nabavni ceni vozila, pa jaz malo dvomim. Razen če je prej vozil Hummerja. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.373
5.409
113
Hja niti ne... Sem gledala c4e nedolgo nazaj. Na avto.net so bili novi z ok opremo pod 30k€, ko je subvencija nazaj. Dizel npr 4 jurje cenejsi. Imam SE torej, kjerkoli prakticno "tankam" EV je zame trenutno zastonj. Imam SE nekaj vecjo, kranj ima nemalo zastonj polnilnic. Pa parkingov tudi. Pa ljubljana tudi... Kakorkoli, vseh tocnih stevilk se ne spomnim vec z glave, ampak prislo je na koncu tudi slabi 2 leti.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.347
3.440
113
Geni uporabniki lahko vsak dan 3 ure zastonj se napajajo na polnilnicah gremo na elektriko.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
Hja niti ne... Sem gledala c4e nedolgo nazaj. Na avto.net so bili novi z ok opremo pod 30k€, ko je subvencija nazaj. Dizel npr 4 jurje cenejsi. Imam SE torej, kjerkoli prakticno "tankam" EV je zame trenutno zastonj. Imam SE nekaj vecjo, kranj ima nemalo zastonj polnilnic. Pa parkingov tudi. Pa ljubljana tudi... Kakorkoli, vseh tocnih stevilk se ne spomnim vec z glave, ampak prislo je na koncu tudi slabi 2 leti.
c4e ja, kona pač ne, ker je od 45kilo€ dalje...te razlike 20 kilo ne spraviš noter nikol.... kao.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe

sad

Guru
24. avg 2007
20.510
9.212
113
Za resno primerjaj še z G klaso. Tam je kalkulacija že od nakupa naprej pozitivna.
Drugače pa še malo počakaj in ne boš imel več te dileme :).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.373
5.409
113
Ja, to pa... Je samo pri koni, po pravilu bi rekla. C4e me je res presenetil, dejansko sem ga resno gledala. Ampak tokrat dedec avto izbira, njemu se pa berlinga trenutno ne mudi menjat. Pa tudi stromarja on ne bi, veprav bi bilo najbokj smoterno, glede na predimenzionirano SE v ta namen... Tak da najprej se en dizel najbrz, pol sele EV.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
Za resno primerjaj še z G klaso. Tam je kalkulacija že od nakupa naprej pozitivna.
Drugače pa še malo počakaj in ne boš imel več te dileme :).
EQG vs dizelski G ne boš nikol noter spravil, ker bo električni stal blizu pol mio. Bo pa imel tank mode, če to odtehta? :evil:
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
c4e ja, kona pač ne, ker je od 45kilo€ dalje...te razlike 20 kilo ne spraviš noter nikol.... kao.
Ni bilo "od 45k€" dalje. Električna Kona je bila 45k€ polno nalovdana z največjo baterijo. Mogoče je sedaj že kaj dražja (tako kot vse). So bile tudi cenejše variante. Pri 25k€ se je pa začela najbolj osnovna bencinska. Realno je bilo razlike pri podobni opremi kakšnih 10k€. Kar pa lahko pri trenutnih cenah goriva, če delaš dovolj kilometrov (25k+ km letno), prihraniš v dobrih 5 letih. Je pa vse odvisno tudi od tega, kakšne imaš možnosti polnjenja.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.417
9.164
113
danes je pač tako:
kona T-gdi 120KM style 18470 €
Kona electirc 40kWh 136KM style 36880 €

18k€ razlike. kdaj boš to noter spravil?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi