Ogret TDI 1.9 tezko vzge

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik boc pravi:
kaksna mora bit vrednost upora ? Sprasujem kot opcija za zacasna resitev dokler ne peljem k "tunerju".

10k ohm = -15 degrees cel. Not necessary, too low and turns on glow cycle
4.7k ohm = 2.7 degrees cel. This is good, only starts short glow cycle
3.28k ohm = ~24 degrees cel. This is probably the best setting IMO. It doesn't cycle the glow plugs, but does modify injection timimg and starts real easy.
1.67k ohm = 56 degrees cel. on the warming up side.
Somewhere between 3.28 and 1.67 is where the ECU will stop considering the car cold and assist starting.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Pa če imaš 4 pinski konektor (dvojni temperaturni senzor) moraš upor vezat na pravi par, samo en gre do ECUja!
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa če imaš 4 pinski konektor (dvojni temperaturni senzor) moraš upor vezat na pravi par, samo en gre do ECUja!

in kateri (kako ves) kateri je pravi ?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ali pa en par kohm upor na temperaturni senzor s stikalom v kabino.

Seveda, ampak to je amaterska in predvsem nerodna rešitev, ki zna pri novejših vozilih tudi občasno javiti napako "Signal inconsistency".
wink-1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa če imaš 4 pinski konektor (dvojni temperaturni senzor) moraš upor vezat na pravi par, samo en gre do ECUja!

govorimo o IAT senzorju (za zrak) ali senzorju temp na cevi za vodo?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa če imaš 4 pinski konektor (dvojni temperaturni senzor) moraš upor vezat na pravi par, samo en gre do ECUja!

govorimo o IAT senzorju (za zrak) ali senzorju temp na cevi za vodo?

Glede na to da avto ne vžiga zaradi ogretega motorja je logično da spremeniš parametre pri senzorju temperature hladilne tekočine.

@C&B, glede napake dvomim da vrača, ker ko crkne senzor ne vrača ponavadi nič (pa tam enako včasih dela, včasih ne, torej temp se v sekundi spremeni za 50+C).

Edit: ja pri novejših vozilih verjetno zazna to kot napako, ampak pri novejših vozilih verjetno ta problem ni prisoten ker se ponavadi pojavi šele pri zgonjenih kripah.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa če imaš 4 pinski konektor (dvojni temperaturni senzor) moraš upor vezat na pravi par, samo en gre do ECUja!

govorimo o IAT senzorju (za zrak) ali senzorju temp na cevi za vodo?

Z malo logike lahko praktično vsak ugotovi o katerem senzorju govorimo, glede na to, da se temperatura zraka pri hladnem oziroma toplem motorju bistveno ne razlikuje.
grims-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
@C&B, glede napake dvomim da vrača, ker ko crkne senzor ne vrača ponavadi nič (pa tam enako včasih dela, včasih ne, torej temp se v sekundi spremeni za 50+C).

Edit: ja pri novejših vozilih verjetno zazna to kot napako, ampak pri novejših vozilih verjetno ta problem ni prisoten ker se ponavadi pojavi šele pri zgonjenih kripah.

Vedno govorimo o 1.9TDI, ki so praktično vsi stari ... sam sem imel v mislih novejše ECUje, recimo EDC16.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Citat:
Uporabnik japke pravi:
jst sem dal par evrov zraven, pa mi je moj avtoelektričar 66kw sčipal na ca 80kw..
ko že glih dela..
smile-1.gif
.

Jaz tudi, samo da mi je sčipal iz 66kw na okoli 100kw. Ta najin motor (90KM) je praktično isti kot 105KM, ki ga nato čipajo na 140KM.
Pa še preveril mi je vžig.

Odpiratelju teme predlagam naj da tistih 100eur in ga čipa + vžig bo rešen.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Za vsakdanje drajsanje imam octavio 1.9 tdi, alh 90 konjski motor in imam ravno nasproten problem. Topel vžiga, ko samo pogledam ključavnico, hladnega moram pa kar nekaj časa verglati (tudi sedaj, ko je okoli 0 stopinj zjutraj), da kresne. Menjane grelne svečke, nov akumulator... Kaj še ima lahko vpliv na hladen vžig ali je to to pri teh motorjih? Je pa to moj prvi dizel in mi je mogoče zato čudno?

Čipanje pa tudi mene mika, avto ima 270k km in deluje brez problemov in posebnosti. Kje je še varna meja? 140KM se mi zdi že malo pretirano, se mi zdi, da jih ponavadi čipajo na okoli 115KM? Če ima kdo kakšen ugoden kontakt se priporočam...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Jaz tudi, samo da mi je sčipal iz 66kw na okoli 100kw. Ta najin motor (90KM) je praktično isti kot 105KM, ki ga nato čipajo na 140KM.
Pa še preveril mi je vžig.

Kdor ti je to rekel, se je debelo zlagal, ker sta 90 in 105 konjska motorja precej različna. Prvi ima rotacijsko črpalko VP37 in klasične injektorje, drugi pa sistem črpalka-šoba (Pumpe-Düse).

Kakšen vžig ti je pa preveril?
confused-1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pa če imaš 4 pinski konektor (dvojni temperaturni senzor) moraš upor vezat na pravi par, samo en gre do ECUja!

govorimo o IAT senzorju (za zrak) ali senzorju temp na cevi za vodo?

Z malo logike lahko praktično vsak ugotovi o katerem senzorju govorimo, glede na to, da se temperatura zraka pri hladnem oziroma toplem motorju bistveno ne razlikuje.
grims-1.gif

se ze posipam s pepelom ....
17758-icon_confused.gif
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
No nazadnje se je v mojemu primeru problem resil z zamenjavo akumulatorja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Jaz tudi, samo da mi je sčipal iz 66kw na okoli 100kw. Ta najin motor (90KM) je praktično isti kot 105KM, ki ga nato čipajo na 140KM.
Pa še preveril mi je vžig.

Kdor ti je to rekel, se je debelo zlagal, ker sta 90 in 105 konjska motorja precej različna. Prvi ima rotacijsko črpalko VP37 in klasične injektorje, drugi pa sistem črpalka-šoba (Pumpe-Düse).

Kakšen vžig ti je pa preveril?
confused-1.gif
pumpe-duese 90, 75 caddy in 105 konjski je enak motor
105 konjski naj bi imel najkvalitetnejše dele, 75ka pa najslabše -kataloške so enake
VP pumpe so preteklost, žal:D

vžig lahko misli on toplo vžiganje
da se pa tudi kot nastavit +- par stopinj z zamikanjem jermenice na odmični, kar zelooo hitro vpliva pri napačni nastavitvi na porabo in performanse
v bistvu pri jemrenu je treba zgoraj odtegnit tri vijake, kar malokdo naredi, žal
pol pa pogledamo je pa -3 stopinje :D

75ko caddy znan slovenec prignal na 193konjičev (!), ARL šobe in pa hibridna turbina s sesalno od 170ke