Jap, če bo "ostala" kje kakšna Roadsmart1, bom montiral enko
Malo sem gledal gume pa se po moji ugotovitvi roadsmartka ni ne vem kako podražila. Februarja 2010 sem za obe odštel 201 EUR, sedaj jih ima Širnik za 209, tako da ni neke sile a ne.
Ti imaš malo jaæi, širšo ketno (525) zato ti tudi malo bolje drži. Jaz jo bom sedaj pri 28.000 menjal, 1x jo je serviser španal pri 24.000, ampak je neenakomerna in se že malo čuti tudi pri vožnji. Verjetno bi še držala, ker se še da španat, ampak menjava ni nek strošek pa je potem mir.
D.i.d ima različne serije
Osnovna je V, to je za mašine do 750ccm, kar pomeni, da bi mi že ta zadoščala, takšna je bila po moje sedaj nameščena kot original.
Nato je model VM, ki je močnejša do 1000ccm in najjača model ZVM za mašine 1200ccm+.
Vmesna varianta VM bo čisto. Edino moram še vprašati ali je vezni člen za zanetat poleg seta ali ga je potrebno dodatno še kupiti (7 eur). Najboljša je sicer montaža zaprte ketne, ampak to pomeni velik poseg, saj je potrebno sneti zadnjo nihajko, na kakem sportaku je to smiselno, tu pa ne, tega itak ne počnejo po defaultu.
ALU zobniki, ki so bolj močni in lažji pa so po moje "nesmisel" pri tej klasi motorjev.
Glede zavor pa tudi, to je ultra majhen strošek, se pač menjajo zaradi preventive.