Očitno je goljufal tudi Renault

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Bencinar termodinamično (torej v teoriji) nikoli ne bo imel 40% izkoristka. Kje je šele praksa...

Sej ni panike ukinit dizla a bo poraba goriva narasla za 20 %, posledično bo šla cena za 50% gor. Pa bo spet jokcanje.

Ljudje kupujejo dizle zaradi nižje porabe in nižjega stroška goriva. To je to. Ekologija...kaj je to? Po drgih forumih: izolacija je BV predraga, se ne splača, tč je bv, kolektorji so bv, vračni aparati so bv...vse predrago, se ne splača, fotovoltaika bv, trošenje elektrike na polno (ker je poceni in je bv šparat)...tule se pa rožice sadijo...
crazy1.gif
predvsem pri drugih...

Tule lahko edino tisti kaj pokomentira (in pošlje v ku...tako bencinarje in dizle), ki se vozi z beciklom ali uporablja javni prevoz.

Zaenkrat pridobivanje energije poteka povsod hudo ekološko sporno in je vsakršno trošenje energije ekološka bomba...vseeno kako se ji na koncu reče. Torej kdor želi biti eko mora znižat trošenje energije proti ničli (tu je srčika problema in hkrati rešitve). Vse ostalo je pesek v oči.

Tako da...fosilna goriva so hudo sporna (vsa!) a trenutno ni alternative in je še dolgo časa ne bo.

Največ kar si lahko realno nadejamo z vidika prometa so hibridi (kjer je glavna Toyota).
 
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Bencinar termodinamično (torej v teoriji) nikoli ne bo imel 40% izkoristka. Kje je šele praksa...

Sej ni panike ukinit dizla a bo poraba goriva narasla za 20 %, posledično bo šla cena za 50% gor. Pa bo spet jokcanje.

Ljudje kupujejo dizle zaradi nižje porabe in nižjega stroška goriva. To je to. Ekologija...kaj je to? Po drgih forumih: izolacija je BV predraga, se ne splača, tč je bv, kolektorji so bv, vračni aparati so bv...vse predrago, se ne splača, fotovoltaika bv, trošenje elektrike na polno (ker je poceni in je bv šparat)...tule se pa rožice sadijo...
crazy1.gif
predvsem pri drugih...

Tule lahko edino tisti kaj pokomentira (in pošlje v ku...tako bencinarje in dizle), ki se vozi z beciklom ali uporablja javni prevoz.

Zaenkrat pridobivanje energije poteka povsod hudo ekološko sporno in je vsakršno trošenje energije ekološka bomba...vseeno kako se ji na koncu reče. Torej kdor želi biti eko mora znižat trošenje energije proti ničli (tu je srčika problema in hkrati rešitve). Vse ostalo je pesek v oči.

Tako da...fosilna goriva so hudo sporna (vsa!) a trenutno ni alternative in je še dolgo časa ne bo.

Največ kar si lahko realno nadejamo z vidika prometa so hibridi (kjer je glavna Toyota).

saj drži kar s napisal,ampak poglej recimo elektriko. manj jo porabmo kot npr 10 let nazaj račun je pa enako visok, mogoče celo višji, ker mamo cel kup dajatev, ki so same sebi namen. Od tu potem pride tud nestrinjanje z varčnimi aparati, pa šimfanje čez izolacijo, češ tud če bom manj skuru mi bodo p akaj drugega gor nabili. In to se dejansko dogaja. jaz za trenutno situacijo tako kot je, ne vidim krivca sam pri navandih smrtnikih, ampak tud tam na strani države in njihoive arogance in popolnoma neprimernrega odnosa
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Bencinar termodinamično že ima 40%. Samo ne vsak, trenutno najnovejši z Atkinsonovim ciklom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik vincent pravi:

Ljudje kupujejo dizle zaradi nižje porabe in nižjega stroška goriva. To je to. Ekologija...kaj je to?

Tule se motiš. Ciljna skupine, ki (zelo) gleda tudi na ekologijo, ni majhna in je vse večja. Googlaj lohas.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Saj zato so tu euro norme. Smo pa pri problemu če so v igri lažnjivi kljukci.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Bencinar termodinamično (torej v teoriji) nikoli ne bo imel 40% izkoristka. Kje je šele praksa...

Sej ni panike ukinit dizla a bo poraba goriva narasla za 20 %, posledično bo šla cena za 50% gor. Pa bo spet jokcanje.

Ljudje kupujejo dizle zaradi nižje porabe in nižjega stroška goriva. To je to. Ekologija...kaj je to? Po drgih forumih: izolacija je BV predraga, se ne splača, tč je bv, kolektorji so bv, vračni aparati so bv...vse predrago, se ne splača, fotovoltaika bv, trošenje elektrike na polno (ker je poceni in je bv šparat)...tule se pa rožice sadijo...
crazy1.gif
predvsem pri drugih...

Tule lahko edino tisti kaj pokomentira (in pošlje v ku...tako bencinarje in dizle), ki se vozi z beciklom ali uporablja javni prevoz.

Zaenkrat pridobivanje energije poteka povsod hudo ekološko sporno in je vsakršno trošenje energije ekološka bomba...vseeno kako se ji na koncu reče. Torej kdor želi biti eko mora znižat trošenje energije proti ničli (tu je srčika problema in hkrati rešitve). Vse ostalo je pesek v oči.

Tako da...fosilna goriva so hudo sporna (vsa!) a trenutno ni alternative in je še dolgo časa ne bo.

Največ kar si lahko realno nadejamo z vidika prometa so hibridi (kjer je glavna Toyota).

Problem je da zadeve niso tako črno (fosilna goriva) bele (peš, kolo), vmes je še veliko odtenkov sive. Problem je da EU teh odtenkov ne pozna, pozna samo EURO standard in to je to, vse ostalo je obešeno na CO2, kar je 1:1 s porabo goriva, kar pa lastnik itak plača po porabi. Da ne omenjamo procedure NEDC kjer se emisije ugotavljajo, ni slučaj da so goljufi ravno EU proizvajalci, ker dejansko TUV je delno sodeloval pri "pomoči" kako opraviti test emisij.

Manjka dodatna klasifikacija glede na škodljive emisije, sedaj je tako da proizvajalci nimajo nobenega interesa ponujati izdelke, ki bi za večkratnik presegali standardne normative. Že npr. tovarniški CNG sistem ni deležen nobenega odpustka, razen cene goriva, pri hibridh brez priključka je še bolj žalostno, ker tudi odpustka pri ceni goriva ni, celo več davkov je na bencin kot dizel.

V ZDA poznajo veliko razredov glede na škodljive emisije (bolj na približno):
LEV II – Low-emission vehicle (standard)
ULEV – Ultra-low-emission vehicle
SULEV – Super-ultra low-emission vehicle
PZEV - Partial zero-emission vehicle
AT-PZEV - Advanced Technology Partial zero-emission vehicle
ZEV – Zero-emission vehicle

Poleg tega ti standardi niso pisani samo za nova vozila, ampak morajo proizvajalci v določenih primerih garantirati vsaj nek % doseganja emisij novega vozila tudi po več letih (8-15 let) ali prevoženih miljah (tudi do 150.000 milj). Pri nas sploh kdo da garancijo na DPF več kot 3 leta? Bo lastnik odštel €€€ za novega ali bo šel do mojstra da ga odstrani?
 
Nazadnje urejeno: