Očitno je goljufal tudi Renault

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
nope, preiskava pokazala, da v programski opremi ni bilo nepravilnosti. očitno so goljufali drugače, ker goljufajo vsi. so pa delnice že 20% dol, pri Fiatu 10% zaradi lažnivih številk prodaje v ZDA :)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Počasi bo verjetno jasno, da več ali manj celotna evropska dizelska industrija več ali manj laže.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Počasi bo verjetno jasno, da več ali manj celotna evropska dizelska industrija več ali manj laže.

končno voda na mlin razvoja električnih vozil
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Teslo... Prirejal programsko opremo za namene načrtnega goljufanja pa je samo fauve. Način testiranja in način vožnje...
Ostali so večinoma "optimirali" edini način (vožnja). Delali so pa vsi, ker varčnost in ekologija ne gresta najbolj z roko v roki...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Samo še baterijo za nek normalen domet morajo implementirati za širšo uporabo... In način menjave baterij, tako kot sedaj tankaš gorivo...
Jaz sem za. Električni svet vozil se mi dopade...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Počasi bo verjetno jasno, da več ali manj celotna evropska dizelska industrija več ali manj laže.

končno voda na mlin razvoja električnih vozil

Pa tudi hibridnih.
Letos še Kia in Hyundai s hibridi na trgu.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Samo elektrikarji bi morali bit simpl narejeni in s tem večni. Ravno včeraj na avtocesti na odstavnem gledal teslo s prižganimi vsemi 4 in je model s telefonom skakal okrog avta. Mogoče ga je pa opisoval morebitnemu kupcu ,kaj jaz vem.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Počasi bo verjetno jasno, da več ali manj celotna evropska dizelska industrija več ali manj laže.

končno voda na mlin razvoja električnih vozil

No ja, no ja.

Za koliko si nazadnje kupil avto?
wink-1.gif


se mi zdi da si omenil okoli 6 jurjev..(Škodilak?). Za ta denar dobiš pri elektriki pol baterije.
grin1.gif


Če bi cene znormalizirali (na ceno bencinskih/dizelskih) bi jih prodali enormno..tako pa 38+ jurjev (jaaaa...s ful opreme...kot da jo rabiš
crazy1.gif
)....nočejo da prodaja pretirano raste.
Nismo mi v stanju kupovat el. avtomobilov.


Saj je vse razvito..ta trenutek je največja rak rana baterija, pa še to bojo po moje v roku 5 let doterali do spodobnega dosega.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
počakajte, da se lotijo energijskih razredov gospodinjskih aparatov ... tam bo šele veselo :)
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Počasi bo verjetno jasno, da več ali manj celotna evropska dizelska industrija več ali manj laže.

Počasi bo jasno, da nekih pravil, ki si jih je izmislil nek evrobirokrat (kot tista o ravnih bananah ali kumaricah, sem že pozabil) ni mogoče izvajati v okviru nekih normalnih stroškov. Birokratom, ki si izmišljajo neke nerealne številke, bo treba počasi take nepotrebne stroške, ki jih povzročajo državljanom Evrope, začeti trgati od njihovih plač.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
nazadnje sem dal 3500, letnik 2006, za avto, ki je nov stal 60.000 eur
še kaj?

še vedno trdim, da bom v naslednjih petih letih kupil ali hibrida ali pa čistega električnega, jasno, v okvari ali poškodovanega
treba se je zaveda, da, če bi šutnli cene goriv v nebo, z dizli pa se praktično ne bi mogli več voziti oziroma bi plačevali enormni davek, bi se industrija kmalu prevesila v prid PHEV in električnih...kar je edino pravilno
s količino se spusti tudi cena, koliko je že stal prvi laptop ali pa prvi prenosni telefon?

problem je miselnost, vsi bi filali z menjavo baterij in imeli 500+ km dometa, čeprav večina na dan opravi za potrebe dnevnih migracij 100-200 kilometrov MAX
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
Čakajmo da nam Renault PR aka Roberto razloži zadevo

Ti kar uraden odgovor njihove PR službe nalimam ... Kot je videti, ni zadaj nič posebnega.

Citat:
SPOROČILO ZA MEDIJE SKUPINE RENAULT

Potem ko je EPA – ameriška agencija za varovanje okolja – odkrila obstoj računalniške opreme tipa »Defeat Device« pri enem največjih avtomobilskih proizvajalcev na svetu, je francoska vlada ustanovila Neodvisno tehnično komisijo.

Namen te komisije je preveriti, da francoski proizvajalci ne vgrajujejo podobne opreme v svoja vozila.

Tako UTAC trenutno za to agencijo testira 100 vozil med vožnjo v prometu, od tega je 25 vozil znamke Renault, kar ustreza deležu na francoskem trgu. Do konca decembra je bilo zaključenih 11 testov na vozilih, od tega so bila 4 vozila znamke Renault. Inženiring Skupine Renault je s predstavniki francoske oblasti v intenzivnem in odprtem dialogu.

Generalna direkcija za energijo in klimatske spremembe (fr. Direction Générale de l'Energie et du Climat, DGEC), ki deluje v okviru Ministrstva za ekologijo, trajnostni razvoj in energijo in ki je tudi glavni sogovornik Neodvisne tehnične komisije, ocenjuje, da postopek, ki je v teku, ne kaže na to, da bi bila v Renaultova vozila vgrajena kakršna koli goljufiva oprema.

Testi, ki so v teku, bodo pomagali Renaultu, da razvije nove rešitve za vozila Renault, tako tista, ki bodo zapeljala iz Renaultovih tovarn v bodoče, kot tista, ki so že v prometu. Te ukrepe bo Renault v kratkem predstavil v okviru svojega Plana emisij Renault, katerega cilj bo okrepiti energetsko učinkovitost lastnih vozil.

Vzporedno s tem dogajanjem se je Direkcija DGCCRF, ki deluje znotraj francoskega Ministrstva za gospodarstvo, industrijo in digitalni razvoj, odločila, da uvede dodatno preiskavo na proizvodih in v prostorih podjetja, katere namen je potrditi rezultate analiz, ki jih bo pridobila Neodvisna tehnična komisija.

Tako se je direkcija DGCCRF zglasila tudi na sedežu podjetja Renault, v tehničnem centru v Lardyju in v Technocentru Guyancourta.

Ekipe Renaulta odprto sodelujejo pri delu Neodvisne tehnične komisije in pri dodatni preiskavi, za katero se je odločilo ministrstvo za gospodarstvo.

Po uspešnem sodelovanju na konferenci COP 21 Renault namerava še okrepiti svoja vlaganja v korist industrijskih rešitev za ohranjanje našega planeta.

Skupina Renault je že danes med tremi najboljšimi proizvajalci (1. mesto 2013, 2. mesto 2014) glede programov za izboljšanje ogljičnega odtisa. V zadnjih treh letih je zmanjšala ogljični odtis svoj vozil za 10 %.

Je pa smešno, da je zadevo v javnost brez pojasnil (in očitno senzacionalistično in vsaj nepopolno, če že ne narobe) ven spravil sindikat. Očitno so enako butasti kot pri nas. Najbolje, da firmo potopijo, bo bolje za njihove člane ...