obnovljene turbine

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Razumem, da mašine ne zamoriš da je kdaj pa kdaj fino avto ven skurit. Meni je celo en dober mehanik za VAG-e rekel da je fajn včasih avtomobil na AC pohodit in ga v vsaki brzini držat en čas, se pravi v 3 4 5 ga do konca kurit ven, saj motor tako ima blokado in da to ne škodi motorju... Kratke relacije znajo zamorit dizla ja...

Lp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
AvtoFun pozabil si da ima Utiševalec 0W40 olje.......s tem oljem se lahko tišči avto...saj je zaščiten od trenutka ko obrneš ključ....saj se takoj ogreje na delovno temperaturo
grims-1.gif


Pa mislim da je to z tiščanjem dizla bl praxsa za dizle z DPFjem....da spucaš filter...čeprav ma že sam ECU program za samoregeneracijo le tega tko da....
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
AvtoFun pozabil si da ima Utiševalec 0W40 olje.......s tem oljem se lahko tišči avto...saj je zaščiten od trenutka ko obrneš ključ....saj se takoj ogreje na delovno temperaturo
grims-1.gif


Pa mislim da je to z tiščanjem dizla bl praxsa za dizle z DPFjem....da spucaš filter...čeprav ma že sam ECU program za samoregeneracijo le tega tko da....

Trenutno imam 5W40 olje če hočemo bit ravno natančni!
evil.gif


In zame je avto ogret, ko je temperatura vode par minut na 90C ne glede na olje. Če imaš pa svinsko mast namesto predpisanega olja v karterju je pa pametno pozimi prej podkuriti odspodaj.

Sicer pa vsak dizel se zabaše (saje) če se vozi pri nizkih obratih, tisti z DPF samo lovijo še mnajše delce kar pomeni da se zatakne več saj; sicer pa če ne drugeče enkrat letno ti na tehničnem pregledu spucajo dizel mašino!
cheer.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj ni vec toliko saj, ce avto peljes konstantno na 4T obratih kako urco se lepo spuca.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.265
113
logika bi sicer rekla da je nekaj kar je za gradbeno mehanizacijo ok da bo za osebne avtomobile še bolj samo nisem čisto ziher da je res tako...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
logika bi sicer rekla da je nekaj kar je za gradbeno mehanizacijo ok da bo za osebne avtomobile še bolj samo nisem čisto ziher da je res tako...

To je olje za kamijone......vsaj tako pri shell-u pojmujejo rimula program!

http://www.actinia.si/shell/tovorna_vrhunsko.php Najbrž si repliciral mac_77 glede izbora olja?

To da je olje uporabno za gradbeno mehanizacijo ali pa za transport ni samo po sebi nič spornega....kvečjemu boljše! Poleg API dobiš še kup drugih standardov ACEA E4....E6....ki še bolj razčlenijo olja po kategorijah kar zopet ni nič spornega za motor osebnega vozila!

http://www.acea.be/images/uploads/pub/070308_ACEA_sequences_2007_LD_and_HD.pdf

E: Heavy Duty Diesel engine oils

E4, E6, E7- Stable, stay-in-grade oil providing excellent control of piston cleanliness, wear, soot handling and lubricant stability.........

Pridobiš olje z boljšo oljno osnovo......po domače......olje je za long drain intervale.......se prav se ne sme prehitr degradirat......se prav ti ga ne bo začel prehitr pit! Pa tud turbina ti bo s tem hvaležna če bo olje dalj časa ohranilo svoje lastnosti!

Ker je za long drain intervale ima več TBNjev (nevtralizatorjev kislin ) kar je s5 dobro za tvojo mašino...sploh če si len pa vlečeš olje 30.000km not!

Poleg tega ker je namenjeno za več kilometrov med menjavami ma več detergentov kot običajna motorna olja da ostane motor čist tudi po 30.000km....

Long drain olje ma not tud več dodatkov proti obrabi (cink)........da ščiti motor tudi po 30.000km ( 100.000km+++ pr kamijonih)...kar je s5 dobr zate......sami plusi kljub temu da je narjeno za mehanizacijo!
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Če maš DPF dizla pač paziš tud na to!

E6 quality is strongly recommended for engines fitted with particulate filters
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.978
2.265
113
mi je čisto jasno ampak zakaj je to olje cenejše od primerljivega za avtomobile... zakaj ga nihče ne priporoča??? ali je povečana prisotnost detergentov dobra za tesnila... ali ga tudi sam daješ v svoj avto?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Marketinške fore......isto maš pr oljih za motorje ( na dveh kolesih) ...sam da so tm 2x dražja (pač 2x krajša sezona) Valda bojo cene tm navil k se največ porablja pa k se največ da

Sam dajem tud HD olje in se mi je poraba olja opazno zmanjšala Olma Synth 10w40 BTW jo dobiš za 6.75eur/liter v vsakem interšparu al pa na sedežu firme
wink-1.gif


Kar se pa rimule tiče je pa ne dajem......problem je bl v tem da olja za kamijone težko sam po 4L kupiš......prej 10....25litrov kar mi pa ne sede! Ne poznam pa nobenga mac 77 da bi mi ga lahko rihtal na "rifuzo"
smile-1.gif


Drugače pa ne vidm problemov z tesnili....oz prvič slišim kaj takega.....sploh ker maš te iste detergente sicer v manjšem obsegu že v svojem olju za osebna vozila.....
 
Nazadnje urejeno:

tom81

Zelenc'
3. okt 2009
1
0
1
Lep pozdrav,

da nebomo amo o olju, ki se mi zdi malo off topic... bi še jaz o svoji izkušnji...

Lani sem kupil R Laguna 02 z 80 k km, turbine ni blo slišat do nekje 120 kkm, nato je začela žvižgat-sikat... ko si pač dodal gas... če si popolnoma pohodil gas je avto tud konkretno skadil... 130 k km velik servis, 140 k km je šla turbina... pred tem se je parkrat prižgala kontrolka hmm ne vem več kaj je gor... mislim da motor pa neka črta... pa sem ugasnil motor pa je čez čas spet šlo normalno... Skratka nekak tak je proces crkovanja turbine... turbina ni bila nikoli obremenjena mrzla... čist čuvan avto!
Skratka sedaj iščem turbino, da pomagam ostalim
- 600 tovarniško obnovljena turbina z vgradnjo (avtoobnova MB) - sem slišal od kolega...
- 400 obnovljena - en gospod iz Slov gradca 12 mes garancije - ma kdo kako informacijo o kvaliteti, sem slišal da ta garancija ravno ne velja 100%? oglas je na bolhi
- 300 - 400 rabljene - vsi pravijo da ima prevoženih od 15- 30 k km... in vse so ko nove;);) škoda da na turbinah ne moreš točno vedet kolko ma prevoženih;);)

Skratka prosil bi Vas za nasvet kak tu najceneje skoz prit in če ima kdo kako informacijo o obnovljenih turbinah iz slov. gradca.

Lep pozdrav!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik tom81 pravi:
Lep pozdrav,

da nebomo amo o olju, ki se mi zdi malo off topic... bi še jaz o svoji izkušnji...

Bilo je mišljeno zgolj dobronamerno.......ker se da dost ljudi nategnt z superduper oljem 0w40 in nevem še kaj......potem maš pa še ljudi ki vrjamejo v 30.000 interval ( spregledajo da vsakodnevna vožnja na kratkih relacijah drastično zmanjša ta interval) in jim je škoda dajat $$$ -----> seveda ker 0w40 je pa res mal drag da bi ga menjal na 15.000.

Posledično imaš morje zaribanih renaultovih 2,2dCi in 3.0dCi motorjev ( Pa še kake druge firme VWjev 1.8T naprimer ) ker so ljudje verjel v to kar je tovarna rekla
zmaga.gif


https://www.alter.si/tabla/show...true#Post766189
 
Nazadnje urejeno:

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
to maš 1.9 dci motor?potem ti je še dolgo zdržala če si z njo naredil 140k km.ko boš menjal preventivno poglej še IC ker so tudi ti imeli problem.je pač napak na strani renoja da sta ti dve stvari crknili tam pri okoli 120k km ne gelde na to kak lepo si jo vozil.če obnovljena turbina ni bila balansirana prav dolgo ne bo šla.glede ngarancije pa ko jo enkrat uveljavljaš imajo potem fantje razne izgovore da ti jo ne priznajo.mal poglej še čez mejo (avstrija) tam so fantje bolj dosledni kar se tiče glede obnove in garancije.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Original Garrett-Turbolader als 100% neues,

in TOP-Qualität wiederaufbereitetes Austauschteil.