obnovljene turbine

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.802
113
Torej ti hočeš povedat, da sem jaz bedak, ker stavim noter PREDPISANO full sintetiko 5-W30 in menjavam tako kot mi sporoči računalnik?
grims-1.gif

In da bi bilo čisto ok, če bi noter stavil npr. neko no-name 10-W30 polsintetiko?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Fora lahkotekočih 0-5W-30 olj je samo ta da so vse firme naravnane k zmanjševanju emisij.......in se grejo wannabe ekološko ozaveščenost (btw to ekologijo plašuješ TI končni uporabnik.....Stop&Go sisteme.....DPF filtre......piezo šobe za manjšo porabo.....vse to ti doplačaš ko kupš avto). Tvojmu motorju se pa ne bo nč zgodl če daš not Full sintetiko 5W40 al pa polsintetiko 10W40!!!

Samo potem izdelovalec ne mora reklamirat tega da mu nov motor pije 2% mn ker maš ti pač 10w40 olje not ki ne omogoča prihrankov na gorivu......ti pa zato bl ščiti motor
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Plus tega NAJ BI sintetična olja ( 0w40.....5w40....5w30......) mal dl zdržala in pol si proizvajalec upa napisat daljše servisne intervale......in potem je končni uporabnik FULL vesel k reče UH sj jst mam pa servise na 2 leti....full fajn kolk bom pršparu!
aplauz.gif


Pa še sama firma se pol lah pohval kako je ekološko ozaveščena ker maš podaljšane servisne intervale in s tem manj obremenjuje okolje itd
bonk.gif


Vse lepo.....avto že laufa.......do preteka garancije pol pa......
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ma kakšno vezo ima zdaj to? ali je olje 5 ali 10€ liter? Saj pa če daš not to longlife olje 5W-30 imaš interval na 30.000km (vsaj pri VAG je tako) in koliko litrov vam gre not v motor da je taka panika zdaj za to olje? 300L? več? manj? Če imaš DPF ter ostalo sranje pač dajaj not to olje ki je predpisano in konec... To imajo ponavadi avtomobili višjega cenovnega razreda tako da nevem zakaj je toliko filozofije in govora okoli tega? Dajte raje kakšno pametno na račun turbin rečt, če ne pa si odprite svojo temo z imenom OLJA.

Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Čakaj zdaj, 20 vrstic navzgor pišeš da vseeno katero olje se daja not v avtomobil, sedaj pa pišeš da tem fulsintetičnim longlife oljem pade kvaliteta do te mere da so slabša kot vsa ostala navadna olja in uničujejo turbino? Zdaj se odloči pa povej kako je na stvari ne...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Odgovoril sem uporabniku sad-u da lah da kjerokol gradiacijo v svoj motor......če mu v servisni piše 5w30 mu avto ne bo zaribu če da 10w40 not....to je bla poanta!

Pa to da da se je povprečnemu uporabniku bolje izogibat lahkotekočih olj....sploh za daljše intervale! Ker redko olje hitro postane preredko
 
Nazadnje urejeno:

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
ksz

Ko sem kupil mojo garo je imela 150kkm, servise na predpisane intervale (30kkm) in novo turbino. Zdaj ima tik pod 400, servise delam na 15kkm, pa turbina še kar dela. Sicer z malo žvižganja pri točno določenih obratih motorja, ampak dokler bo pač bo. Mnenje mojega mehanika : saj motor bo zdržal menjavo olja na 30, če bo zdržala turbina pa je druga zgodba. Mimogrede, odkar je v moji lasti še ni okusil drugega kot 10w40
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik cat pravi:
ksz

Ko sem kupil mojo garo je imela 150kkm, servise na predpisane intervale (30kkm) in novo turbino. Zdaj ima tik pod 400, servise delam na 15kkm, pa turbina še kar dela. Sicer z malo žvižganja pri točno določenih obratih motorja, ampak dokler bo pač bo. Mnenje mojega mehanika : saj motor bo zdržal menjavo olja na 30, če bo zdržala turbina pa je druga zgodba. Mimogrede, odkar je v moji lasti še ni okusil drugega kot 10w40







Potem si na istem kot jaz,...
tudi jaz kupil pri enakih kilometrih vendar brez nove turbine, sedaj pol milijona kilometrov, turbina se pa vedno prva olje tudi vedno full sintetika 10W40 (samo en interval je bil z 5W30 samo ga je prevec pil)....avto vedno gonim
smile-1.gif
, menjava olja po predpisih na 15T ce ni asa menjat pa tudi na 18T ali pa vec.....
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Zanima me pri kolkih obratih (1.9 turbo dizel) menjate oz. je priporočeno menjati v višjo prestavo pri hladnem in pri kolkih obratih pri ogretem motorju. Nekateri svetujejo, da je dobro menjati pri hladnem do max 2500obr. in pri ogretem do max3500obr in da je to nekako dobro za turbino, če nočete da je avto preveč zamorjen.
Čisto tko me zanima kako je zdaj s tem:)

Lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Pri mrzlem menjat max. pri 2316 obratih, pri vročem pa 2432! Vse ostalo je smrt za turbino!
hysterical-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Zanima me pri kolkih obratih (1.9 turbo dizel) menjate oz. je priporočeno menjati v višjo prestavo pri hladnem in pri kolkih obratih pri ogretem motorju. Nekateri svetujejo, da je dobro menjati pri hladnem do max 2500obr. in pri ogretem do max3500obr in da je to nekako dobro za turbino, če nočete da je avto preveč zamorjen.
Čisto tko me zanima kako je zdaj s tem:)

Lp

Jst bencinarja tako ne vozim, kaj šele da bi dizla!
evil.gif


Sicer pa obrati niti niso tako pomembni, odvisno je kako se turbina vrti .. če imaš števec za tlak v turbini je najbolje videt kdaj postane turbina obremenjena. Se pa to (100% obremenitev) tako na pamet zgodi pri dizlu lahko že pred 2000 rpm, če seveda drzis cegu na gasu oz. nasprotno če pri 2500 rmp držiš plin do 1/4, turbina ne bo imela skoraj nič dela.

Za preventivno (ne)zamorjenost ampak vseeno čimmanj škode za turbino je pa najboljše pospeševanje (pri ogretem vozilu) do rdečega polja v vseh brzinah (do kjer pač gre). Takrat se spuca cel sistem, skupaj z blowoff ventilom ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Pri mrzlem menjat max. pri 2316 obratih, pri vročem pa 2432! Vse ostalo je smrt za turbino!
hysterical-1.gif

grin1.gif


Ma k je mrzel dizel mal paziš........ko se ogreje je to delovni stroj (turbotraktorpress) lahko gariš pa nč ne bo!
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pri mrzlem je potrebno čim bolj počasi dodajat gas, da motor da potrebno moč od sebe brez vmešavanja turbine, če pa daš na hitro gas do podna, pa se mora vmešati turbina, da so pospeški maximalni...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Zanima me pri kolkih obratih (1.9 turbo dizel) menjate oz. je priporočeno menjati v višjo prestavo pri hladnem in pri kolkih obratih pri ogretem motorju. Nekateri svetujejo, da je dobro menjati pri hladnem do max 2500obr. in pri ogretem do max3500obr in da je to nekako dobro za turbino, če nočete da je avto preveč zamorjen.
Čisto tko me zanima kako je zdaj s tem:)

Lp

Jst bencinarja tako ne vozim, kaj šele da bi dizla!
evil.gif


Sicer pa obrati niti niso tako pomembni, odvisno je kako se turbina vrti .. če imaš števec za tlak v turbini je najbolje videt kdaj postane turbina obremenjena. Se pa to (100% obremenitev) tako na pamet zgodi pri dizlu lahko že pred 2000 rpm, če seveda drzis cegu na gasu oz. nasprotno če pri 2500 rmp držiš plin do 1/4, turbina ne bo imela skoraj nič dela.

Za preventivno (ne)zamorjenost ampak vseeno čimmanj škode za turbino je pa najboljše pospeševanje (pri ogretem vozilu) do rdečega polja v vseh brzinah (do kjer pač gre). Takrat se spuca cel sistem, skupaj z blowoff ventilom ...

Tako je, ko je motor ogret v vsaki prestavi do rdečega polja, tako je tudi poraba najbolj optimalna, saj dizl je namenjen temu da čimveč požre in zato ga kar v vsaki prestavi do rdečega naženi!
hysterical-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Nisi razumel pointa!
ne-ne-1.gif
.. oz. (mogoče sam nisem bil dosleden)

Človek je spraševal kako kljub "zaščitniški" vožnji za turbino ne zamorimo mašine (oz. zapacamo določenih stvari).

Skratka nisem rekel da je treba vsakič pospeševat na polno, ampak VSAKE toliko časa. To pomeni da če se voziš vsak dan lagano od A do B ga za konec tedna stisneš na AC 0-150 km/h na rdečem polju! Se razumemo sedaj?!
grims-1.gif