obnovljene turbine

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ali po domače, v prvem primeru, kot bi sikal skozi zaprto čeljust (sssssssss), v drugem primeru če žvižgaš z usti na O.
hysterical-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Ja hehehhe sem probal. No meni dela tak kot da bi na zaprta usta delal ssssssssssssssssssssss ampak to res ko pohodim gas v 2 3 prestavi
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Aja še eno vprašanje; bi lahko turbina piskala zaradi (napačnega) olja? Do sedaj je avto več ali manj redno tekel na 0W40, spomladi pa sem šel na 5W40. Glede na to da piska samo mrzla je verjetno nekaj na tem, da ima 5W40 olje slabše karakteristike pri neogretem motorju?!
rolleyes-1.gif

stupid-1.gif
nisi na antarktiki pr minus 40 da bi občutu razliko med 0w pa 5w! Sploh pa ne polet pr +14 (zju3) al pa +28 (popoldne) stopinjah
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Pa ČE že......prej bi si upu trdit da si si turbino zaje.bu z 0w40 oljem....je čist preredek za v podnebje v katerem živiš....sploh za polet!

Waste of money!
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
zakaj bi bil preredek ce je pa 40 olje.....ki ima eno fino lastnost da se ne zgosti pri nizanju temperature.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Žvižga in sicer med 1200-1800 obrati pri rahlem plinu med vožnjo. Ko dodaš plin žvižganje narašča, ko ga spustiš pada .. pri višjih obratih ni tega slišat. Sicer pa pri 1200 obratov turbina nič ne polni in ne more sikat (sssssss) .. sikanje je posledica PRETOKA zraka, žvižganje je pa posledica VRTENJA ležaja. Tako si vsaj jst predstavljam ..

Glede olja pa ne bom komentiral, oz. razlike med 0W40 in 5W40 ni .. no ja, edino ta je da se drugo dosti prej "ogreje" na delovno temperaturo oz. ima "mrzlo" skoraj eneke mazalne lastnosti kot ogreto. Pa kdor bi poznal VAG 1.8T motorje bi vedel, da je bilo Aralovo olje 0W40 (super tronic) razvito posebej za ta motor.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.802
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Glede olja pa ne bom komentiral, oz. razlike med 0W40 in 5W40 ni .. no ja, edino ta je da se drugo dosti prej "ogreje" na delovno temperaturo oz. ima "mrzlo" skoraj eneke mazalne lastnosti kot ogreto. Pa kdor bi poznal VAG 1.8T motorje bi vedel, da je bilo Aralovo olje 0W40 (super tronic) razvito posebej za ta motor.
Če moj spomin kaj dela nima tista prva številka nič s tem, kdaj se olje segreje, temveč v kolikšnem času zaokroži po motorju in začne delat svojo nalogo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Glede olja pa ne bom komentiral, oz. razlike med 0W40 in 5W40 ni .. no ja, edino ta je da se drugo dosti prej "ogreje" na delovno temperaturo oz. ima "mrzlo" skoraj eneke mazalne lastnosti kot ogreto. Pa kdor bi poznal VAG 1.8T motorje bi vedel, da je bilo Aralovo olje 0W40 (super tronic) razvito posebej za ta motor.
Če moj spomin kaj dela nima tista prva številka nič s tem, kdaj se olje segreje, temveč v kolikšnem času zaokroži po motorju in začne delat svojo nalogo.

Prva številka pomeni temperaturni index pri katerem olje dobi "specificirano" viskoznost, ki jo določa tista druga številka. Nižja prva številka pomeni da je ustrezna viskoznost dosežena pri nižjih temeraturah, torej prej. Posledica je pa tisto kar si ti opisal .. olje prej oz. hitreje steče po motorju pri 0W40 kot pri 5W40 ali pa 10W40. Ko je enkrat ogreto je pa vso to olje (po specifikaciji) isto.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:

Glede olja pa ne bom komentiral, oz. razlike med 0W40 in 5W40 ni .. no ja, edino ta je da se drugo dosti prej "ogreje" na delovno temperaturo oz. ima "mrzlo" skoraj eneke mazalne lastnosti kot ogreto. Pa kdor bi poznal VAG 1.8T motorje bi vedel, da je bilo Aralovo olje 0W40 (super tronic) razvito posebej za ta motor.

Razlika med 0w40 pa 5w40 v našem podnebnem pasu je ta da ti 0w40 v našem podnebnem pasu čist prej propade....oz se degradira.......kar pa seveda ne vpliva blagodejno na turbino...ker večja kot je razlika med W cifro pa zgornjo cifro ki predstavlja recmo temu "delovno" gradiacijo olja......več kemije maš not da dosežeš tak razpon olja...bolj je olje občutljivo za kratke relacije.....stop&go speljevanja (od semaforja do semaforja)...na čakanje za zamenjavo olja...glede na to pa da se ti zdele zuni gibljejo temperature od 14-28 stopinj celzija bi čist vredu shaju z oljem 10w40....pa še cenej bi te pršl!

Ne rabš olja za -52 stopinj sred Ljubljane polet not
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:


Glede olja pa ne bom komentiral, . Pa kdor bi poznal VAG 1.8T motorje bi vedel, da je bilo Aralovo olje 0W40 (super tronic) razvito posebej za ta motor.

Evo ti sesut olje zarad 0W40 gradiacije v mediteranskih pogojih

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

VW / Audi sludge problems

While the the 1.8T engines in Audi A4's, Audi TT, VW Passat, Jetta, Golf, New Bettle, are all very prone to sludge build-up, Audi/VW does not have an extended warranty for them from the factory. The factory warranty is 4 year/50,000 miles but it can be extended if purchased.
Although Audi/VW now has 10,000 mile service intervals, oil changes can be done between "services", and should be done if the vehicle is driven in heavy traffic, offroad, and non-highway use. Also, Audi/ VW will only warrant an engine if the customer has proof of all their oil changes. As of 2004 I belive all 1.8T engines must use synthetic oil.
So if you own one of these sludge-prone engines, what can you do? Obviously, Volkswagen Audi Group (VAG) recommends that you use only VW/AUDI recommended oil which at the time of writing is Castrol Syntec 5W-40. You should also keep up on your oil changes, making them more frequent if you drive hard or haul a lot of cargo. The most important thing for the VW or Audi owner is this: if the oil light comes on and beeps the high pitch beep that most everyone ignores, pull over and shut the engine down immediately. Many VAG engines can be saved by this procedure. Have the vehicled towed to a VAG dealer. Their standard procedure is to inspect the cam bearings; if they're not scored, the oil pan will be removed and cleaned out and all the crankcase breather hoses and the oil pickup tube will be replaced. They'll do an oil pressure test with a mechanical gauge, and hopefully will also replace the turbo lines. Finally, the turbo will be checked for bearing free-play. The VAG turbos run really hot even with proper oil and coolant supply - that's why you need a good quality synthetic in them.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
zakaj bi bil preredek ce je pa 40 olje.....ki ima eno fino lastnost da se ne zgosti pri nizanju temperature.

Se strinjam....ni preredek...je čist ok.....ampak se pa hitrej degradira....kar pa zna zajebat turbino (na dolgi rok)....sploh pr kakih takih k misljo da če so dal pa 0w40 olje not je pa zato mašina neuničljiva ker to je superduper tehnologija in to se lah pol menja olje 1x na 5let...sj je valda dau 3x več za ta olje k za navadnga
aplauz.gif


Za naš podnebje bi bil čist OK 10w40 olje......sam k ga ponavad ne delajo sintetičenga (razen za motorje) zato se daje za turbače pač 5w40 olja (zarad boljše obstojnosti sintetike v turbini proti polsintetiki ). Kar je pa s5 odvisno od samga uporabnika.....en k avto sam tišči da turbina žari bo rabu sintetiko....en ata k nikol ne odpre turbine mu bo pa tud 15w40 mineralc zadost
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.169
9.802
113
Ej, obvladas. Copy/pastal si le to, kar ze vsak ve pri 10ih letih. Ce vozis v tezjih pogojih menjaj olje prej. Bravo.
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Jst sm pa mislu da bo Simon_Vi tist k se bo oglasu...a si mogu zaje.bat
rolleyes-1.gif


Vem da nisem nč novga odkril pač k sm paste tega naredu.........mogoče bi pa če bi to kdai prej naredu pomagal Utiševalcu da mu turbina ne bi ssssSSsssSSsSsSSSSSsssSsSs delala
hysterical-1.gif


Bom skromen.......dost mi bo že če sm komu spremenil mišlenje in ne bo več mislu da če da not 0W40 po 3x ceni navadnga olja da mu bo zato avto 20let več delu in bo motor praktično neuničljiv......sj ma fant ja najdražji pa najboljši olje pod soncem not
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Saj je nekak razumljivo, če pa večina vozi Renaulte.....
..." in so nekateri, ki ga ne bodo nikoli vozili".
Nadaljevanje Ranaultove reklame....
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.651
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
ksz...

mene zanima kaj nekateri počnete z avtom da prej menjate turbino kot pa sklopko
bonk.gif

Dajejo not lahkotekoča 0w40 olja k grejo prej v k.u.r.a.c in jih pol dejansko 30.000km vozjo ker vrjamejo obljubam tovarne o intervalih....oziroma spregledajo da so kratke relacije extrem za olje (služba pa nazai ) in da skrajšajo interval
aplauz.gif
)
 
Nazadnje urejeno: