Obnova severne obvoznice

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Prosim za obrazložitev zakaj? Zjutraj grem ob 6 na šiht, napol prazna obvoznica, kolona vozil je dokaj raztegnjena (ni gužve), pospešim po uvozu na 60-70kmh in se vključim v prazen prostor brez da bi kdo zaviral, pospeševal ali karkoli...
Sredi noči prazna cesta, naj stojim na znaku?

Ko pa je gužva in kaos pa itak ustaviš in čakaš na prostor ne rabiš znaka za to, samo zdravo pamet...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sjtv: Se pravi stop znaka ne upostevas na uvozu, hkrati pa klices 113 ker bi nekdo rad sel hitreje od omejitve?!

Ja in ne.
Ja, ne upoštevam stop znaka.
Ja, kličem 113.
Ne ne kličem, ker bi nekdo samo rad šel čez omejitev. Ne kličem niti, če nekdo gre nekdo čez omejitev. Klical sem zato, ker me je nekdo (niti ne bi, če ne bi imel otroka v avtu) dobesedno napadal zato, ker sem vozil po omejitvi.
Vermanem, da boš opatil razliko.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.236
772
113
EU
Najboljš da potem ukinemo kar vso prometno signaliazcijo, ki te skoz ovira na poti shall we?!?
10.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Stop znaki so na teh uvozih s stališča vključevanja v promet res napaka (lažje se vključiš, če prilagodih hitrsot koloni na obvoznici, ne pa da se zadnji hip ustaviš) - so pa potrebni že zato, ker bi sicer še toliko bolj pokali, vsaj po mojem mnenju. FOlk bi se enostano zapeljal ven, ne d abi pogledal. Stop znak je tu bolj v funkciji opozorila, da je nekaj drugače, kot je normalno, ne pa resnega uravnavanja prometa.
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Se strinjam s tabo, zato bi bila pa zelo primerna rešitev s Kebrovega videa cca 3 strani nazaj oz znak o uporabi zadrge. Se pa strinjam, da bi bilo na začetku kaos ampak, ko bi se pa folk navadu nebi smel bit težav razen izjem. Če bi pa vsi v prometnih konjicah na tistih najbolj obremenjenih odsekih dosledno upoštevali znake Stop sem pa prepričan, da bi bilo blokirano vse okrog predvsem pa Celovška.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.976
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Sjtv: Se pravi stop znaka ne upostevas na uvozu, hkrati pa klices 113 ker bi nekdo rad sel hitreje od omejitve?!

To da so postavili stop znak je največja bedarija, ker je zadeva bolj pregledna kot marsikatero križišče v naselju, pa še vključuješ se samo v eno smer vožnje. Verjamem da so dali stop zato da ne bi nekateri kar na slepo uletavali, ampak če bi se vsak ustavil bi se zgodil kaos po hitrem postopku. Bolje bi bilo trikotnik pa zraven kako opozorilo (utripajoča luč, dodatna tabla itd....)
tisto sjtv napisano je bilo z malo sarkazma
sicer pa imas najbrz prav. Stop znak ima ocitno tam tako funkcijo kot 60. Nihce ga ne uposteva. Policaji znajo radar postavit (strajka je konec, drzava rabi milijone, policaji pravijo da jih prinnesejo 50mio!) in kasirat. Glede na to da nas je kar nekaj tule (pa se s kaksnega drugega foruma se folk pobere) predlagam da naredimo "akcijo" in dokazemo novinarjem, MNZ,SPV,ZVP in drugim kako strokovno so postavljene table. To bi dokazali tako da se nas nabere nekaj 10(0) (kot pred desetletjem za drag race na brncicevi) in se v konici vozimo po S obvoznici striktno po predpisih, vkljucno z vkljucevanjem in varnostno razdaljo. Pa da vidijo kaka stala bo ko se bomo drzali predpisov.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.164
6.976
113
pri taščici
Sicer pa bi na dolzino dneva, stevilo brezposelnih gradbenikov lahko komot dve izmeni tolkli. Tako pa se zadnjic peljem ob 15h uri po celovski, pa tam malo visje od tivolija polovicna zapora, bager na cesti, delavci so pa ocitno siht koncali. O koloni ne bom pisal, ker semna gsm omejen s stevilom znakov.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.726
6.501
113
Citat:
Uporabnik Sergio81 pravi:
Se strinjam s tabo, zato bi bila pa zelo primerna rešitev s Kebrovega videa cca 3 strani nazaj oz znak o uporabi zadrge.
Zadrga mora biti tudi kvalitetno označena (mesto vključevanja), sicer je neuporabna - pri nas se nekatera vozila vključijo prej, tisti zadaj pa pospešijo in tako je vključevalni pas pogosto hitrejši. Varnostna razdalja pa je splošni problem, ki ga nihče ne rešuje.

 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Glede na to da nas je kar nekaj tule (pa se s kaksnega drugega foruma se folk pobere) predlagam da naredimo "akcijo" in dokazemo novinarjem, MNZ,SPV,ZVP in drugim kako strokovno so postavljene table. To bi dokazali tako da se nas nabere nekaj 10(0) (kot pred desetletjem za drag race na brncicevi) in se v konici vozimo po S obvoznici striktno po predpisih, vkljucno z vkljucevanjem in varnostno razdaljo. Pa da vidijo kaka stala bo ko se bomo drzali predpisov.

Akcija. Sem takoj za. Pa sej je obstajala ena tema o znakih, ker so res butasto postavljeni. Najbolje, da se poišče tisto temo, imam jaz polno teh bedarij, da pokažem kaj delajo cestarji, da te lahko potem država jebe in kasira.
crazy1.gif
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Citat:
Uporabnik Sergio81 pravi:
Se strinjam s tabo, zato bi bila pa zelo primerna rešitev s Kebrovega videa cca 3 strani nazaj oz znak o uporabi zadrge.
Zadrga mora biti tudi kvalitetno označena (mesto vključevanja), sicer je neuporabna - pri nas se nekatera vozila vključijo prej, tisti zadaj pa pospešijo in tako je vključevalni pas pogosto hitrejši. Varnostna razdalja pa je splošni problem, ki ga nihče ne rešuje.

<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZcPby71TNC0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Glede na to kolk je bilo v medijih govora o obnovi ter zožanju cestišča in posledično pričakovanih enormnih zastojih (tolko, da se je nekaj prometa enostavno preusmerlo na druge njim lažje poti), nebi bil noben problem dodat pri obvestilih še informacijo o pravilnem vključevanje za tiste malo manj vešče, da se pripravijo preden zagledajo kakšen njim neznan znak oz. neznano ali malo manj znano pravilo, ker gre le za spremenjen prometni režim.
Podobno vključevanje je bilo včasih na Obvozni (Nemški) cesti in je prav lepo funkcioniralo, čeprav ne more bit ravno za primerjavo ampak težav ni bilo vsaj v povezavi z nesrečami praktično ne.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.236
772
113
EU
Da, pravilo zadrge pa res tako čudovito funkcionira v Sloveniji?!? Jaz še nisem doživel, da bi zadrga kje funkcionirala pri nas, ste morda vi kje?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Zame funkcionira odlično, ker grem do konca in se takrat vključujem, namesto da bi stal že en km prej. Bi pa morala biti obveznost zadrge označena že mnogo pred zaporo, ne zadnji moment.
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Citat:
Uporabnik NekdoK pravi:
Da, pravilo zadrge pa res tako čudovito funkcionira v Sloveniji?!? Jaz še nisem doživel, da bi zadrga kje funkcionirala pri nas, ste morda vi kje?

No tam kjer je jasno označeno in kjer se je skozi čas folk navadu to pravilo ustrezno funkcionira.
Če gledamo s tvojega stališča v SLO verjetno nič ne funkcionira.
Pač ne funkcionira na raznih zožanjih, ker to ni nikomur v interesu še najmanj cestarjem, ker očitno niso sposobni z ustrezno prometno signalizacijo vzpostavt nekga reda.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zame funkcionira odlično, ker grem do konca in se takrat vključujem, namesto da bi stal že en km prej. Bi pa morala biti obveznost zadrge označena že mnogo pred zaporo, ne zadnji moment.
Se strinjam - razen če se ne pojavi kakšen "policist", ki na "zaprem" pasu pelje s hitrostjo počasnejše kolone.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Zame funkcionira odlično, ker grem do konca in se takrat vključujem, namesto da bi stal že en km prej. Bi pa morala biti obveznost zadrge označena že mnogo pred zaporo, ne zadnji moment.
Se strinjam - razen če se ne pojavi kakšen "policist", ki na "zaprem" pasu pelje s hitrostjo počasnejše kolone.

Ravno zaradi tega se potem stoji, ker se gre do konca in potem se urivat noter na vso silo, pa tudi če pride do nesreče. A si že mogoče kdaj opazil to, da če se daš vštric s tovornjakarjem, da te potem na koncu spusti predse, potem pa on lepo vozi po omejitvi (60 km/h), ti pa lahko greš kolikor hočeš, pa se naredi razlika med tabo in tovornjakarjem?
smile-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Še en, ki mu zadrga ni jasna
bonk.gif


Po tvoje je torej bolje imeti tri kilometre dolgo kolono na enam pasu (in popolnoma praznega drugega), kot 1,5 km kolono na obeh pasovih?

1. s kolono na samo enem pasu se "hitro" pride do prejšnjega odcepa in zastoj se samo še povečuje
2. v primeru zadrge, bi kolona na obeh pasovih verjetno ne bila dolga 1,5 km, ampak krajša, saj je pretočnost večja (ravno zaradi takih, ki zaspijo in/ali ne zmorejo dovolj hitro pospeševati)
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.534
855
113
Vsakič, ko se v Ljubljani peljem po Šmartinski v mesto. Brez stresa. Spustiš enega, eden te spusti. Kot ur'ca.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ta teden so nekaj šarili po Celovški nasproti Hale Tivoli. Kakšen kaos je nastal zaradi vsiljevalcev. Princip zadrge si nekateri razlagajo tako, da ker so na "nepravem pasu" so tisti, ki vozijo po "pravem" dolžni ustaviti in spustiti vse, da se vklopijo. En z leve in en z desne jim ne gre, enostavno dajo žmigavec in se rinejo na drug pas. Sorry, ne gre to tko.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Še en, ki mu zadrga ni jasna
bonk.gif


Po tvoje je torej bolje imeti tri kilometre dolgo kolono na enam pasu (in popolnoma praznega drugega), kot 1,5 km kolono na obeh pasovih?

1. s kolono na samo enem pasu se "hitro" pride do prejšnjega odcepa in zastoj se samo še povečuje
2. v primeru zadrge, bi kolona na obeh pasovih verjetno ne bila dolga 1,5 km, ampak krajša, saj je pretočnost večja (ravno zaradi takih, ki zaspijo in/ali ne zmorejo dovolj hitro pospeševati)

Mi je jasna...govoril sem ko je zožanje samo na EN pas, kot je to bilo mislim da tri leta nazaj, ko so popravljali most pred PO v smeri iz LJ proti KP.
Folk gre do konca, dokler ni za zavit noter in potem se na prehitevalnem stoji (če morajo iti vsi na vozni pas, ker je samo en pas) in ti na prehitevalnem se začnejo vrivati tudi če ni prostora, potem pa to počne vsak in se ustavi...če bi se pa prej dali noter na vozni pas bi kolona tekla, tako pa stoji, ker se na koncu vrivate, ker nimate kam drugam iti...razen če podrete znake no.
Potem mi povej zakaj se data dva kamjonista vzporedno, da vozita en ob drugem počasi in ga nato spusti predse?
Kolona pa zanimivo teče, pa tudi če počasi...vsaj stoji ne.
Bolj kot se na koncu vrivaš noter kjer ni prostora bolj bo kolona stala.