Citat:
Uporabnik predator pravi:
hm...zanimivo v vse avte, kateri imajo take kljuke kot ta Renault al pa VW grupa vlamljajo na en in isti način. Če dobro pogledate kljuko vidite da tam kjer ima ta Renault tisti neki senzorček je en del odlomljen oz, odstranjen no ko to odlomijo/odstranijo potem ni problem priti v avto...
Drugače pa nič posebnega ni to, so v Šiški na Tugomerjevi od prjatlovga soseda Passata komplet razšraufal, ostala je samo karoserija in pa motor....vse to se je odvijalo 10m od najbližjega okna...pač profesionalci na delu
stara finta... tisti del ne odlomiš, ampak je to del kljuke, plastični pokrivač, ki zakriva ključavnico. Je pravzaprav je "preobleka" oz. pokrovček,da avto lepše izgleda. To imaš na večini avtomobilov z daljincem. Tudi na mojem.
Glede na tvoje delovno mesto bi skoraj lahko vedel kako prideš v velik del takšnih avtov. Hint - tennis ball and chewy gum.
Na večini avtomobilov deluje sistem zaklepanja s ključavnicami na sistem pritiska oz. tlaka. S pravilnim ključem zagotoviš, da ključ odide do kraja ključavnice, ter ga lahko zavrtiš, če pa ga zavrtiš, pa pride zaradi povečanega tlaka do odklepa vrat oz. premik jezička.
Teniška žogica deluje enako, v kolikor ključavnica zadosti "dihta" in zrak nima odpotovati nikamor drugam, kakor v ključavnico. Zaradi nadtlaka premakne vzvod in avto se odklene. V kolikor avto nima alarma, preprosto potegneš ročko za motor, ter ga razstaviš, brez da bi kar koli tulilo.