Dajte se skulirat. Nekdo je lepo napisal, kdo je Lidl in kdo Mercator. Vsakemu svoje. Nižje cene potegnejo za sabo manj prihodka, manj denarja za vlaganja, ki pa so pri vseh operaterjih enormna.
Poleg tega ima Mobitel UMTS že skoraj 4 leta. PRičakovati je, da je v tem obdobju porihtal omrežje v toliko, da bo še nekaj časa bistveno boljše od tistega, kar lahko spravi skupaj Simobil. Logično, a za to so imeli dovolj časa, Simobil pa je šele štartal.
Tistemu geniju, ki omenja Prosti čas pa tole: namesto tega si raje poglej ITAK paket pa kakšne opcije Vikend pogovorov itd. To še ni vse, ker se pripravljajo še druge ugodnosti, za katere pa mi na kraj pameti ne pride, da jih razkrivam tukaj ali v kotičku za operaterje. Cene so, kakršne so. V veliki meri so pogojene z APEKom in asimetrijo zaradi katere lahko Simobil trži zelo poceni klice v Mobitel, obratno pa ne morejo biti bistveno cenejši, razen, če bi Mobitel delal pod ceno. Tega pa zaradi svojega tržnega deleža tudi ne sme. Se pa bo to uredilo v roku 2 let, že to, da ima S! skoraj pol mio uporabnikov je lep korak v smeri nesmiselnosti asimetrije. Velikost je fina stvar, za sabo pa potegne regulatorne omejitve. Za zdaj ima z njimi težave le Mobitel, profitira pa Simobil. V prihodnje bodo te stvari dosti bolj izenačene, posledično bo tudi cenovna bitka bolj fair. Danes ima nekdo proste roke, drugi pa zvezane, saj mu je tako zapovedala država. Kljub temu je očitno Mobitel trn v peti. Lahko si le predstavljamo kakšen bi bil, če ga pri tržnih aktivnostih ne bi omejeval APEK. Konec koncev pa šteje le eno - dobiček. Število uporabnikov nima nobene veze. Lahko povem le to, da dobiček in še kaj raste. Obenem pa število uporabnikov kvečjemu malce upada, cene se nižajo. Torej Mobitel ob manjšem številu uporabnikov in nižjih cenah dosega rast. Simobil dosega še večjo, a predvsem na račun novih naročnikov. Kaj je večja umetnost? Obstoječe prepričati, da zapravijo več in ob tem ostanejo zadovoljni ali graditi rast na akvizicijah novih uporabnikov? Odgovor je jasen.
Sicer pa je sedaj v igri tudi tretji operater, o njem tudi teče ta tema. Če kdo, bo prav on moral narediti še ogromno, če bo želel vsaj približno parirati obstoječi ponudbi na trgu.