Novo pri Tušmobilu XI.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ima še kdo težave z nereševanjem reklamacije s strani Tušmobila? Za mesec junij so zaračunali priključnino za prehod na paket Premium EU. Podal sem reklamacijo na račun in sem še le po 2 tednih dobil odgovor, da je reklamacija upravičena in naj pri plačilu odbijem 12eur z ddv, ker je izdan dobropis. Ampak jeboga to so mi poslali po 2 tednih, ko je bil račun že plačan preko trajnika.
Ta mesec sem dobil spet normalen račun, kjer mi niso odbili dobropisa iz prejšnjega meseca in sem 6.8.2015 poslal reklamacijo in razložil zadevo. Ker do 14.8.2015 nisem dobil nobenega odgovora na reklamacijo, sem poslal še enkrat reklamacijo in zavrnil direktno bremenitev trajnika za ta mesec in 18.8.2015 ročno plačal položnico z odštetim dobropisom 12eur. Do danes še vedno nisem dobil nobenega odgovora na reklamacijo, pravkar pa so mi poslali sms, da imam neporavnane obveznosti.
Poskusil sem že 2x poklicati, pa po 10 minutah obupal. :p
Zakaj ti Tušmobilovci več ne komunicirajo po mailh?
Predlagam da v enoti preverijo kakšen saldo plačil imaš. Če se ne motim, je bil dobropis vnesen, vendar ti ga ne pošljejo. Če bi bilo vse prav imaš sedaj v dobro teh 12,00 EUR. No sedaj 0, ko si že odštel.
Odgovarjajo pa domnevam da zato ne, ker je bil na reklamacijah ko je bilo vse pod TM le en zaposlen in valda preobremenjen.

S 1.9. bo vse pod Telemachom...teoretično.
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Pri meni je tudi nekaj časa trajalo, da so odgovorili, ampak sem odgovor vedno dobil prek mejla.
Če pa hočeš odgovor ful hitro dobit, pa je najmanjša gužva zjutraj ali bolj proti večeru.
 

pino

Pripravnik
20. jan 2008
235
21
18
S 1.9. bo vse pod Telemachom...teoretično.

Imam bojazen, da bo takrat samo še slabše. Pišeš na Telemach glede UNIFI, pa nobenega odgovora.
Da bi vsaj napisal naj se grem solit :) pa nic od nic.
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.104
-866
83
Vprašanje ?
Ali je že v Medvodah 4G - Lte omrežje ? Imam Si.mobil, pa če dam na ročno iskanje omrežja mi najde vse in pod SI Tušmobil mi napiše 2G, 3G, 4G. Hvala za odgovor
 
Nazadnje urejeno:

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Še ne. Bo pa v kratkem baje (v parih dneh baje)
smile-1.gif
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.459
346
83
34
Kaj je s tem pičkam na Tušmobilu? Svak je šel zamenjat sim kartico za usim, ker pač ne bere Alterja in ni seznanjem s postopkom je domov prišel brez omrežja, ker mu je una za šaltarjem rekla, da bo sedaj trajalo 3 dni, da mu jo aktivirajo in bo 3 dni pač nedosegljiv.
bonk.gif


Hodim samo še na enote, kjer so zaposleni moški. Ker tehnika pa ženske, ah ja..
crazy1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.308
4.124
113
Saj pa je nova Simka aktivna takoj.
Lte pa je treba vključit in vnesti novo dostopno točko, če pa ne storiš nič pa tudi deluje
 

Jeln

Pripravnik
3. mar 2012
52
0
6
Zadovoljen uporabnik Tušmobila sem bil že nekje 5 let, a se je vse končalo z letošnjo "nadgradnjo" omrežja. Kjer mi je prej lovilo Tuševo lastno 3G omrežje, sem sedaj stalno na Mobitelovem, če pa že ujamem Tušmobil, se v večini primerov sploh ne morem povezati.
3x sem klical na Tuš in razložil situacijo, od tega sem 2x dobil odgovor da še poteka optimizacija omrežja in 1x da so podali prijavo napake naprej na tehnično službo, in da me bodo obvestili ko bo napaka odpravljena. To je bilo en mesec nazaj, in od takrat nič.

Ker se mi ne da dnevno ukvarjati s klici na Tušmobil in ker sem sit njihovega ignorantnega odnosa do strank bi zamenjal operaterja.
OK, sem mislil da pač plačam 4x 5€ za prenos številke na drugega operaterja (Multipaket Brezmejni s 4imi številkami), ampak ne. Oni mi hočejo zaračunati še 11.90€ za prekinitev pogodbe (pa sem že dve leti brez kakršnekoli vezave). Sedaj pa me zanima ali se lahko temu strošku kako izognem (zaradi naprimer, nezagotavljanja njihovih storitev)?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.459
346
83
34
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Saj pa je nova Simka aktivna takoj.
Lte pa je treba vključit in vnesti novo dostopno točko, če pa ne storiš nič pa tudi deluje

Ni res, njemu niso vnesli novega APN-ja in je bil brez signala tudi na 2G/3G, skratka nedosegljiv.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Z novo simko si na 2/3G cist normalno dosegljiv na starem APN.
le 4G potrebuje nov APN da se ti poveze nanj. Tudi Mms insms dobis na tem apn, ne mores pa MMSja pislat. SMS gre.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.459
346
83
34
Glej, v mobilni aparat je vstavil novo kartico (usim), vtipkal novo PIN kodo, signala pa ni bilo. Nevem kaj je delala tista frfla tam, niti nočem. Če pa ti bolje veš kaj smo delali pa tudi ok..
priden.gif
 

Jeln

Pripravnik
3. mar 2012
52
0
6
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
http://www.tusmobil.si/uploads/docs/pogoji/splosni-pogoji-poslovanja-2013-15-04.pdf
9 PRENEHANJE NAROČNIŠKEGA RAZMERJA


v cenik si kaj pogledal, jaz ne najdem
http://www.tusmobil.si/uploads...-2015%20NET.pdf

V tistem prvem PDFju ne najdem nič, pametnega. Sem kaj spregledal?

V ceniku pa je na 20. strani "Prekinitev pogodbe oz. zapiranje računa" -11,90€.


Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Nestrinjanje s spremembo cen, spremembo pogojev?
B

Cene niso nič spreminjali, niti niso spreminjali pogojev. Edina sprememba je ta, da je omrežje sedaj polom, kar pomeni da moram dodatno plačati vsak SMS/MMS poslan preko Telekomovega omrežja + ne morem uporabljati prenosa podatkov.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.459
346
83
34
Pa je pri vas nadgradnja že končana, si bil obveščen o koncu z sms-om? Do takrat se ti namreč količine na Telekomu ne zaračunavajo posebaj.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Jaz imam tudi vprašanje glede tega SMS-a - predvidevam, da to pomeni, da lahko gostuješ brezplačno v tem času po vsej SLO, ne samo na svojem območju?
 

Jeln

Pripravnik
3. mar 2012
52
0
6
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Pa je pri vas nadgradnja že končana, si bil obveščen o koncu z sms-om? Do takrat se ti namreč količine na Telekomu ne zaračunavajo posebaj.
Ja seveda. Do konca nadgradnje sploh nisem klical na Tušmobil, logično da v tem času omrežje ne deluje optimalno, ampak od konca nadgradnje je že cel mesec, pa še vedno tema.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.