Novo pri Tušmobilu VIII.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik urby20 pravi:
Pozdravljeni!

Imam en majhen problem, in sicer včeraj mi je telefon (iPhone 4 iOS5), samodejno poslal nekaj sporočil na naslednjo št: 00447537410XXX., na izpisu piše, da je bilo poslanih 6 sms-ov na to številko, vsak pa je obračunan po 8 centov.

Mogoče kdo ve, v čem bi lahko problem, sam sumim, da je kriv nov iOS5, ki sem si ga naložil včeraj?

Hvala

To je aktivacija iMessage ali pa aktivacija FaceTime ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Če ti telefon sam pošilja sms (bilokam) je samo za pod valjar.

NE posilja sam ... ampak na to opozori ...

20111016-8891h2h4thhmb2tbbt377nusw5.jpg


Uporabniki pa so preveckrat "furfrasti" in taka obvestila preskocijo
grims-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
pogoji paketov se razlikuje in v primeru FREE paketov se SMS sporočila poslana v tujino na tujo številko ne odštejejo od paketa, medtem ko se recimo iz Vesolja, Klasik itd paketa odštejejo... Je pa tudi res, kolikokrat na leto pa pošlješ SMS na tujo številko?

Ravno to je tudi en velik problem ... ker je treba prebrati prav vse pogoje... ker se dolocene zadeve razlikujejo iz paketa v paket ...
Glede SMSov v tujino ... Jaz recimo vecinoma posljem ravno na tujo stevilko ... pac poznam nekaj ljudi, ki so v tujini... In ravno za v tujino je ceneje poslati SMS kot poklicati
smile-1.gif

se strinjam, na trgu je ogromno paketov in vsak ima svoje pogoje, ampak kaj čmo, takle mamo... je treba vse prebrat
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Zato,da malo pokasirajo,imajo tvojo telefonsko,vglavnem da vedo kdo si?
Pol pa nekateri jamrajo da je FB tisti,ki deli podatke okrog,apple jih tudi

Jap, Apple potem tvojo številko razpošlje vsem svojim zaposlenim in partnerjem. Dokazano. Je Štefka rekla, da je Janez to slišal od Franclove tete, ki pozna strica, ki dela v Applu.
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Brezplačno testno obdobje za uporabo naročnine

PREPRIČAJTE SE O KAKOVOSTI TUŠMOBILOVIH STORITEV



So vas navdušili atraktivni paketi v naši ponudbi? Bi želeli najprej preizkusiti naše pakete, storitve in omrežje? Vsem, ki še niste Tušmobilovi naročniki ponujamo možnost BREZPLAČNEGA TESTIRANJA!

Kaj je testno obdobje in komu je namenjeno?
Testno obdobje je odlična možnost, ki novim naročnikom omogoča brezplačno testiranje Tušmobilovih storitev in omrežja.

Opis in pogoji testnega obdobja
Naročnikom je v testnem obdobju na voljo 7 dnevno brezplačno testiranje, ki začne teči z dnem aktivacije storitve. Za testiranje sta na voljo dva naročniška paketa: Paket FREE 15, s katerim boste lahko testirali storitve kot so klici, SMS in MMS sporočila ter prenos podatkov na mobilnem telefonu.
Naročniški paket BREZMEJNI INTERNET, s katerim boste lahko preizkusili Tušmobilov mobilni internet na vašem računalniku.
Za vključitev v testno obdobje uporabnik s Tušmobilom sklene veljavno naročniško razmerje za kateri koli naročniški paket po lastni izbiri. Za čas 7 dnevnega testnega obdobja pa se uporabniku ne glede na njegov izbrani paket dodeli ali paket FREE 15 ali paket BREZMEJNI INTERNET.

V času testnega obdobja je brezplačna uporaba storitev, ki so vključene v omenjena testna paketa. Morebitno dodatno porabo storitev, ki niso vključene v paket, plača uporabnik. Zato v izogib nezaželenim dodatnim stroškom pred začetkom uporabe testnega paketa preverite, kaj vaš testni paket vključuje.

Možnost izposoje testnih USB modemov
Na prodajnih mestih Tušmobil so uporabnikom v namen testiranja BREZMEJNEGA INTERNETA na voljo tudi testni USB modemi. Količina testnih modemov je omejena, zato jih morda ne bo na voljo na vseh prodajnih mestiih. Razpoložljivost testnih modemov preverite na prodajnem mestu. Testni modem je najkasneje na dan prenehanja testnega obdobja potrebno vrniti na prodajno mesto, sicer se uporabniku zaračuna odškodnina v višini 30,00€ zaradi nevračila opreme.

Ste bili s Tušmobilovimi storivami zadovoljni?
Uporabnikom, ki bodo s Tušmobilovimi storitvami zadovoljni, se bo po izteku testnega obdobja 8. dan od aktivacije testni paket avtomatsko spremenil v njihov izbrani paket (izbran z naročniško pogodbo), v kolikor je ta različen od testnega. Naročniško razmerje se v tem primeru avtomatsko nadaljuje kot običajno naročniško razmerje. Sprememba paketa iz testnega v izbrani paket je za testne uporabnike brezplačna.

V kolikor boste že pred iztekom testnega obdobja ugotovili, da ste s Tušmobilovimi storitvami zadovoljni, se lahko že pred iztekom oglasite na prodajnem mestu Tušmobila in na vašo željo: izberete nov mobilni telefon ali izkoristite popust na mesečno naročnino;
opravite prenos vaše obstoječe številke k Tušmobilu.
Na ta način se vaše testno obdobje samodejno prekine in nadaljuje kot polno naročniško razmerje. Naročnikom, ki se jim bodo po preteku testnega obdobja naročniško razmerje nadaljevalo, se vsi stroški zaračunavajo po veljavnem Ceniku (priključnina, naknadna sprememba paketa itd.)

Z našimi storitvami niste bili zadovoljni?
V kolikor s Tušmobilovimi storivami v testnem obdobju niste bili zadovoljni, morate v roku 7 koledarskih dni od aktivacije naročniško razmerje prekiniti na prodajnem mestu Tušmobil. Naročniškega razmerja ni mogoče prekiniti na kakršen koli drug način. V kolikor naročniškega razmerja ne boste prekinili, boste ostali naš naročnik, sklenjeno naročniško razmerje pa se bo veljavno nadaljevalo.

V primeru prekinitve naročniškega razmerja vam ne bomo zaračunali nobenih stroškov, razen morebitne dodatne porabe storitev, ki niso vključene v testni paket.

Ker je vaše mnenje za nas pomembno, nam na prodajnem mestu zaupajte svoje predloge za izboljšave naših storitev.

Pogoji ponudbe
Testno obdobje traja največ sedem koledarskih dni in omogoča brezplačno preizkušanje v paket vključenih vsebin. Po poteku testnega obdobja brez prekinitve s strani naročnika se testno obdobje nadaljuje v naročniško razmerje. Za pakete FREE veljajo Posebni pogoji naročniških paketov "FREE", ki vključujejo tudi pravila primerne uporabe storitev. Več na www.tusmobil.si, prodajnih mestih in brezplačni številki 080 700 700. Ponudba velja do spremembe ali preklica. Ob sklenitvi naročniškega razmerja se naročniku obračuna enkratni strošek priključnine v višini 10 EUR. Tušmobil d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake v besedilu.

Pogoji testnega obdobja

PREPRIČAJTE SE O KAKOVOSTI TUŠMOBILOVIH STORITEV



So vas navdušili atraktivni paketi v naši ponudbi? Bi želeli najprej preizkusiti naše pakete, storitve in omrežje? Vsem, ki še niste Tušmobilovi naročniki ponujamo možnost BREZPLAČNEGA TESTIRANJA!

Kaj je testno obdobje in komu je namenjeno?
Testno obdobje je odlična možnost, ki novim naročnikom omogoča brezplačno testiranje Tušmobilovih storitev in omrežja.

Opis in pogoji testnega obdobja
Naročnikom je v testnem obdobju na voljo 7 dnevno brezplačno testiranje, ki začne teči z dnem aktivacije storitve. Za testiranje sta na voljo dva naročniška paketa: Paket FREE 15, s katerim boste lahko testirali storitve kot so klici, SMS in MMS sporočila ter prenos podatkov na mobilnem telefonu.
Naročniški paket BREZMEJNI INTERNET, s katerim boste lahko preizkusili Tušmobilov mobilni internet na vašem računalniku.
Za vključitev v testno obdobje uporabnik s Tušmobilom sklene veljavno naročniško razmerje za kateri koli naročniški paket po lastni izbiri. Za čas 7 dnevnega testnega obdobja pa se uporabniku ne glede na njegov izbrani paket dodeli ali paket FREE 15 ali paket BREZMEJNI INTERNET.

V času testnega obdobja je brezplačna uporaba storitev, ki so vključene v omenjena testna paketa. Morebitno dodatno porabo storitev, ki niso vključene v paket, plača uporabnik. Zato v izogib nezaželenim dodatnim stroškom pred začetkom uporabe testnega paketa preverite, kaj vaš testni paket vključuje.

Možnost izposoje testnih USB modemov
Na prodajnih mestih Tušmobil so uporabnikom v namen testiranja BREZMEJNEGA INTERNETA na voljo tudi testni USB modemi. Količina testnih modemov je omejena, zato jih morda ne bo na voljo na vseh prodajnih mestiih. Razpoložljivost testnih modemov preverite na prodajnem mestu. Testni modem je najkasneje na dan prenehanja testnega obdobja potrebno vrniti na prodajno mesto, sicer se uporabniku zaračuna odškodnina v višini 30,00€ zaradi nevračila opreme.

Ste bili s Tušmobilovimi storivami zadovoljni?
Uporabnikom, ki bodo s Tušmobilovimi storitvami zadovoljni, se bo po izteku testnega obdobja 8. dan od aktivacije testni paket avtomatsko spremenil v njihov izbrani paket (izbran z naročniško pogodbo), v kolikor je ta različen od testnega. Naročniško razmerje se v tem primeru avtomatsko nadaljuje kot običajno naročniško razmerje. Sprememba paketa iz testnega v izbrani paket je za testne uporabnike brezplačna.

V kolikor boste že pred iztekom testnega obdobja ugotovili, da ste s Tušmobilovimi storitvami zadovoljni, se lahko že pred iztekom oglasite na prodajnem mestu Tušmobila in na vašo željo: izberete nov mobilni telefon ali izkoristite popust na mesečno naročnino;
opravite prenos vaše obstoječe številke k Tušmobilu.
Na ta način se vaše testno obdobje samodejno prekine in nadaljuje kot polno naročniško razmerje. Naročnikom, ki se jim bodo po preteku testnega obdobja naročniško razmerje nadaljevalo, se vsi stroški zaračunavajo po veljavnem Ceniku (priključnina, naknadna sprememba paketa itd.)

Z našimi storitvami niste bili zadovoljni?
V kolikor s Tušmobilovimi storivami v testnem obdobju niste bili zadovoljni, morate v roku 7 koledarskih dni od aktivacije naročniško razmerje prekiniti na prodajnem mestu Tušmobil. Naročniškega razmerja ni mogoče prekiniti na kakršen koli drug način. V kolikor naročniškega razmerja ne boste prekinili, boste ostali naš naročnik, sklenjeno naročniško razmerje pa se bo veljavno nadaljevalo.

V primeru prekinitve naročniškega razmerja vam ne bomo zaračunali nobenih stroškov, razen morebitne dodatne porabe storitev, ki niso vključene v testni paket.

Ker je vaše mnenje za nas pomembno, nam na prodajnem mestu zaupajte svoje predloge za izboljšave naših storitev.

Pogoji ponudbe
Testno obdobje traja največ sedem koledarskih dni in omogoča brezplačno preizkušanje v paket vključenih vsebin. Po poteku testnega obdobja brez prekinitve s strani naročnika se testno obdobje nadaljuje v naročniško razmerje. Za pakete FREE veljajo Posebni pogoji naročniških paketov "FREE", ki vključujejo tudi pravila primerne uporabe storitev. Več na www.tusmobil.si, prodajnih mestih in brezplačni številki 080 700 700. Ponudba velja do spremembe ali preklica. Ob sklenitvi naročniškega razmerja se naročniku obračuna enkratni strošek priključnine v višini 10 EUR. Tušmobil d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake v besedilu.

Pogoji testnega obdobja

PREPRIČAJTE SE O KAKOVOSTI TUŠMOBILOVIH STORITEV



So vas navdušili atraktivni paketi v naši ponudbi? Bi želeli najprej preizkusiti naše pakete, storitve in omrežje? Vsem, ki še niste Tušmobilovi naročniki ponujamo možnost BREZPLAČNEGA TESTIRANJA!

Kaj je testno obdobje in komu je namenjeno?
Testno obdobje je odlična možnost, ki novim naročnikom omogoča brezplačno testiranje Tušmobilovih storitev in omrežja.

Opis in pogoji testnega obdobja
Naročnikom je v testnem obdobju na voljo 7 dnevno brezplačno testiranje, ki začne teči z dnem aktivacije storitve. Za testiranje sta na voljo dva naročniška paketa: Paket FREE 15, s katerim boste lahko testirali storitve kot so klici, SMS in MMS sporočila ter prenos podatkov na mobilnem telefonu.
Naročniški paket BREZMEJNI INTERNET, s katerim boste lahko preizkusili Tušmobilov mobilni internet na vašem računalniku.
Za vključitev v testno obdobje uporabnik s Tušmobilom sklene veljavno naročniško razmerje za kateri koli naročniški paket po lastni izbiri. Za čas 7 dnevnega testnega obdobja pa se uporabniku ne glede na njegov izbrani paket dodeli ali paket FREE 15 ali paket BREZMEJNI INTERNET.

V času testnega obdobja je brezplačna uporaba storitev, ki so vključene v omenjena testna paketa. Morebitno dodatno porabo storitev, ki niso vključene v paket, plača uporabnik. Zato v izogib nezaželenim dodatnim stroškom pred začetkom uporabe testnega paketa preverite, kaj vaš testni paket vključuje.

Možnost izposoje testnih USB modemov
Na prodajnih mestih Tušmobil so uporabnikom v namen testiranja BREZMEJNEGA INTERNETA na voljo tudi testni USB modemi. Količina testnih modemov je omejena, zato jih morda ne bo na voljo na vseh prodajnih mestiih. Razpoložljivost testnih modemov preverite na prodajnem mestu. Testni modem je najkasneje na dan prenehanja testnega obdobja potrebno vrniti na prodajno mesto, sicer se uporabniku zaračuna odškodnina v višini 30,00€ zaradi nevračila opreme.

Ste bili s Tušmobilovimi storivami zadovoljni?
Uporabnikom, ki bodo s Tušmobilovimi storitvami zadovoljni, se bo po izteku testnega obdobja 8. dan od aktivacije testni paket avtomatsko spremenil v njihov izbrani paket (izbran z naročniško pogodbo), v kolikor je ta različen od testnega. Naročniško razmerje se v tem primeru avtomatsko nadaljuje kot običajno naročniško razmerje. Sprememba paketa iz testnega v izbrani paket je za testne uporabnike brezplačna.

V kolikor boste že pred iztekom testnega obdobja ugotovili, da ste s Tušmobilovimi storitvami zadovoljni, se lahko že pred iztekom oglasite na prodajnem mestu Tušmobila in na vašo željo: izberete nov mobilni telefon ali izkoristite popust na mesečno naročnino;
opravite prenos vaše obstoječe številke k Tušmobilu.
Na ta način se vaše testno obdobje samodejno prekine in nadaljuje kot polno naročniško razmerje. Naročnikom, ki se jim bodo po preteku testnega obdobja naročniško razmerje nadaljevalo, se vsi stroški zaračunavajo po veljavnem Ceniku (priključnina, naknadna sprememba paketa itd.)

Z našimi storitvami niste bili zadovoljni?
V kolikor s Tušmobilovimi storivami v testnem obdobju niste bili zadovoljni, morate v roku 7 koledarskih dni od aktivacije naročniško razmerje prekiniti na prodajnem mestu Tušmobil. Naročniškega razmerja ni mogoče prekiniti na kakršen koli drug način. V kolikor naročniškega razmerja ne boste prekinili, boste ostali naš naročnik, sklenjeno naročniško razmerje pa se bo veljavno nadaljevalo.

V primeru prekinitve naročniškega razmerja vam ne bomo zaračunali nobenih stroškov, razen morebitne dodatne porabe storitev, ki niso vključene v testni paket.

Ker je vaše mnenje za nas pomembno, nam na prodajnem mestu zaupajte svoje predloge za izboljšave naših storitev.

Pogoji ponudbe
Testno obdobje traja največ sedem koledarskih dni in omogoča brezplačno preizkušanje v paket vključenih vsebin. Po poteku testnega obdobja brez prekinitve s strani naročnika se testno obdobje nadaljuje v naročniško razmerje. Za pakete FREE veljajo Posebni pogoji naročniških paketov "FREE", ki vključujejo tudi pravila primerne uporabe storitev. Več na www.tusmobil.si, prodajnih mestih in brezplačni številki 080 700 700. Ponudba velja do spremembe ali preklica. Ob sklenitvi naročniškega razmerja se naročniku obračuna enkratni strošek priključnine v višini 10 EUR. Tušmobil d.o.o. ne odgovarja za morebitne napake v besedilu.

Pogoji testnega obdobja : http://tusmobil.si/splosni-pogoji.html
vir : http://www.tusmobil.si/izkoristite-brezplacno-testno-obdobje-pri-tusmobilu.html
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.248
7.048
113
Kje piše, kaj vse mora človek predložiti, če želi testirati v tem obsegu? Osebno, davčno, trr, podatke o zaposlitvi, etc?
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kje piše, kaj vse mora človek predložiti, če želi testirati v tem obsegu? Osebno, davčno, trr, podatke o zaposlitvi, etc?

isto kakor če bi sklepal NR....
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.248
7.048
113
Ja Smrkc, ampak te informacije, torej kaj je potrebno za NR, se razlikujejo, na spletu piše drugače, kot na prodajnih mestih.

kaj je potem prav?
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Ker rabim še eno številko, sem našel ugodno ponudbo paketa pri TM.
Na spletni strani ne najdem podatka, koliko znese minuta pogovora ko presežem limit iz paketa in koliko stane minuta če nisem v TM ampak v Mobitelovem omrežju, pa kličem TM številko ali pa drugo mobilno oz. stacionarno.
Ne najdem teh podatkov, ki so pri Mobitelu zelo lepo pojasnjeni.

Da preračunam, ali je ponudba ugodna tudi če nisem v TM omrežju ...

LP
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
FREE 5 + TUSMOBIL 1GB je možen? Kako bo sistem vedel, da mi ne kuri prenosa podatkov iz paketa FREE5?
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik forgot1 pravi:
Hvala.

Hm, pa zadeva naenkrat ni več tako zelo ugodna ...

LP


Povej rajši koliko minut misliš,da boš dejansko potreboval, ker se da lepo skombinirat zadeva z dodatnimi paketi.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.