Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Prekomerno krajšat pa res ni treba.
Cilj vsakega mobilnega operaterja je svojim uporabnikom zagotoviti raznolikost storitev in ponudbe, konkurenčne cene, inovativnost ter ob tem čim boljšo pokritost z mobilnim signalom. Kot so pokazali rezultati neodvisnih meritev, Tušmobil s pospešeno gradnjo lastnega omrežja uspešno dosega zastavljene cilje. Ker Tušmobil v mestih dosega najvišjo kvaliteto svojega signala, uporabnike obveščamo, da smo se v prvi fazi prehoda na izključno uporabo lastnega omrežja odločili izklopiti nacionalno gostovanje na področju Ljubljane .
Uporabnikom sporočamo, da v kolikor imajo v mobilniku nastavljeno »ročno izbiro« iskanja omrežja , le- to spremenijo na »samodejno izbiro«. Le v tem primeru bo mobilnik prijavljen na razpoložljivo omrežje, torej na Tušmobil, in uporaba storitev nemotena. Za dodatno pomoč se lahko uporabniki obrnejo na naš Klicni center 24/7, na brezplačni številki 080700700 in 070700700.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Prekomerno krajšat pa res ni treba.
Cilj vsakega mobilnega operaterja je svojim uporabnikom zagotoviti raznolikost storitev in ponudbe, konkurenčne cene, inovativnost ter ob tem čim boljšo pokritost z mobilnim signalom. Kot so pokazali rezultati neodvisnih meritev, Tušmobil s pospešeno gradnjo lastnega omrežja uspešno dosega zastavljene cilje. Ker Tušmobil v mestih dosega najvišjo kvaliteto svojega signala, uporabnike obveščamo, da smo se v prvi fazi prehoda na izključno uporabo lastnega omrežja odločili izklopiti nacionalno gostovanje na področju Ljubljane .
Uporabnikom sporočamo, da v kolikor imajo v mobilniku nastavljeno »ročno izbiro« iskanja omrežja , le- to spremenijo na »samodejno izbiro«. Le v tem primeru bo mobilnik prijavljen na razpoložljivo omrežje, torej na Tušmobil, in uporaba storitev nemotena. Za dodatno pomoč se lahko uporabniki obrnejo na naš Klicni center 24/7, na brezplačni številki 080700700 in 070700700.
WTF?
A to pomeni da sem sedaj primoran uporabljati TUS omrezje in basta? Ko bom sel pa vn iz LJ pa enkrat bo signal,enkrat nebo, ma deeej.
Ce imajo roaming naj bo povsod ali pa nikjer.Ce bo povsod,bodo stranke, ce nebo,pa tudi strank nebo.
Ej, če ima simobil po desetih letih še vedno takšne težave, jih ima tušmobil (čeprav z podporo Mobitela) občutno manj. Meni kot uporabniku pa to šteje, ne kaj drugegaCitat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ej. Simobil se že 10 (deset) let trudi z omrežjem! Recimo, da so na pravi poti in so stvari načeloma znosne ter delujoče. Zdaj pa njim ob bok postavljaš nekakšen Tušmobil. Ti geniji še nekaj let ne bodo blizu tega, kar je danes pri omrežju Simobil ali Mobitel. Oba navedena pa vmes ne bosta spala, v to si lahko prepričan.