Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Imaš še TT al ne?
Če ja, spremeni paket
Zamenjal bom operaterja. Naj dodam dogodke zadnjih dni.
V soboto prejmem nadomestni modem, ker naj bi bil "stari" pokvarjen. Zvežem na novo, lučka ADSL še kar utripa...
Zamenjam še enkrat vse kable (čeprav je prej že delalo, z istimi kabli), še vedno nič. Kličem 080 in prijavim. Seveda med vikendom nikogar ni, ki bi to lahko preveril (tega, dragi moji Tuševci, ne bom nikoli razumel). Dočakam ponedeljek, ura 15:12, kliče Tuštelekomova cifra, tehnik brez imena. Vpraša kateri dan dopoldne bi mi odgovarjalo, da se nekdo oglasi in pogleda "na licu mesta". Fantu povem, da normalni ljudje med tednom dopoldne večinoma delamo. Vpraša, če se res ne bi dalo, pa pravim da dopusta za to ne bom jemal in odgovori da bodo še poklicali. Šokiran počakam deset minut in kličem na 080. Povem agentu kako stvari stojijo in pravi da pri njih tehniki delajo samo dopoldne. "Začnejo ob sedmih ali osmih," vprašam. "Osmih," odgovori agent. "Torej delajo potem do 16h, je tako," nadaljujem. "Ne, samo do 15h."
V tistem momentu sem se komaj zadrževal, resno. Toliko časa sem brez interneta in TV, oni pa bodo pogledali, ko se bo nekomu dalo podaljšat delovnik za eno uro??? Očitno je konkurenca še vedno premajhna in se ISP-ji lahko obnašajo kot Telekom v časih monopola. Tuštelekom - SiOL je danes veliko bolj fleksibilen in odziven, da ne omenjam T2. 40€ (ki je poleg tega še preplačilo storitev, ki jih koristim) je očitno za vas pi*kin dim. Prav, za 30€ dobim nekaj boljšega na SiOL-u. Kakor želite.
Pa še nekaj - prepričan sem, da je nekdo zajebal na centrali. Ni druge razlage glede na to, kako se je zadeva odvijala. Najprej je bilo na ON, potem na OFF. In če vam nagaja Telekom, je to vaš problem, ne moj.