Novo pri Telekom Slovenije III.

jozo

Fizikalc
29. sep 2007
461
28
28
Sodišinci
Ne. Poslal sem preko moj.telekom.si, ker se je pojavil ustrezen gumb. Ampak zjutraj ga še ni bilo in bo verjetno še trajalo nekaj dni, da to uredijo (upam). Pred časom sem na eno kartico naložil 10 evrov in kupil 5GB, pa se ni nikjer videlo (delalo pa je). Sedaj so končno popravili in so tudi te količine vidne. Pa če bi mojstri naredili to malo bolj odzivno, tudi ne bi bilo slabo.

Jernej

Dela pa prenos podatkov na mobi kartici?? Ce ja potem je bilo uspesno aktivirano.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.328
153
63
Saj veš, da deluje to izključno v omrežju Telekom?

Vem ja. In očitno dela. Urejam pa vse samo preko moj.telekom, ker imam kartice posejane po terenu in nekako ne morem pošiljati ukazov iz teh naprav. Pa očitno deluje, ker sem včeraj spet naložil nekaj GB na eno in imam še vedno vseh 5 evrov na računu, internet pa tudi deluje. Drugače pa Telekom svoj portal oglašuje kot glavno orodje za urejanje vsega in je žalostno, da ne porihtajo stvari tako kot bi bilo treba. Pred kakšnim mesecem jim je crknilo tudi dodajanje mobi kartic v portal (napisalo je kartica ni aktivna oziroma ni mobi kartica) in so rabili dva tedna, da so to popravili. Vmes sem pa od njihove podpore (tudi poslovne) slišal vse mogoče izgovore. Recimo eden od njih je bil tudi "to je poslovna odločitev Telekoma" ;). In šele ko sem povzdignil glas in zelo na glas podvomil v to, je očitno nekdo vseeno poklical v tisti oddelek in preveril. Potem so pa sporočili, da je res tehnična napaka in naslednji dan je spet začelo delati. Tako da tudi Telekom ima očitno težave s programerji (ali zunanjimi izvajalci, čeprav trdijo, da oni pa res vse delajo sami). Pa interna komunikacija jim šepa, se zgleda bojijo sami sebe.

Jernej
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.328
153
63
Slovenija je velika, namrec vsaj kitajci mislijo tako, ker vlak vozi od Mb do Kp 5 ur :D

Bo že držalo. Ampak da ostanemo pri temi. Ker je prišla (nova) reklama za aplikacijo moj.telekom, sem jo posodobil in sedaj vidim vsa svoja razmerja tudi v aplikaciji in ne samo preko brskalnika. Ja, sem jo naložil že nekaj časa nazaj, ampak takrat je app rekel, da je to namenjeno manjšemu številu številk in se ni hotel odpreti (imam pač nekaj dodatnih mobi kartic). Sedaj pa to dela, ampak pri izbiri naročnine ni imen temveč samo številke. Ko pa odpreš, pa potem vidiš tudi kratko ime. Ker očitno nekdo s Telekoma bere tudi naše debate, bi se to verjetno dalo tudi popraviti :)? Pa to, da bi na prejemniku videl še podarjene količine, tudi to verjetnto ni zelo veliko dela?

Jernej
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

ememko

Fizikalc
11. jun 2009
174
25
28
Obveščamo vas, da pri nekaterih uporabnikih mobilnih storitev prihaja do občasnih motenj v delovanju klicev in mobilnega prenosa podatkov. Naši strokovnjaki napako aktivno odpravljajo, tako da bomo nemoteno delovanje storitev zagotovili v najkrajšem možnem času. Zahvaljujemo se vam za razumevanje.
TELEKOM FB
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Naj dajo 5€ v opravičilo za šalabajzerstvo, ne 5GB podatkov.
Da jih po žepu udari.
5 GB bo koristilo 0,005% uporabnikov, nikjer se jim ne bo poznalo.

Sicer pa je omrežje po mojem mnenju zelo zanesljivo. Zelo redki so izpadi oz. težave.

LP
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.401
1.405
113
Mater no, enkrat nekaj ne dela pa bi vsi neke popuste, pa gratis ne vem kaj. Se zgodi. Jaz imam v 20 letih gsm al mobitela se zmeraj dalec najboljse izkusnje z njimi.
Kaj bi naj dali sploh. Za 2 uri nedelovanja v celem mesecu je to glih par centov :)
Mi je pa zanimivo ko berem komentarje na njihovem fb in so oni, ko je bilo najbolj nujno poslati dokumente na e-mail niste delali ali nujno smo morali poslati ponudbe, kdo nam bo povrnil skodo....prav smesno kako veliko ljudi je moralo v teh dveh urah narediti toliko poslov ;)
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
834
399
63
Ko se je leta 2012 narodil moj sin, sem na drugi dan preko SMS-ov, prijateljem razposlal vabila na zabavo. Ampak kot zakleto, je ravno takrat zafrknilo omrežje in prejemniki niso dobili vabil. Jaz pa nabavil še in še pijače in jedače. Takrat sem svojo izkušnjo zapisal tu, na forumu. Nekdo od Telekomovcev je mojo izkušnjo prebral in me kontaktiral, se opravičil in mi poslal otroški kopalni plašč.
Lepa gesta, ampak materialne, moralne in še kakšne škode vseeno ni odtehtalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krava

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Telekom s 5 GB je lahko zgled. Neka dobra gesta, ki sicer njih ne stane veliko, uporabnikom prav veliko tudi ne prinese, nekaj pa vseeno je. Ali lahko pričakujemo, da bomo kaj takega doživeli, ko druga infrastruktura kdaj pa kdaj mrkne? Denimo elektrika, DARS, ceste na splošno ...
Jamranje, kako so nekateri imeli grozno škodo zaradi dveh ur nedelovanja omrežja pa je milo rečeno smešno. Za malo resnejši biznis predvidiš in vzdržuješ rezervne scenarije. Imaš soliden generator za elektriko, vsaj dva ponudnika dostopa do interneta, telefonije in še vse ostalo. Če pa ni tako resen biznis, pa dve uri ne pomenita katastrofe.
Ko pošiljaš nekaj resnega po nezanesljivem kanalu, kamor sodi SMS, mail (ta že zaradi tega, ker je mogoče vse skupaj padlo v spam pri prejemniku), pa preverjaš, če je to res prišlo. Žal pri trenutni tehnologiji ne gre drugače. Omrežje sicer zna povedati, če je bil SMS dostavljen. Mislim pa, da to kot navadni uporabnik ne moreš vedeti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik