Novo pri Telekom Slovenije III.

Ales

Pripravnik
7. avg 2007
403
3
18
Lichtenwald
Je že kdo imel primer, da se je par dni po tistem, ko je vzel telefon na aneks, cena tega zmanjšala? Za mojo sem v četrtek preko sebe vzel na obroke A5 2016, danes pa vidim, da se je cena zmanjšala za 3 eur/mesec. Verjetno se nimam kaj pritoževati ali pač?
 

Ales

Pripravnik
7. avg 2007
403
3
18
Lichtenwald
Hehehe.... si ga je sama izbrala, pa tudi manjka mu čisto nič. Sem pa tudi že dobil odgovor iz Telekoma, da ne morejo nič pomagati, cena velja ob nakupu. Kak si zadovoljen z SE?
 
Nazadnje urejeno:

Ales

Pripravnik
7. avg 2007
403
3
18
Lichtenwald
So naročnino že parkrat vmes podražili, pa sem tudi plačal, kaj bi zdaj. Glavno, da si se ti oglasil, pa odgovoril na tisto, kar me je zanimalo...
tongue-1.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
A ni letos žalost pri vseh operaterjih. Nobenih novoletnih akcij, nič novih paketov, izbira telefonov je pa sploh pod kritiko... lahko dobiš samsunga ali iphona.... Prav res se jim ne da niti malo več potrudit.... s tem da so omrežja tudi ena žalost, čeprav vsi reklamirajo kako imajo super duper vse poštimano...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Skoraj vse je že zastojn in tako sedaj je.
To je, kot bi Mercedez moral avte prodajat za 11 jurjev. Jasno je, da ne bo potem v akciji zraven dal zastojn še leder zicev in panoramske steklene strehe. Ma še zastojn pranja v avtopralnici ne več.
Nekoč je šlo samo 15 EUR na naročnino brez nobenih storitev zraven. Power userji so imeli povprečen račun za mobilno 100 EUR. Sedaj se pa za 20 EUR dobi alles inkluziv, še uporabo v tujini.
Tako je, kot mora biti, so rekli na T-2 in že sedmič pristali v stečaju.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
saj ga imaš.....kitajskih trgovin in telefonov v rangu 100-300€ morje....kje je problem?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.434
2.429
113
A kdo ve zakaj se gre pri tej akciji ki jo oglasujejo pri paketu Brezskrbni B, za 5€ zmanjsana narocnina? Ce sem prav razumel, ce se vezem za 24m in vzamem telefon mi naslednjih 12m obracunavajo ta popust?
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.481
118
63
40
Malo tu,malo tam :)
30-DNEVNI MESEČNI ZAKUPI s samodejnim podaljševanjem
Iščete vedno aktiven račun Mobi za vsak žep? Odločite se za mesečni zakup 200 enot ali za neomejene pogovore v omrežje Telekoma Slovenije in 1.500 enot z zakupom Čvekaj Mobi. Za vklop mesečnega zakupa je treba poskrbeti le za dovolj dobroimetja na računu. Vsakih 30 dni boste samodejno prejeli določeno število enot, ki jih lahko po svoje porabite za klice, sporočila in paketni prenos podatkov. Pri tem bo vaš račun Mobi veljaven najmanj 30 dni.

Z vklopom mesečnega zakupa Mobi 200 si uporabnik Mobi vključi samodejno dodeljevanje enot iz zakupa Mobi 200 na vsakih 30 dni. Z vklopom Čvekaj Mobi se bodo na vsakih 30 dni dodeljevale enote iz zakupa Čvekaj Mobi.


http://www.telekom.si/zasebni-...eti-mobi/zakupi
 

pikapoka07

Pripravnik
6. dec 2013
212
3
18
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
A kdo ve zakaj se gre pri tej akciji ki jo oglasujejo pri paketu Brezskrbni B, za 5€ zmanjsana narocnina? Ce sem prav razumel, ce se vezem za 24m in vzamem telefon mi naslednjih 12m obracunavajo ta popust?

Prav si razumel. Če imaš oz vzameš paket Brezskrbni B (ali Enostavni B ali Dogaja) in se vežeš za 24 mesecev z aneksom, imaš 12 mesecev 5€ popusta pri naročnini (ali se vežeš za 12m in imaš potem 6m 5€ popusta).
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.481
118
63
40
Malo tu,malo tam :)
01.12.2016
Sprememba Splošnih in Posebnih pogojev družbe
Z dnem 1.1.2017 pričnejo veljati spremenjeni Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d. d., in nekateri Posebni pogoji družbe:

Posebni pogoji uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev (staro ime - Posebni pogoji za širokopasovne storitve SiOL in dostop do storitev),
Posebni pogoji za upravljanje IT storitve,
Posebni pogoji za uporabo storitve Priporočila,
Posebni pogoji za storitev Varen dom.
1. V Splošnih pogojih uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d. d. se spreminja:

Poglavje 11 (dodane točke 11.3 do 11.7.2) zaradi uveljavitve Uredbe (EU) 2015/2120 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. 11. 2015, o določitvi ukrepov v zvezi z dostopom do odprtega interneta in spremembi Direktive 2002/22/ES o univerzalni storitvi in pravicah uporabnikov v zvezi z elektronskimi komunikacijskimi omrežji in storitvami ter Uredbe (EU) št. 531/2012 o gostovanju v javnih mobilnih komunikacijskih omrežjih v Uniji.
Poglavje 3, dopolnitev v točki 3.9 in 3.10 se nanaša na upravljanje finančnih tveganj.
Poglavje 5, dopolnitev v točki 5.13 se nanaša na upravljanje finančnih tveganj.
Poglavje 6, dodana točka 6.25, ki se nanaša na upravljanje finančnih tveganj.
Če se naročniki, na katere se sprememba nanaša, s spremenjenimi pogoji ne strinjajo, lahko do 31.12.2016 odstopijo od naročniške pogodbe in sicer brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni, vendar navedeno ne vpliva na zapadle in neplačane obveznosti naročnikov ter na pogodbeno dogovorjene obveznosti, ki so jih naročniki kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžni izpolniti (npr. naročniki so kljub odstopu dolžni plačati zapadle neporavnane račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave). Ob tem imajo naročniki, ki so v okviru naročniškega razmerja prejeli terminalsko opremo po akcijski ceni, ob odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave možnost izbrati:

da prejeto terminalsko opremo obdržijo in Telekomu Slovenije povrnejo znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme, ali pa
da prejeto terminalsko opremo vrnejo Telekomu Slovenije v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ter plačajo uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, Telekom Slovenije pa jim vrne kupnino.
2. V zgoraj navedenih Posebnih pogojih, ki urejajo vsebino naročniškega razmerja med družbo in končnimi uporabniki ter v objavah na spletnih in prodajnih mestih družbe Telekom Slovenije, d.d., se uskladijo poimenovanja blaga in storitev, v skladu z izvedbo konsolidacije blagovnih znamk družbe Telekom Slovenije, d.d.

Ker uskladitev poimenovanja oz. izrazoslovja ne vpliva na pravice in obveznosti, določene v naročniški pogodbi, končni uporabniki zaradi uveljavitve teh sprememb, če se z njimi ne strinjajo, nimajo pravice do odstopa od naročniške pogodbe brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja, brez pogodbene kazni in brez odpovednega roka.

Vsebina navedenih Splošnih in Posebnih pogojev je dostopna na povezavah:

Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d.d.

Posebni pogoji uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev

Posebni pogoji za upravljanje IT storitve

Posebni pogoji za uporabo storitve Priporočila

Posebni pogoji za storitev Varen dom

Dodatne informacije so na voljo na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačni telefonski številki 080 8000 ali 041 700 700.
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
@antonb, zgleda si jim preveč realno sliko naslikal s kakšno objavo in so te blokirali...
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.481
118
63
40
Malo tu,malo tam :)
Sprememba Splošnih in Posebnih pogojev
V Telekomu Slovenije bodo s 1. 1. 2017 pričeli veljati spremenjeni Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev zaradi uskladitve z določbami Uredbe (EU)
2015/2120 o določitvi ukrepov v zvezi z dostopom do odprtega interneta in zaradi nekaterih drugih sprememb (Poglavja/točke; 3/3.9 in 3.10, 5/5.13, 6.25, 11/11.3, 11.4, 11.5,
11.6, 11.7, 11.7.1, 11.7.2). V Splošnih in v nekaterih Posebnih pogojih se z navedenim dnem uskladijo tudi poimenovanja blaga in storitev, v skladu z izvedbo konsolidacije
blagovnih znamk družbe.
Vsebina sprememb je dostopna na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, na spletni strani http://www.telekom.si/info-in-obvestila in na brezplačni telefonski številki 080 8000 ali
041 700 700.
Naročniki, ki se z navedenimi spremembami ne strinjate, imate do uveljavitve sprememb pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov
prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni; navedeno pa ne vpliva in ne posega v zapadle/neplačane in pogodbeno dogovorjene obveznosti naročnika. Ker
uskladitev poimenovanja blaga in storitev ne vpliva na pravice in obveznosti, določene v naročniški pogodbi, naročniki zaradi uveljavitve teh sprememb nimate pravice do
odstopa od naročniške pogodbe.
Sprememba pri opcijah Moja država in Klicna opcija EU
S 1. 1. 2017 bomo povečali količine zakupljenih minut pri opcijah Moja država in Klicna opcija EU. Cena in druge lastnosti ostanejo nespremenjene.