29.11.2021
Obveščamo vas, da bomo s 1. 1. 2022 prenehali z dobavo električne energije končnim uporabnikom. Da bo prehod k drugemu dobavitelju elektrike čim bolj enostaven, naročnikom, ki so imeli s Telekomom Slovenije sklenjeno tudi pogodbo o dobavi električne energije, priporočamo, da si čimprej poiščejo novega dobavitelja, pri tem pa lahko izbirajo iz
seznama dobaviteljev električne energije.
Celoten postopek menjave dobavitelja električne energije je po korakih predstavljen na spletnih straneh Agencije za energijo (
https://www.agen-rs.si/gospodinjski/elektrika/kako-zamenjam-dobavitelja) in spletnih straneh SODA (
https://www.sodo.si/sl/objave/obvestilo-za-odjemalce-elektricne-energije).
Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva.
S postopkom izbire novega dobavitelja električne energije pričnite čimprej, saj lahko prehod k drugemu dobavitelju traja dlje časa, tudi do mesec dni. Pogodbo z novim dobaviteljem električne energije je potrebno skleniti najkasneje do 31. 12. 2021.
Uporabniki, ki ne bodo pravočasno sklenili pogodbe z novim dobaviteljem električne energije, bodo skladno z energetsko zakonodajo s 1. 1. 2022
prešli na sistem zasilne oskrbe. To pomeni, da jim bo dobavo električne energije zagotavljal SODO (Sistemski operater distribucijskega omrežja z električno energijo). Cenik za zasilno oskrbo z električno energijo je v celoti objavljen na
spletni strani SODA, v tabeli pa so ključne informacije:
Cena električne energije
v sistemu zasilne oskrbe je višja od ponudb dobaviteljev električne energije, zato je še toliko bolj pomembno, da se menjava dobavitelja uredi čim prej. Ker bo Telekom Slovenije s 1. 1. 2022 prenehal z dobavo električne energije vsem končnim odjemalcem, vam s tem dnem pogodbeno razmerje tudi odpovedujemo.
Ker želimo, da postopek zamenjave dobavitelja elektrike poteka čim bolj preprosto, smo uporabnikom za vse dodatne informacije in pomoč na voljo na brezplačni številki 080 8000.