Citat:
Uporabnik nimkapu pravi:
Sam imam podobna opažanja, odkar sem zamenjal operaterja (mobitel->simobil), se je kakovost storitev precej poslabšala. Dnevno imam prekinjene zveze, nedosegljivo številko ipd. Včasih je čas od poslanega do dobljenega mms-a tudi po več ur. Potem recimo za novo leto na Bledu, ni bilo možno dobiti ali poslati sms-a praktično 50 ur. Pozitivna stran menjave operaterja pa je precej manjši račun, prej 40-50€, sedaj pa okoli 15€ (orto v nulo, 90% klicev je v simobil). Zanima me, če je kakšna opcija, da greš nazaj na mobitel, če nisi zadovoljen z kakovostjo storitev (s tem da plačaš kazen, mi je jasno, da lahko), ker sem prenesel tudi telefonsko, mi to otežuje tudi, če bi se odločil za 2 naročnini. Ima kdo tako izkušnjo, da se je pred iztekom vezave, pritožil zaradi kakovosti vsega skupaj.
L.P. Črt