KSZ...
Da malo obrazložim zadeve. Po odzivu sodeč vidim, da ste na S! dosegli višji nivo odziva na kritiko. Pohvalno.
Najprej odgovor na vprašanje s Čopove: Ne, nikakor nisem bil nezadovoljen. Stvar je v temu, da imate bolj in
manj naučene prodajalce. Kot tim delujete super, je pa problem, če začneš pogovor z nekom, ki nima dovolj
znanja in v bližini ni nikogar, ki bi imel čas pomagati manj izkušenemu kolegu. Razumem, da si pri podatkih
o aparatih pomagate s podatki z "arene", se pa opazi, da imate nekaj novih ljudi, ki se še učijo osnov poslovanja.
No, če že sprašujete po osebah... dekle s pokonci stoječimi črnimi lasmi na Čopovi je zmagovalka
V Labu sem bil pred časom presenečen nad obsežnim znanjem precej mladega svetovalca. Vem, da imate zaposlene
mobilne entuziaste, ki vedo o zadevah celo več kot bi bilo dovolj. Žal ugotavljam, da so praviloma fantje
precej boj tehnično izobraženi od deklet, zato je njihovo delo meni videti bolj profesionalno. Tukaj priznam pristranskost,
saj lahko meni ustrežete na povsem drugačen način, kot nekomu drugemu. Lab se mi zdi zgrešen po funkcionalnosti
prostora in v tem vidim težave v delu svetovalcev, saj v dani situaciji ne morejo oceniti kaj stranka želi oz. kaj jo zanima.
Vem koliko znanja in izkušenj mora imeti oseba, da je lahko dobra v prodaji in marketingu. Glede na leta v tem poslu praviloma
zmagajo starejši, dokler so še dovolj motivirani. Pri mlajši populaciji kupcev to pravilo tudi ne velja vedno.
Sicer pa... vsekakor ste eno bolj uspešnih podjetij v državi in v konkurenci. Z vami sem od samih začetkov in sem še vedno
zadovoljen s ponudbo. Edina zamera do sedaj je bila amaterska uvedba 3G prenosa podatkov, ki še danes ni zadovoljiv in
težave pri zagotavljanju aparatov iz aktualne ponudbe. Taktiziranje marketinga na račun strank ni vedno najboljša rešitev.
Nobene zamere in slabih občutkov. But... there is allways place for improvement
lp,
Mpix