Novo pri Simobilu III.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

turbo_zelva

Zelenc'
30. okt 2008
4
0
1
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Citat:
Uporabnik limetka pravi:
Borovnica, Bitch...
Arena Vodafone.
Tam si evre služijo katastrofalni uslužbenci. Šest samovšečnih ljudi se med sabo smeje, pogovarja, na vprašanja stran odgovarja odrezavo in naveličano, le ena deklica dela, pa tudi ta se ne potrudi za karseda prijazen odnos do stranke, ki sedi nasproti nje, ampak se zraven pogovarja in smeje svojim butastim sodelavcem. Vsak s svojim telefonom v roki delajo ne vem kaj (glede na pamet, po moje kaj dosti niti ne znajo), pozdravi noben, odzdravi noben. Vrsta se nabere pri omenjeni gospodični, ostali se majo fajn.
Dosedaj sem vedno zagovarjal simobil, pripeljal poleg sebe in svoje družine še nebroj prijateljev in znancev (mogoče tudi zato, da imam sam manjši račun
evil.gif
), samo tole je pa preveč. Tem manekenom in manekenkam je treba razložit, da so tam zaradi strank in ne zaradi samih sebe!

Jah, ni več šefa ki bi delal red.
evil.gif


Kako to misliš ni več šefa??
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Imaš na dual GSM/UMTS mode? Mogoče so težave pri preklapljanju med omrežjema...
 

FireMan

Fizikalc
19. sep 2007
276
43
28
Poskušam priklicat Simobil LAB v areni Vodafone.

Misija nemogoče!

Bo treba it tja in jim ušesa navit, bodo že vidl
smile-1.gif
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik FireMan pravi:
Poskušam priklicat Simobil LAB v areni Vodafone.

Misija nemogoče!

Bo treba it tja in jim ušesa navit, bodo že vidl
smile-1.gif

No ja... tudi če greš tja ne zveš nič več kot na alterju. Se strinjam z Limetko, znanje v Labu ni ravno na nivoju.

Glede odnosa do strank je pa težava, saj večina folka sama ne ve kaj bi rada, nekateri pridejo le tipkat po
telefonih in drezat svetovalce, medtem ko čakajo na termin v kinu. Lab je sicer dobra pozicija za informiranje
mlajše populacije, je pa konfuzno delati z ljudmi, ki skačejo med policami, nekateri sprašujejo banalne nebuloze
bonk.gif

drugi iščejo pravo barvo mobilnika
crazy1.gif
, tretje zanima hitost prenosa podatkov aparata ŽNJ na oddaljenosti 517 metrov od
bazne postaje
rolleyes-1.gif


Mi je veliko bolj všeč sistem M@ centra na Ajdovščini. Ravna vidna stena razstavljenih mobilnikov, ob kateri le redki pomislijo
na povzročanje škode in vsaj en svetovalec ob njej. Le redki ga potrebujejo, saj večina rada v miru pogleda svoj potencialni
mobilnik. To je pravi filter za firbce. Šele ko stopiš za steno, se ti posvetijo pravi svetovalci z vsemi podatki in znanjem ter
možnostjo obdelave dokumentacije. Tukaj v miru potekajo konkretni pogovori in resne stranke so za to pripravljene čakati v vrsti.
Čisti profesionalizem
srce-1.gif


Podobno deluje sistem S! na Čopovi. Tehnično znanje jim je sicer šibka točka, vendar tukaj drugo nadstropje pomeni
posel in stranka dobi zadovoljiv tretma. Med čakanjem ima na voljo brskanje po najjaæi
redface-1.gif
tehnologiji.
Povsem ustrezno je tudi stanje v S! hišnem centru. Profi odnos, hitro delovanje in dovolj znanja. Le malo apatični so od
celodnevnega opravičevanja vsled pomanjkanja aparatov iz ponudbe
jezen.gif


Ne razumem povsem sistema. V S! trenutno oglašujete ponudbo, za katero ne veste, kdaj jo boste lahko zadovoljili.
Vsaj malo bolj samozavestno bi se lahko lotili akcije (z aparati na zalogi, naprimer). Rešilo bi vas kar nekaj težav,
nezadovoljstva strank in odvečnega opravičevanja. Trenutno imate najboljšo ponudbo in temu primerno bi se lahko
tudi organizirali, kaj ne? Morda pa tudi sam česa ne razumem...
17758-icon_confused.gif


pozdrav.gif
 

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Citat:
Uporabnik Megapixel pravi:
No ja... tudi če greš tja ne zveš nič več kot na alterju. Se strinjam z Limetko, znanje v Labu ni ravno na nivoju.

Zdravo!
Ne bom oporekal tvojim komentarjem, pa vendar bi bilo zelo OK, če bi vsaj malo bolj definiral kdo te (vas) je razočaral z znanjem. Simobil namreč ima notranja ocenjevanja, po katerih je LAB vedno med prvimi tremi, če ne že prvi shop v Simobilu. OK, razumem, da vsi ne vejo vsega, celo možno je, da nekateri ne vejo niti tistega, kar bi mogli (čeprav do tega ne bi smelo priti). Roko pa dam v ogenj, da so v LAB-u trije (ok, recimo da sta dva sigurno), ki po znanju (predvsem tehničnem) prekašajo ostale po shopih. Kot sem rekel, možno je da si naletel na kašno nezainteresirano osebo (ki jo lahko malo bolj podrobno opišeš ali celo poimenuješ, konec koncev imajo vsi okoli vratu ID kartice), kar se ne bi smelo zgoditi, vendar pa se na splošno ne strinjam. Je pa tudi res, da je trenutno po vseh shopih nenormalna gneča in človek kar malo čudno pogleda, ko stranka, ki je čakala 40 minut v vrsti in ko končno pride na vrsto, na koncu niti ne ve za kaj je prišla v shop.

Lp. TheCjen
 

limetka

Pripravnik
26. jul 2007
597
0
16
To je vse res, kar si napisal. Najbrž bi znali odgovorit na vsako moje vprašanje. Če bi imeli željo po tem. Gre zato, da so bili uslužbenci v tistih petnajstih minutah mojega obiska totalno nezainteresirani, da bi mogoče koga vprašali, zakaj je tam. Strinjam se, da polovica ljudi, ali pa še več, pride tja tipkat po telefonih in gre. Samo to še vedno ni izgovor, da nastaja vrsta za plačat račune na eni blagajni, ostali se pa kratkočasijo med sabo. Sicer upam, da ne bodo preveč nasrkali, treba pa je vedet, da če delaš z ljudmi morata biti ustrežljivost in prijaznost na prvem mestu. Ne glede na glupa vsakodnevna vprašanja večine folka.
 

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Se popolnoma strinjam s tabo kar se tiče ustrežljivosti... tukaj ni izgovorov, čeprav bi se dalo kaj napisati. Kar se tiče vrste na eni blagajni... slučajno vem kakšna je situacija trenutno v LAB-u in verjemi, da niso oni krivi, da ne delal sistem za vnašanje položnic na ostalih blagajnah. Zadnjih nekaj dni je pač tako, da v primeru, da je nekdo prišel brez položnice, je bilo možno plačati samo na eni blagajni. V primeru, da je stranka imela položnico je lahko plačala kjerkoli in so se te položnice pač poknjižile kasneje, ko ni bilo gneče. Ker pač večina strank ne nosi položnic, je nastala vrsta na eni sami blagajni, kjer jih je bilo možno plačevati, vendar tukaj enostavno ni bilo rešitve (za nameček je bilo to na mestu, kjer so ljudje vajeni sklepati pogodbe). Tako pač je, res pa je, da v tem primeru izpadejo glupi prodajalci, ker izgleda da se jim ne da... enako velja za telefone, ki jih ni na zalogi. Tukaj niso oni odgovorni, če jim logistika telefonov ne zagotovi, čeprav pred stranko oni odgovarjajo. Shop managarji telefone naročijo, vendar če jih ni, jih pač ne dobijo... Ne pišem tega, ker bi kogarkoli zagovarjal, ker kot sem napisal, imaš prav. Rad bi samo razložil par stvari, da ni vse tako črno-belo... verjemi pa, da tvoj post ni ostal neopažen iz strani SiMobila.

Lp. TheCjen
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Pri Simobilu ne smeš izpostavljat imena in priimka zaposlenih.
Ker v mojem primeru mi je zaposlena zagrozila, da me bo tožila
bonk.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.911
113
40
MB
priimka ti niso dolžni povedat, sploh pa obstaja kraj kjer ti nisi mel konflikta? si mogoče pomislo da si ti kriv
shocked-1.gif
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Sej nisem imel nikjer (drugje)konflikta.
Simobil je pač poglavje zase. Po 7h letih uporabe...
Če vprašam s kom se pogovarjam so mi pa itak dolžni povedat kdo so.
Sicer pa ne rabim ne imena ne priimka.
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Ja še nisem nič rešil.
bonk.gif

Danes je dan D do katerega mi morajo odgovoriti iz Simobila.
Sicer trgovec pokasira kazen 1200€ od tržne.
Drug vikend nesem še aparat k izvedencu da ga pogleda če res aplikacija ki je bila naložena res ''fuša'' da ne dela kamera.
In potem s tem papirjem na servis!
Vsi dobro vemo, da aplikacija ki je bila naložena ne more vplivati na mehansko napako.
Tudi ko aplikacije ni več gor kamera ne dela.
To lahko dopovem vsem le na Telerayu trdijo kontra.
 

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Hm... sicer res ni treba nikogar izpostavljati z imenom in priimkom, vseeno pa lahko poveš vsaj ime ter kje in kdaj je prišlo do konflikta (obstaja tudi ZS). Tisti, ki morajo, bodo že izvedeli kdo je to. Konec koncev ID kartice trgovcev niso za okras ampak so tam z razlogom. Pa še to... sicer premalo vem o tvojem konfliktu, vendar očitno imaš tudi ti ''čuden'' stil komuniciranja, če ti nekdo odgovori na tak način, kot je ta trgovka odgovorila tebi. No ja... o tem res ne vem dovolj, da bi lahko sodil, zato bom raje tiho in si mislil svoje... Kdo bo pa plačal tistih 1200 eur. kazni, pa naj tebe ne skrbi...

Lp. TheCjen
 

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Ni mi grozila trgovka oz prodajalka iz S!mobila.
V Halo centru so vse zaposlene prijazne. Nekatere bolj nekatere manj. Za njih lahko dam samo en VELIK plus.
Naredile so vse kar so lahko. Naprej pa majo tudi tam zvezane roke.
Dobil pa sem klic iz 0808899 in ta zaposlena mi je po tem, ko je požrla vse obljube in ko sem ji rekel, da obstajajo tudi mediji, da danes vsi itak samo čakajo da bi kaj glodali dejala, da se bova videla na sodišču.

Kar se moje komunikacije tiče se mi zdi da je kar v normah.
Greš na lepo prvič, drug, tretjič............
Potem pa ko nekak zgubljaš potrpljenje začneš malo pritiskati.
Verjetno bi marsikdo naredu isto.
Če danes samo kimaš in se z vsem strinjaš v današnjih dneh ne prideš daleč.
Tako je pač moje mnenje. Vsak pa ve zase kako bo v določenih situacijah ravnal.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
halo
prosim poslušaj odzivnik številke 0808899 in povej čigava številka je,... če pokličeš sedaj ti bo javilo da je to brezplačna številka URADA ZA VARSTVO POTROŠNIKOV in ne SI.MOBILA kot sem do sedaj predvideval,...

Čedalje bolj se zapletaš in predvidevam da je vsaj polovica tvojega "prispevka" izmišljena. Govoril sem tudi s področno vodjo in tudi ona ne ve ničesar o kakšni grožnji,...

Zberi se in nam vsem skupaj povej štorijo še enkrat saj se zgubljam že jaz ki vem nekaj več kod ostali kaj šele ostali uporabniki foruma.

l.p. borovnica
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.