Novo pri Si.mobilu VII.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
zgleda da je na simobilu zaposlenih več blodnih oseb ki imajo malo dolgo lajtngo.
Pazi zdaj to: repliciram na zadnji prejeti račun (prejet na moj mail za prejšnji mesec) da nisem prejel računa za ta mesec in mi ga naj pošljejo. po nekaj dnevih dobim danes končno odgovor da so po dolgem ugotavljanju preko X služb ugotovili da je račun (na katerega sem repliciral) bil poslan in tudi plačan (ja bravo, nevem kak bi lahko sploh kliknil knof "reply" na mail, ki ga sploh ni). Ampak, da pa ni plačan račun za tekoči mesec in da ga naj nemudoma plačam
stupid-1.gif

če imaš probleme s tem kontaktiraj pa preverimo kaj se je dogajalo in tudi opozorim dotičnega,.. lahko pa ti iz lastniš izkušenj povem da so včasih vprašanja, prošnje zahteve strank tako mimo da lahko zgolj z veliko domišljije vsaj pribljižno ugotovimo kaj je kdo hotel,..

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ne pozabi tudi na UMTS 900,..
preveril pa sem tudi mail, ki mi ga je serviral eden od uporabnikov, da je Si.mobil že v novembru nehal nadgrajevati omrežje.. odgovor se nanaša na nenadgrajevanje UMTS v Trebnjem če se prav spomnim in ne na splošno,..
b
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Eno vprasanje. Nekaj dni nazaj sem dobil nek SMS, ki mi je ful pomemben (podatki). Tezava pa je, da telefonske stevilke nisem imel shranjene. Po pomoti sem ravno tisti dan zbrisal vse SMSe, vkljucno s tem. A je kaksna sansa, da pisem na simobil s tocno uro (recimo -+ pou ure) in da mi sporocijo vsaj stevilke s katerih so mi bili SMSI poslani? It would be a saver!!!
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
zal so stevilke v sistemu zakrite kot na razčlenjenem računu,.. odgovor je torej ne, številke ne moreš dobiti,..
b
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik smejko pravi:
http://dne.enaa.com/Mobilna-telefonija/Storitve/Simobil-uvaja-HSPA+-za-hitrosti-do-21-Mbit/s.html

Pa so le začel z nadgradnjo na HSPA+. Kje so sedaj "taglasni" ki so fafljali da ga še dolgo ne bodo uvedli zaradi zastarelega jedrnega omrežja in da jim to predstavlja previsoke investicije
smile-1.gif

Mar bi napisali do konca, da je nadgrajena zgolj ena bazna postaja na lokaciji samega sedeža podjetja v BTC Ljubljana, najbrž je to mišljeno uvajanje v Ljubljani, BTC city in to
grin1.gif


Jaz bom pa napisal, da je to klaveren poizkus odgovora na konkurenco v danih trenutkih
priden.gif


Ampak OK, naj bo tako kakor pravi Simobil.

P.S.
Borovnica za tebe, pa že vemo da delaš za dotično podjetje in nima smisla, da si drugače misleč, čeprav te včasih najbrž vest zapeče, ko veš da ni ravno tako kot podjetje samo trobi. To je vse razumljivo brez skrbi

Lp.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
ti verjamem da kdaj kdo napiše kaj da nobenemu ni jasno. glej zdaj c/p kdo je komu kaj napisal:

prejet račun od simobila:

Si.mobil - elektronski račun 1010079117102 za obračunsko obdobje 06-10-2010

tega sem tudi plačal, potem pa sem stisnil reply na ta mail, dne 29.11:


Pozdravljeni!

Ta mesec nisem prejel računa. prosim da mi ga pošljete

lp

Steve


reply od njih od včeraj:

Pozdravljeni,

sporočamo vam, da smo iz pristojnega oddelka dobili obvestilo, da je bil račun št 1010079117102 poslan na vaš elektronski naslov xxxxx@GMAIL.COM. in po pregledovanju podatkov tudi poravnan in zaključen.
Odprt imate še račun številka 1011076155632 v vrednosti xxxxx EUR, katerega dolg je zapadel dne 22.11.2010 in prosimo, da ga čimprej poravnate.

Lepo vas pozdravljamo,

Si.mobil
Naročniški sektor



jaz zdaj res ne vem kdo je tu nor
stupid-1.gif
rade volje bi ga poravnal, če bi ga sploh dobil.
 

mAn

Pripravnik
13. sep 2007
930
0
16
Steve, te probleme imajo občasno skoraj vsi prijatelji, ki so na Simobilu... Meni se zdi to skrajno šalabajzerstvo! Z razliko od Mobitela, kjer sem prejšnji mesec plačal dvakrat račun in so me SAMI klicali, da so prejeli dva zneska, če mi enega poknjižijo za naslednji mesec ali mi denar vrnejo na račun...
Sej folk lahko govori, Mobitel je drag, ampak vsaj vse štima kot mora.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Steve,
tvoje negodovanje je upravičeno,.. nova agentka je narobe razumela tvoj mail in ti odgovorila kot ti je,.. Na mailu imaš kopijo računa kot si želel.
za nesporazum se v njenem imenu opravičujem.
borovnica
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik Cawo pravi:
Hkrati pa se posvetijo, preverijo informacije in strokovno odgovorijo.
Če je zato potrebno počakati nekoliko dalj časa, naj bo.

khm khm, strokovnost in ažurnost je top ja - kolega poslal mail za nastavitve za en telefon, v subject pripisu za kater telefon rabi nastavitve, in mu po skoraj enem tednu odgovorijo: "V elektronskem sporočilu žal niste navedli katere nastavitve želite prejeti. Svetujemo vam, da pokličete našo brezplačno številko 080 40 40 40, kjer vam bo agent posredoval želene nastavitve za vaš telefonski aparat."

če znaš le malo razmišljat veš, da stranka prosi za MMS/Internet nastavitve - vsaj meni je to samoumevno če bi mi nekdo poslal tak mail...
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik mAn pravi:
Steve, te probleme imajo občasno skoraj vsi prijatelji, ki so na Simobilu... Meni se zdi to skrajno šalabajzerstvo! Z razliko od Mobitela, kjer sem prejšnji mesec plačal dvakrat račun in so me SAMI klicali, da so prejeli dva zneska, če mi enega poknjižijo za naslednji mesec ali mi denar vrnejo na račun...
Sej folk lahko govori, Mobitel je drag, ampak vsaj vse štima kot mora.

Nepravilni računi, odklop dva dni po zapadlosti, ko sem bil v tujini... Vse to pri Mobitelu.
Pri Simobilu niti enega problema.

Stvari so lahko zelo različne, se kje zalomi in je treba takoj hudiča zagnat.
Tako kot pri Stevotu. Če je odgovarjal na mail, na katerem so bili podatki za en račun, on pa je spraševal za drugega, mu verjetno ne bi krona z glave padla, če bi malo več napisal in obrazložil, kaj bi rad. To je točno tak mail, kot jih je Borovnica omenjal.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
na spletni strani si lahko stranka sama pošlje nastavitve,.. tukaj,..

lahko pa pošlješ na PM konkretno številko in ti povem kaj in kako,.. če telefon ni iz naše ponudbe pa je pravi odgovor jasen - servis,..
b
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
šlo se je za android OS za kar pa ni nastavitev na netu in jih je potrebno ročno vnest... ne želim izpostavlajati nobenega, želim samo povedati, da ni vse tko rožnato kokr je Cawo zapisal...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
borovnica hvala, sem dobil!

mad mitch, po skoraj 1 mesečni zamudi in 2 mailih je za tebe "takoj zganjanje vik in krik"?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
jest, hvala za popravek,.. ravno sem rabil bb nastavitve in pomotoma prilepil link zanje,.. so pa v levem frameu tudi ostale nastavitve,..
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
borovnica hvala, sem dobil!

mad mitch, po skoraj 1 mesečni zamudi in 2 mailih je za tebe "takoj zganjanje vik in krik"?
Ne, vik in krik po takem mailu, kot si ga poslal. Ne boš verjel, na maile odgovarjajo samo ljudje in po navadi je tako, da kot ti njih, oni tebe. Če bi malo več napisal, bi laže razbrali, kaj bi rad in ti tudi odgovorili (uredili) kot je treba.
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.573
29
48
Tudi sam sem videl že mnogo raznovrstnih mejlov strank in žal je dejstvo, da mnoge v svojih prošnjah/zahtevah/vprašanjih/... (po)kažejo funkionalno nepismenost. Potlej naj pa čaramo...

Lp.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
pustimo pri miru vse skupaj,.. Steve je čisto korektno napisal kaj bi rad, zavajajoče je morda le to da je replajal na stari račun, kar je sodelavka v obilici dela in pomanjkanju izkušenj spregledala.
b
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.