Novo pri Si.mobilu VII.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
res ne maram teh klicnih centrov, ko prvo poslušaš govor 3 min, vmes naklofaš not cifer vse od 1-9, potem pa poslušaš še malo neko blesavo muziko na repeat preden nekoga dobiš. ampak očitno bo treba, ker mail imajo zgleda da za okras
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.167
366
83
Goriska
ne vem kako je s tem, sicer imam urejeno plačilo prek trajnika, ampak na mojsimobil še vedno piše, da je račun neporavnan, čeprav bi mogli oni sami vzeti z računa...
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

Dobil račun za ta mesec...

Sicer pa ima po novem Simobil na helpdesku možnost, da te pokličejo nazaj (se vklopi po približno dveh minutah čakanja).
 

wildude

Fizikalc
24. jun 2008
1.573
29
48
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
res ne maram teh klicnih centrov, ko prvo poslušaš govor 3 min, vmes naklofaš not cifer vse od 1-9, potem pa poslušaš še malo neko blesavo muziko na repeat preden nekoga dobiš. ampak očitno bo treba, ker mail imajo zgleda da za okras
Ta email je precej obremenjen.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
pardon, zatipku sm se, mislu sm veČ
bonk.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
mene pa zanima če še kdo ni prejel ta mesec e računa? nisem ga dobil, jim pišem na info da ga nisem dobil in mi ga naj pošljejo... ništa
stupid-1.gif

E-Račun sem jaz dobil 1.dec.2010. Obvestilo na SMS pa naslednji dan.

Z e-račun mislim elektronski račun, ki ti ga SiMobil pošlje v e-banko (web) in tam samo klikneš ter plačaš.

Če misliš račun poslan preko emaila, je to drugo.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
res ne maram teh klicnih centrov, ko prvo poslušaš govor 3 min, vmes naklofaš not cifer vse od 1-9, potem pa poslušaš še malo neko blesavo muziko na repeat preden nekoga dobiš. ampak očitno bo treba, ker mail imajo zgleda da za okras
Ta email je precej obremenjen.
Če se lahko najame ljudi za telefon, se lahko tudi za email, ali ne?
Posebej, če upoštevamo, da na email ni treba takoj odgovoriti, pa telefonisti tudi verjetno niso non-stop v pogovoru.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
kadarkoli pokličem na 080 40 40 40 je zmeri čakalna vrsta tko da majo agenti pomoje bolj mal časa, da bi odgovarjal še na maile
wink-1.gif
) sicer pa kakor mi je znano je info@ čist drug oddelek....

mam rešitev - odgovarjite še med vikendi in prazniki pa noute mel tok gužve čez teden
aplauz.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.011
1.905
113
zgleda da je na simobilu zaposlenih več blodnih oseb ki imajo malo dolgo lajtngo.
Pazi zdaj to: repliciram na zadnji prejeti račun (prejet na moj mail za prejšnji mesec) da nisem prejel računa za ta mesec in mi ga naj pošljejo. po nekaj dnevih dobim danes končno odgovor da so po dolgem ugotavljanju preko X služb ugotovili da je račun (na katerega sem repliciral) bil poslan in tudi plačan (ja bravo, nevem kak bi lahko sploh kliknil knof "reply" na mail, ki ga sploh ni). Ampak, da pa ni plačan račun za tekoči mesec in da ga naj nemudoma plačam
stupid-1.gif
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
kadarkoli pokličem na 080 40 40 40 je zmeri čakalna vrsta tko da majo agenti pomoje bolj mal časa, da bi odgovarjal še na maile
wink-1.gif
) sicer pa kakor mi je znano je info@ čist drug oddelek....

mam rešitev - odgovarjite še med vikendi in prazniki pa noute mel tok gužve čez teden
aplauz.gif

Nekateri z zaposlenimi ne delajo kot s sužnji
wink-1.gif

Hkrati pa se posvetijo, preverijo informacije in strokovno odgovorijo.
Če je zato potrebno počakati nekoliko dalj časa, naj bo.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Sem videl, žal smo vsi ljudje in delamo napake ...
Ampak se tudi to zgodi. Lahko meni na PM piše, pa bova uredila in preverila
smile-1.gif


Je pa vprašanje, kaj je tudi on pisal, žal na podlagi ene strani ne morem verjeti zgodbi
wink-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.