mobifrik99 še vedno ne verjamem tvoji zgodbi a vseeno možnosti so naslednje:
- imaš od prej odprte račune in se sms nanaša na predhoden račun
- v roki imaš opomin
- sms skupaj s celotnim postopkom si prejel iz oddelka za zlorabe,...
- možnost človeškega faktorja obstaja,...
Pokliči v na 0404040 in se na postopek pritoži, posreduj pritožbo preko si.asistenta, svoje opazke pošlji na info@simobil.si (ne pozabi identifikacije), posreduj pritožbo ali se pritoži na prodajnem mestu.
Druga neresnica je da bi operater omenil da bo prikop brezplačen,.. že nekaj mesecev zaračunavamo strošek trajnega in začasnega izklopa ter ponovnega priklopa. Več lahko o tem prebereš v ceniku,.. verjamem da je različnost operaterjev in njihov pristop tudi v interesu strank, ki lahko izbirajo.
Verjamem, da te Si.mobil ni oškodoval zato te še enkrat preko foruma pozivam da se pritoži in potem objavi tudi odgovor reklamacije.
b
- imaš od prej odprte račune in se sms nanaša na predhoden račun
- v roki imaš opomin
- sms skupaj s celotnim postopkom si prejel iz oddelka za zlorabe,...
- možnost človeškega faktorja obstaja,...
Pokliči v na 0404040 in se na postopek pritoži, posreduj pritožbo preko si.asistenta, svoje opazke pošlji na info@simobil.si (ne pozabi identifikacije), posreduj pritožbo ali se pritoži na prodajnem mestu.
Druga neresnica je da bi operater omenil da bo prikop brezplačen,.. že nekaj mesecev zaračunavamo strošek trajnega in začasnega izklopa ter ponovnega priklopa. Več lahko o tem prebereš v ceniku,.. verjamem da je različnost operaterjev in njihov pristop tudi v interesu strank, ki lahko izbirajo.
Verjamem, da te Si.mobil ni oškodoval zato te še enkrat preko foruma pozivam da se pritoži in potem objavi tudi odgovor reklamacije.
b