Citat:
Uporabnik 1980 pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Smrkec,
verjetno se boš strinjal z menoj, da obdelava naročnikov stane,..priprava in izdajanje računov, 24urni support klicnega centra, spremembe uporabnikov,.. vsaka aktivnost danes stane,.. in tako se je tudi Si.mobil odločil to storitev zaračunati.
Je pa v zameno ponudil brezplačne storitve, ki so biledo sedaj plačljive,.. Meni se zdi fer poteza.
Res je, da bodo nekateri uporabniki s tem profitirali manj, drugi več,..
Verjamem, da bodo tudi večina uporabnikov razumela Si.mobil,..
b
Roko na srce tukaj profitira samo operater.
Da nekaj stane, stane, vendar v tem primeru se želi še dodatno zaslužiti na račun slovenskega uporabnika, da bodo lahko uporabniki v Avstriji imeli še večje koristi, ker tam pa ne delijo te filozofije, ki se jo ponuja tukaj nam.
Torej tukaj, da se ne lažemo, enostavno prav nobene ugodnosti ni za SLO uporabnika, ampak se enostavno želi dodatno istisniti denar, pa brez zamere.