Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Naj me nekdo razsvetli, v čem je že poanta teh Mobi A B in C paketov oz. v čem je superiornost proti klasičnemu Mobi paketu glede na to da so impulzi še vedno dragi kot hudič?
Produktni marketing mora nekaj delati, marketing kot tak tudi.
Če mene vprašaš, je to poizkus ustvariti pri obstoječih ljudeh nekaj kot ugodno, a v bistvu kot sam ugotavljaš in pravtako jaz, to ni nič drugega kot zadržanje obstoječega stanja oz. drage ponudbe na tržišču.
Kranjčevič je lepo povedal, mislim da v ene dveh intervjujih zadnjih do sedaj, da nič ne mislijo več znižati cene, v prevodu, če se bo dalo bodo še dvignili, torej poizkušali bodo ustvariti virtualni privid ugodnosti, kakor pri tej ponudbi o kateri teče debata.
Vse kar so naredili so se poigrali z marketinškimi triki, to pa je tut vse. To ponudbo in še kakšno, ki morda še pride iz njihove strani, lahko razumemo kot najdražjo in manj ugodno ter filanje žepov preverantov.
Njihovo ponudbo lahko razumeš po sistemu "Sipanje iz šupljek, u prazno"