Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Druga stran
DA ! Počakat - to bo pomagalo pri zmanjševanju stroškov in odvajanju pretirane odvisnosti od "nucanja" prstnih odtisov na "gorilla glass"-uCitat:
Uporabnik musicfreak pravi:
Glede na to da sem porabil enote že v 20 dneh, ali sedaj lahko znova nafilam za 30 dni ali moram počakat teh 10 dni?
Citat:
Uporabnik Nitro pravi:
Citat:
Uporabnik Sokol pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
če ne ti jih sigurno lahko support pošlje
Meni so rekli, da jih ne morejo poslat, ker se to avtomatsko pošlje samo prvič, ko vstaviš kartico.
Meni so poslali nastavitve ko sem klical podporo...avtomatično se verjetno pošlje samo prvič ob aktivaciji kartice
Citat:
Uporabnik Breyton pravi:
KSZ .. mama je izgubila HOT PUK številko ( SIM je v telefonu ) zdaj pa mene zanima preden se zgodi črn scenarij da pozabi PIN kako dobit PUK za odklep ? Klic na CPN ? pomaga ali je SIM samo za v smeti ?
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Breyton pravi:
KSZ .. mama je izgubila HOT PUK številko ( SIM je v telefonu ) zdaj pa mene zanima preden se zgodi črn scenarij da pozabi PIN kako dobit PUK za odklep ? Klic na CPN ? pomaga ali je SIM samo za v smeti ?
https://www.hot.si/vprasanja-in-odgovori/index.html
Kje najdem svojo PIN- in PUK-kodo?
Kodi sta navedeni na kartici, s katere ste odlomili svojo SIM-kartico. Če ste to kartico izgubili, prosimo, pokličite naš HoT – center za pomoč uporabnikom. Opozorilo: to informacijo naši svetovalci posredujejo le registriranim uporabnikom. Registrirate se lahko s svojim uporabniškim PIN-geslom.
i
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
KSZ
Torej ni neke rešitve za unsupported object removed pri prejemu MMS na Huawei Y5 II ? Zanimivo, da pošiljanje deluje normalno in prejemnik prejme zadevo...
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
KSZ
Torej ni neke rešitve za unsupported object removed pri prejemu MMS na Huawei Y5 II ? Zanimivo, da pošiljanje deluje normalno in prejemnik prejme zadevo...
Sicer nevem, zakaj si citiral moj odgovor, ki s tvojim vprasanjem nima nobene zveze ... ampak vseeno...
Jaz bi "tezil" na HoT supportu, ce drugje ne bi nasel odgovora... Ce si probal kartico v drugem telefonu in deluje, potem je verjetno nekaj s tvojim telefonom...lahko so nastavitve, cuden ROM (firmware) ... ali kaj tretjega ...
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Če bi bile nastavitve ne bi pošiljalo... Tako da bo kaj drugega...
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Če bi bile nastavitve ne bi pošiljalo... Tako da bo kaj drugega...
To ne bo drzalo... Kot vidis, je nastavitev "malo morje" ... nekateri parametri so kljucni za uspesno posiljanje, drugi za sprejemanje...
Mogoce bi bilo fajn, ce bi probal izbrisati ta profil in na novo nastavis...
https://www.hot.si/rocne_nastavitve_03_07_2017.pdf
https://www.mobilna-telefonija.com/informator/nastavitve/apn-za-gprs-in-mms.html#hot
Pa obvezno vpisi tocno tako kot tam pise (raje dvakrat preveri vse pike in "/" ali "\" ... pa po koncanem nastavljanju telefon rebootaj (ugasni in spet priizgi) ...
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Nisem sel brat vsega za nazaj ... je pa potem definitvno napaka nekje na tvojem telefonu......
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Nevem ... jaz bi vseeno pobrisal nastavitve in jih probal na novo vnesi... Ce si pa tako trmast, pa naj pac tako ostanePo mojih izkusnjah je bilo ze veckrat tako, da je kje kaksna pika manjkala ali pa kaksna druga banalna napaka... Pa obvezno po vpisu nastavitev restartat telefon ...
Sploh pa je fajn najprej probat kartico v drugem telefonu... da izkocis to, da je nekaj narobe v centrali ali s samo kartico ...