Citat:
Uporabnik grmek pravi:
Citat:
Uporabnik Nitro pravi:
Enako tudi jaz opažam ta problem s hitrostjo, sedaj se z njim dajem preko njihove mail podpore...enako svetujem tudi drugim ki opažate ta problem. Več nas bo javilo problem bolje bo....
In, ste našli rešitev za ta problem?
Tudi pri meni airplane mode pomaga tako, da iz hitrosti cca 1Mb/s pridem na polnih 20/5 Mb/s, če vmes na hitro vključim in nato izključim airplane mode.
To se dogaja na več različnih lokacijah ob različnih časih dneva.
lp
Citat:
Vse težave v zvezi z nihanjem hitrosti smo posredovali A1, ki nam podal sledeči odgovor.
Gre za znano težavo, ki se že odpravlja v navezi s pomočjo partnerjev. Težava je pri prenosu iz 4G na 2 G in nazaj iz 2G na 4Gg. Največkrat se to zgodi, ko uporabnik med uporabo interneta prejme klic in se slednji ponastavi na 2G, ne gre pa tudi nazaj na 4G, kakor je prej bil. Naj se ob težavi ponovi seja (flight mode on in off, letalski način).
Iskreno se vam opravičujemo za nevšečnosti in upamo, da bo problem kmalu rešen.
Z lepimi pozdravi do nadaljnjega,
Vaša HoT ekipa
Citat:
Uporabnik Nitro pravi:
Naj bi delali na rešitvi...verjetno ne bo odveč če jim še pišeš/težiš na podporo...
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Jaz imam 2 številki, ki jo imata moja starša. Preko aplikacije na mojem telefonu ali na webu pa upravljam obe številki.
Ne rabim od njih telefonov, da spremljam porabo, spreminjam nastavitve, tarife, ... Vse na dosegu roke. Kot portal za upravljanje z naročniškim razmerjem.
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
če ne ti jih sigurno lahko support pošlje
Citat:
Uporabnik grmek pravi:
Citat:
Uporabnik Nitro pravi:
Naj bi delali na rešitvi...verjetno ne bo odveč če jim še pišeš/težiš na podporo...
Kot rečeno ne gre za težavo pri prehodu iz 2G-4G in obratno. Vse to se dogaja izključno v 4G, brez vmesnih tel.klicev in podobno.
Trik je seveda priti do nekoga pravega na A1, ki bi to znal preverit, replicirat in potem delat na odpravi te napake..
Citat:
Uporabnik Sokol pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
če ne ti jih sigurno lahko support pošlje
Meni so rekli, da jih ne morejo poslat, ker se to avtomatsko pošlje samo prvič, ko vstaviš kartico.
Zgoraj desno menjavaš med uporabniki.Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
Jaz imam 2 številki, ki jo imata moja starša. Preko aplikacije na mojem telefonu ali na webu pa upravljam obe številki.
Ne rabim od njih telefonov, da spremljam porabo, spreminjam nastavitve, tarife, ... Vse na dosegu roke. Kot portal za upravljanje z naročniškim razmerjem.
Kako si to uredil?
Po navodilih sem dal za obe številki isti e-mail naslov. Sedaj, ko se prijavim s e-mailom vidim samo eno številko (tisto, ki sem jo aktiviral prvo) (ni napaka pri e-mailu, ker sem za obe številki dobil potrdilo na isti email naslov)
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Samo prvič.
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
To sem že bral, zato mi je pa čudno...
Edit: Sem dal zdaj SIM v Huaweia iz Xperie pa sem ponovno prejel SMS z nastavitvami... Zanimivo... Odlično vglavnem...
Hecno mi je pa blo, da se je Huawei povezal na net tud z si.mobil nastavitvami normalno...