Torej, nekaj časa nazaj smo se pogovarjali o "robotskem glasu", katerega smo opažali pri A1 in ostalih, ki to omrežje uporabljajo. Informacije od uradnega tehnika, kateri je kolegu, glede njegove službene naročnine, uradno po telefonu podal informacije (kolega je bil pač dovolj tečen in jim je večkrat o tem "težil").
Kot sem/smo opisovali, se to pojavlja po cca 15 minutah pogovora. Zvok postane robotski, sogovornikovih besed se skoraj ne da razbrati, zvok se več ne popravi. Pogosto prekine. Tudi če ne, moraš itak sam prekiniti in poklicati nazaj. S tem si zagotovimo nadaljnjih 15 minut normalnega zvoka.
Problem je v njihovem 2G (GSM) omrežju. Tega problema v 3G (UMTS) ni. Zato mnogi tega ne opazijo, saj so na dosegu 3G-ja. Je pa ta problem vsesplošni po celi SLO. Težava je v baznih postajah, glede česar se dajejo z dobaviteljem, ki naj menda ne bi priznal napake...
Bomo videli, kako se bo to rešilo...
Pišem tudi tukaj, saj bi kdo v sosednji temi lahko spregledal, pa se ga vseeno tiče.
Kot sem/smo opisovali, se to pojavlja po cca 15 minutah pogovora. Zvok postane robotski, sogovornikovih besed se skoraj ne da razbrati, zvok se več ne popravi. Pogosto prekine. Tudi če ne, moraš itak sam prekiniti in poklicati nazaj. S tem si zagotovimo nadaljnjih 15 minut normalnega zvoka.
Problem je v njihovem 2G (GSM) omrežju. Tega problema v 3G (UMTS) ni. Zato mnogi tega ne opazijo, saj so na dosegu 3G-ja. Je pa ta problem vsesplošni po celi SLO. Težava je v baznih postajah, glede česar se dajejo z dobaviteljem, ki naj menda ne bi priznal napake...
Bomo videli, kako se bo to rešilo...
Pišem tudi tukaj, saj bi kdo v sosednji temi lahko spregledal, pa se ga vseeno tiče.