Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Glede na to, da imajo samo nekateri s tem probleme bi rekel, da je odvisno tudi od samega telefona in lokacije ...
Ne, čisto nič ni odvisno od telefona ali njegovih nastavitev. Izjema je ali GSM signal ali UMTS.
Seveda sem najprej posumil svoj telefon (Galaxy S4).
Zato probal v starem Galaxy S2 <----- isto
Stara Nokia 6310i <----------Isto
Dve stari 3310 <------------ Isto
"Robotski glas" v A1 omrežju in tudi v vseh virtualnih operaterjih, kateri koristijo to omrežje, ni slučaj, pač pa dejstvo.
Popolnoma možno bi bilo, da na kaki drugi lokaciji temu ne bi bilo tako. A kot javljajo izkušnje nekaterih tukaj, je isti problem tudi na drugih (večih) lokacijah.
Imam kolega, čigar firma tesno poslovno sodeluje z A1. On ima naročniško razmerje pri A1. Ravno tako se mu je in se mu še ta problem pojavlja tako na domačem naslovu kot tudi v službi v zahodnem delu LJ. Pojavljalo se mu je na prejšnjem Iphone 6 in se mu tudi sedaj na eni od Microsoft Lumij.
Dobro pozna kar nekaj A1 tehničnega kadra, kateri se tega zavedajo in to na prigovarjanje tudi omenijo, potrdijo. Se pa, če je mogoče, tej tematiki raje izognejo. Definitivno pa so s tem problemom dobro seznanjeni.
Pred običajnimi uporabniki pa se vsi uslužbenci sprenevedajo. Če kličeš, se delajo, kot da prvič za to slišijo oz. ne potrdijo, da za to že vedo.
Podobno, kot opisuje kolega @ViSiON, sem tudi sam javil to napako že kako leto nazaj. No, odgovor, da bodo preverili. Po več kot mesecu dobim sporočilo, da napaka še ni odpravljena da se z njo še ukvarjajo. To pa je bil od njih tudi prvi in zadnji feedback.
Forumaš @Borovnica, obenem uslužbenec A1 tudi potrjuje robotiko.
Absolutno je to samo problem A1 omrežja.