Citat:
Uporabnik Commodore pravi:
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
KSZ.
Opaža še kdo, da se mu iz vseh omrežij obračuna klic na nedosegljiv HoT ?
Ja!
Tole s telefonskim predalom in/ali SMS zgrešenim klicem imajo malo čudno poštimano, tako da gre vedno za aktivno vzpostavljeno zvezo (ali kakorkoli že temu rečejo), tako da je temu ustrezno tudi zaračunana. Ne vem pa, ali je HoTova stvar ali stvar sistema pri A1.
Zadeva je torej taka, da so po defaultu vključene tri preusmeritve:
-če se ne javiš (mislim, da je nastavljeno na 30 sekund)
-ko je številka zasedena (BTW; call waiting je po defaultu izklopljen, se ga pa da vklopiti)
-ob nedosegljivosti (ugasnjen telefon, airplane, pod zemljo...)
Preusmerjeno je na +386 69 699690, kar naj bi bila številka predala. Predal se oglasi, če je aktiviran (in lahko pustiš sporočilo), sicer se oglasi ena ženska "številka ni dosegljiva" in prekine klic (tu ne gre za tisti klasični odzivnik "številka trenutno ni dosegljiva", ki je tudi v angleščini - tisti je brezplačen). V vsakem primeru prejmeš tudi SMS obvestilo o zgrešenem klicu (o njegovi učinkovitosti pa ne bi, saj je vse v enem threadu in če ne poznaš številke, ki je tam navedena, moraš malo iskati
).
Preusmeritve sem uspel izklopiti samo s pomočjo USSD kod (v Moj Hot ali v menuju telefona lahko samo vključim ali izključim brezpogojno preusmeritev vseh klicev drugam). Ker sem enkrat malo "zajebal" in ni več delal SMS zgrešeni klic, so tuhtali, v čem je problem, nakar so mi čez dva dni nazaj vklopili vse omenjene preusmeritve.
(Zdaj če se da tel. predal de/aktivirati preko klica na predal na številki 690 ali samo preko klicnega centra, pa ne vem - meni so ga oni deaktivirali, izbira v menuju predala ni imela nobenega učinka.)