Citat:
Uporabnik Dale pravi:
Nisem zasledil naslednje informacije - denimo da imam eno izmed tarif in porabim (na primer) ves zakup EU količin v manj kot 30ih dneh. Ponovno aktiviranje tarife resetira količine ?
HoT mobil Uporabnikom omogoča različne načine polnjenja HoT računa, ki so objavljeni na spletni strani
www.HoT.si.
Načini in možnosti polnjenja se lahko razlikujejo, v odvisnosti ali je Uporabnik registriran ali neregistriran. S polnjenjem
HoT računa se na njem ustvari dobroimetje, s katerim Uporabnik plačuje uporabo ali nakup Storitev pod pogoji in na način
Splošnih pogojev ter po Ceniku, ki so objavljeni na spletni strani
www.HoT.si. Vsaka polnitev HoT računa tudi podaljša čas
aktivnosti HoT računa.
2. HoT SIM kartica je aktivna devetdeset (90) dni od zadnjega polnjenja HoT računa - v tem primeru gre za Aktivnega
uporabnika. V kolikor v tem času Uporabnik ne polni svojega HoT računa vsaj enkrat, po izteku veljavnosti aktivnega HoT
računa Uporabnik ne more več uporabljati storitev, navkljub morebitnemu dobroimetju na HoT računu, razen za Klice v sili
- tak HoT račun je neaktiven.
3. Vračilo dobroimetja je možno za Uporabnike, ki imajo vključeno samodejno polnjenje. Uporabnik lahko preko izpolnjene zahteve, ki je dostopna na Portalu Moj HoT, zahteva vračilo dobroimetja v obdobju, ko HoT račun ni več aktiven in do
trenutka, ko je HoT račun ukinjen.
4. Klice v sili HoT mobil zagotavlja tudi v primeru neaktivnosti SIM kartice, vse do ukinitve HoT računa.
5. Uporabnik lahko ponovno aktivira HoT račun s polnitvijo HoT računa najkasneje v roku dvesto sedemdeset (270) dni od
dneva, ko je HoT račun postal neaktiven. Ob ponovni polnitvi HoT računa se morebitno neporabljeno stanje dobroimetja
na HoT računu ponovno aktivira. V kolikor Uporabnik tudi v teh dodatnih dvesto sedemdesetih (270) dnevih ne napolni HoT
računa, le tega ne more več polniti in uporabljati (ponovna aktivacija ni več možna). HoT račun se v tem primeru ukine in
Uporabnik nepovratno izgubi pravico do uporabe te Mobilne številke in dobroimetja na HoT računu.
6. Uporabnik lahko HoT račun polni do maksimalne vrednosti dvesto (200) EUR.
7. Ko se Uporabnikovo dobroimetje zniža pod mejo en (1) EUR bo Uporabnik obveščen o nizkem stanju in bo pozvan k ponovni
polnitvi.
8. Uporabnik ima možnost vklopa storitve samodejnega (avtomatskega) polnjenja. Samodejno polnjenje si Uporabnik
nastavi sam, na način, da nastavi spodnjo mejo dobroimetja, ko naj se samodejno polnjenje izvede in znesek, ki ga
Uporabnik želi polniti.
9. Ko Uporabnik porabi vse dobroimetje na HoT računu, se povezava prekine, Uporabnik pa ne more več opravljati izhodnih
klicev, pošiljati SMS ali MMS sporočil ter uporabljati prenosa podatkov. Uporabnik je tudi brez dobroimetja na HoT računu
do izteka veljavnosti HoT računa dosegljiv za dohodne klice v HoT omrežju in Mednarodnem gostovanju v Uniji ter lahko
uporablja Klice v sili.
10. Vrednostnice, kot sredstvo namenjeno za polnjenje HoT računa v fizični obliki, ki jih Uporabnik lahko kupi pri Prodajnemu
partnerju, imajo omejeno časovno veljavnost, ki je navedena neposredno na Vrednostnici. Po izteku veljavnosti z njo ni več
možno polniti HoT računa niti je ni mogoče zamenjati za novo Vrednostnico. Vrednostnica ni plačilno sredstvo ter je tudi ni
mogoče zamenjati za denarno protivrednost.
11. HoT mobil jamči zgolj za nepoškodovane Vrednostnice, ki so bile kupljene pri Prodajnem partnerju ali na spletni strani
www.HoT.si.
12. Vrednostnica po uspešni polnitvi HoT računa ni več veljavna. Dvajsetkratni (20) napačni poskus polnitve z vnosom 16-
mestne številke povzroči začasno zaporo polnitve HoT računa. Uporabnik se mora za pomoč obrniti s klicem na CPU. V tem
primeru mora Uporabnik CPU poklicati z Mobilne številke, na katero je neuspešno poskušal opraviti polnitev.