Novo pri bobu

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja kako bo pa vedel, da mu zadeva ne ustreza, če ne bo klical in če ne bo prejel računa
smile-1.gif

Saj pa to ni top shop in 14 dnevni neobvezni preizkus, ali?

Določene stvari se pač ne da vračati zaradi narave izdelka. Tam je nekdo izpostavil jogurt, ok Actimel je vračal denar, samo to so posebej oglaševali.

Poglejmo pogodbe na daljavo. 43č len ZVPot.

43.č člen

(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

AMPAK seveda izjeme
---
(5) Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:

2. pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
---

Skratka za jogurt si ga lahko ...
smile-1.gif
za ostalo pa so izjemen naštete, jaz sem samo izpostavil tisto O NARAVI izdelka.

Zdaj pa se lahko debatira o tem, ali je narava sim kartice (uporabljene) takšna, da ni za vračilo.

Po moje ne moreš vrniti, če si že uporabljal, saj gre za obstoječo številko, ki je ne morejo več uporabiti ipd.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
dejansko niti ni, vsa vprašanja so na mestu in je smiselno da se pride do kraja in raztolmači zadevo kako velja v teh primerih...
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Naj nekdo to kupi, vrne, dobi zavrnjeno in jih toži, čez par let bomo imeli odgovor. Koliko se jih bo šlo to igro za 15€?
Jaz osebno sem mnenja, da do vračila nisi upravičen, če si paket uporabil, smisel zakonskega člena je, da imaš možnost vrnit zadevo, ki si jo kupil ne da bi jo držal v rokah oziroma videl in naknadno ugotoviš, da si se uštel ob naročilu. Če vzameš SIM kartico in jo vstaviš v telefon točno veš čemu je namenjena in nimaš kaj se izgovarjat, da si mislil, da boš dobil SD spominsko kartico ali kaj podobnega.
 
Nazadnje urejeno:

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
vrjetno nihče, vseeno pa je super če so stvari jasne že v samem začetku...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.869
5.779
113
Citat:
Uporabnik Jurij pravi:
Če vzameš SIM kartico in jo vstaviš v telefon točno veš čemu je namenjena in nimaš kaj se izgovarjat, da si mislil, da boš dobil SD spominsko kartico ali kaj podobnega.
Boljši primer bi bil, da SIM kartico vstaviš v telefon in ugotoviš, da je le-ta zaklenjen na drugega mobilnega ponudnika.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ja kako bo pa vedel, da mu zadeva ne ustreza, če ne bo klical in če ne bo prejel računa
smile-1.gif

Saj pa to ni top shop in 14 dnevni neobvezni preizkus, ali?

"Ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev" - bistveno določilo, se pravi da v bistvu "skoraj" gre za tak preizkus
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Citat:
Uporabnik Jurij pravi:
Če vzameš SIM kartico in jo vstaviš v telefon točno veš čemu je namenjena in nimaš kaj se izgovarjat, da si mislil, da boš dobil SD spominsko kartico ali kaj podobnega.
Boljši primer bi bil, da SIM kartico vstaviš v telefon in ugotoviš, da je le-ta zaklenjen na drugega mobilnega ponudnika.
Ja, to je že bolj tricky
smile-1.gif

Po mojem bodo šli po liniji najmanjših stroškov: zavračali vračila, čim bodo prejeli od kakšnega zagrizenca pismo odvetnika, pa vrnili tistih 15€. Vsakemu se ne pustiš, stroškov s tožbami si tudi ne delaš.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
off: Jugurte že velikrat naročil preko interneta - Mercator spletna trgovina
evil.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ja kako bo pa vedel, da mu zadeva ne ustreza, če ne bo klical in če ne bo prejel računa
smile-1.gif

Saj pa to ni top shop in 14 dnevni neobvezni preizkus, ali?

"Ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev" - bistveno določilo, se pravi da v bistvu "skoraj" gre za tak preizkus
Niti slučajno. To pove le to, kar piše. Torej ne rabiš razlagati, da:
- je na fotki zgledal lepši kot v živo
- se ne sklada z barvo zofe
- ni všeč ženi
- si vmes prišel v finančne šrkipce
itd...

Preprosto razloga ne rabiš navesti.

V kakem stanju mora biti vrnjen predmet, pa lepo piše tri vrstice nižje. Je že bilo citirano.
Kaj točne to pomeni v praksi, in kaj bo reklo sodišče oz. inšpektorat pa je seveda drugo vprašanje.

A v Tuš samopostrežbi lahko njihov SIM paket odpreš, kličeš okoli eno uro, pa potem odložiš nazaj na polico?
To je podobno. (to je smisel zakona, da lahko blago oceniš podobno kot v trgovini. Preko medle fotke na spletni trgovini ne moreš, zato ti zakon omogoči, da si ga ogledaš doma - podobno, kot bi si ga v trgovini)
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tudi jaz se ne bi ubadal z vračanjem 15€, ampak morda se pa kdo bo in zato je treba imeti razčiščena dejstva.
Kaj vračati! Vržeš bob ob steno, pa je
grims-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ja kako bo pa vedel, da mu zadeva ne ustreza, če ne bo klical in če ne bo prejel računa
smile-1.gif

Saj pa to ni top shop in 14 dnevni neobvezni preizkus, ali?

"Ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev" - bistveno določilo, se pravi da v bistvu "skoraj" gre za tak preizkus

Ja, če ne bi bilo spodaj IZJEM
smile-1.gif


In ena izmed takšnih izjem je NARAVA blaga.

Vedno moraš vse prebrati, ne trgati iz konteksta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.063
6.714
113
Pozabljate vsi, da se mora stvar vrniti točno takšno, kot si jo prejel, šele potem lahko zahtevaš vračilo kupnine in nepoškodovana, torej v celoti 100% delujoča, če ni, potem gre preko stvarne napake ali garancije. Odstopanja so lahko le pri embalaži, torej da ne rabi več biti zapakirana, etc...
In če nekdo vzame bob, sprazni sim kartico in hoče vračilo, je to za mene očitno, da ni več enako stanje kot je bilo ob nakupu.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ja kako bo pa vedel, da mu zadeva ne ustreza, če ne bo klical in če ne bo prejel računa
smile-1.gif

Saj pa to ni top shop in 14 dnevni neobvezni preizkus, ali?

"Ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev" - bistveno določilo, se pravi da v bistvu "skoraj" gre za tak preizkus

Ja, če ne bi bilo spodaj IZJEM
smile-1.gif


In ena izmed takšnih izjem je NARAVA blaga.

Vedno moraš vse prebrati, ne trgati iz konteksta.

o hvala za razlago...ampak pri tej NARAVI blaga...nikakor ne gre za izjemo iz tvojega 5. člena...kartica ni narejena po tvojih specifikacijah, telefon ni extra za tebe ampak gre za neko ustaljeno zadevo, , med katerimi je 10.000 enakih zadev...

no saj pravim ker noben od nas ni inšpektor ne vemo kaj bo ...ker so pač oni svoja kasta in odločajo kakor jim pač je (različno od inšpektzorja do inšpektorja)...včasih nerazumno strogo, včasih pa ravno obratno...glede na moje izkušnje z njimi, bodo za nespoštovanje zgornjih določb, lepo oglobili simobil...
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
ksz

Za software velja, da nisi upravičen do vrnitve, ko je bil enkrat odprt ovitek CD-ja, DVD-ja, itd. (pretrgan seal). Pa čeprav bi vrnil nepoškodovano in fizično v enaki količini. Toda "v enaki količini" se v praksi razlaga tudi širše - če si SW potencialno inštaliral, uporabil S/N in opravil aktivacijo, se je z vidika trgovca količina zmanjšala, saj tega SW-ja ne more prodati še enkrat.

Pri SIM kartici bi po mojem mnenju moralo biti enako. Če si jo vstavil v telefon in aktiviral, se je za trgovca zmanjšala količina, saj iste telefonske številke v doglednem času ne more prodati še enkrat.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.438
4.421
113
49
Na sončni strani ALP
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
ksz

Za software velja, da nisi upravičen do vrnitve, ko je bil enkrat odprt ovitek CD-ja, DVD-ja, itd. (pretrgan seal). Pa čeprav bi vrnil nepoškodovano in fizično v enaki količini. Toda "v enaki količini" se v praksi razlaga tudi širše - če si SW potencialno inštaliral, uporabil S/N in opravil aktivacijo, se je z vidika trgovca količina zmanjšala, saj tega SW-ja ne more prodati še enkrat.

Uspešno vrnil in dobil drug produkt.
tongue-1.gif


Naročil sem Upgrade Win7Pro dobil pa Upgrade Win7Pro N. Instalacijski postopek mi je zavrnil, ker ni pravi produkt.
DVD spakirali nazaj v ovitek in vrnili prodajalcu.
grims-1.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Uspešno vrnil in dobil drug produkt.
tongue-1.gif


Naročil sem Upgrade Win7Pro dobil pa Upgrade Win7Pro N. Instalacijski postopek mi je zavrnil, ker ni pravi produkt.
DVD spakirali nazaj v ovitek in vrnili prodajalcu.
grims-1.gif

To ni isto. Kot bi naročil avto z desnim volanom, dobil pa z levim. To je napaka prodajalca in z vračilom, zaradi katere se tukaj kregajo okol oslove sence, nima veze.

Darjan, niti stvarna napaka ni, ker je produkt delujoč in BP, le napačen je.
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.