Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Tale prdec od motorja bo po moje potolkel vse rekorde v porabi.
Če jaz z mojim (1.4 TDI 70) dosežem povprečje 2,8 litra, Blue Motion 1.4 TDI 80 porabi še kakih 10 - 15 % manj...kaj bo šele s tem mlinčkom od 1.2.
Sicer konjenice bo malo (60) verjetno pa boš s čipanjem prilezel na kakih 75 do 80 konjičev, kar bo zadoščalo za nezahtevno a hudo varčno vožnjo.
Kaj v to se ni še noben upičil, da ima avto od 4 bencinskih motorjev na voljo 2!! z tremi cilindri. Pa kaj tile n VW so čisto mimo. Pa te motorje noben ni maral že prej in jih bedaki še naprej tišijo v to karoserijo. Motor je glasen, zvok ima kot moped, porabo ima večjo kot 1,4 motor, in ne gre nikamor. Pa kdo bo potem kupil to škatlo, pa še za tak denar. Če se ne motim, se cena Megana, Astre itd začne pri 12k eur ne pa Polo z 1,2 3zyl.
Ja saj nikjer ne piše. Samo potem se najde kdo kot moja tašča in tast, ki hočeta kupiti najmanjši motor, ker sta prepričana da najmanjši motor najmanj pije. Seveda prepričavanje da to ni tako nima smisla. Samo vseeno se mi zdi butasto na trg dajat prdalo z tremi cilindri.
Pri potovalni hitrosti 130km/h in prižgani klimi mislim da je 1,4 pošteno v prednosti. Pri splejevanju tudi. Pa skoraj sem prepričan da v vseh pogojih porabi 1,4 manj. Tvoja teorija velja do neke meje. Ko je motor enostavno premajhen ga moraš vedno tiščat v obrate in gas do podna če hočeš kam prilest. Temu primerna je pa poraba.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.