Novi polo

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
ja moderator si slišal, teme se drži!
grin1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Bo kar za navadno veljalo Blue Motion bo dobil 1,2 TDI , ki bi izdihnil 87g/km CO2, vsaj tako pišejo v autobildu.

Tale prdec od motorja bo po moje potolkel vse rekorde v porabi.

Če jaz z mojim (1.4 TDI 70) dosežem povprečje 2,8 litra, Blue Motion 1.4 TDI 80 porabi še kakih 10 - 15 % manj...kaj bo šele s tem mlinčkom od 1.2.
Sicer konjenice bo malo (60) verjetno pa boš s čipanjem prilezel na kakih 75 do 80 konjičev, kar bo zadoščalo za nezahtevno a hudo varčno vožnjo.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Kaj v to se ni še noben upičil, da ima avto od 4 bencinskih motorjev na voljo 2!! z tremi cilindri. Pa kaj tile n VW so čisto mimo. Pa te motorje noben ni maral že prej in jih bedaki še naprej tišijo v to karoserijo. Motor je glasen, zvok ima kot moped, porabo ima večjo kot 1,4 motor, in ne gre nikamor. Pa kdo bo potem kupil to škatlo, pa še za tak denar. Če se ne motim, se cena Megana, Astre itd začne pri 12k eur ne pa Polo z 1,2 3zyl.
stupid-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
Saj bo tudi novi 1,2 TSI, kje pa piše da moraš prdalo z tremi celindri kupit, je pa res da osnovne modele Fokusa , Megana že dobiš za ta denar
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Ja saj nikjer ne piše. Samo potem se najde kdo kot moja tašča in tast, ki hočeta kupiti najmanjši motor, ker sta prepričana da najmanjši motor najmanj pije. Seveda prepričavanje da to ni tako nima smisla. Samo vseeno se mi zdi butasto na trg dajat prdalo z tremi cilindri.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Saj načeloma majhen motor pije manj od velikega...pod pogojem da ga tudi tako voziš (torej kot majhen motor in ne 'velik').
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Pri potovalni hitrosti 130km/h in prižgani klimi mislim da je 1,4 pošteno v prednosti. Pri splejevanju tudi. Pa skoraj sem prepričan da v vseh pogojih porabi 1,4 manj. Tvoja teorija velja do neke meje. Ko je motor enostavno premajhen ga moraš vedno tiščat v obrate in gas do podna če hočeš kam prilest. Temu primerna je pa poraba.