Novi Peugeot 508

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
Delovna raja tam raje kupi nekaj kar je poceni za vozit, balkanci pa kupujemo statusni simbol in potem iščemo poceni fušarja, ki avto poceni rihta, dokler pač gre.

Kaj je s tem narobe, če nekdo išče ugodnejše kanale za rihtanje avta? Na tehničnem mora it skozi in to je to. A je tebi kdo kaj ukradel s tem? recimo.

Meni je še vedno nepredstavljivo da si na servisu pač delovno uro računajo 100€ (uradni za premium vozilo). Ni logike, pač lupljenje nepoučenih...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
S ful kaskom za jurja boš mogoče celo lahko zavaroval kaj v vrednosti max 50k, vse ostalo je "ful" toliko kot so ful opcija audiji z vaše strani trojan. Če daš direktno v primerjavo voz za 80k in novega 508 vsako leto samo pri zavarovanju pušneš jurja+. Vsako leto. Zakaj že?

Vsak, ki se ne strinja s tabo (=ki se ne slini nad premijum plehom) ti je nevoščljiv. To je tvoj edini argument (to je odrasla verzija "to si ti kaj sem pa jest").
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Pa sploh ni težave, jaz podpiram da se kupi nov avtomobil določenega pametnega razreda. Jasno, novo je novo, tudi doma pri hiši kupujemo nove avtomobile ranga do max. 20kEUR in potem doma ostanejo lep čas. Da še povem svojo zgodbo o svojem prejšnjem A6 ki sem si ga lastil 9 let.

Pripeljal sem ga iz Luksemburga, takrat je bil star nekaj manj kot 2 leti, imel je točno 150t km. Z vsemi stroški me je prišel takrat cca. 16.000-17.000EUR. Cena novega je bila malenkost okoli 50kEUR. Ko sem ga dobil je dišal še po novem, avtomobil notri brez praskice (vozen samo po AC, jasno glede na starost in km). Vetrobransko steklo veni popikano od avtoceste, prav tako sprednji odbijač, kakšna pika na havbi. Skrtaka kaj hočem povedati... V 9 letih sem ga nabil do cca. 400tkm. Vmes sem vložil vanj 30EUR za DPF senzor, cca. 800EUR sem dal za vse 3 nove lopute (kar je takrat crknilo prav pri vseh med 150-200tkm) ter 900EUR me je prišla nova turbina z delom. Turbina je delala OK ampak spuščala je tiste grdbe piskajoče visokofrkvenčne zvoke kar me je motilo, jebatga. Mehanik ko jo je snel je rekel da bi še lep čas delala saj ni imela zračnosti in mi je še za tisto potem nekaj iztržil... No pa lani čist na koncu sem dal novi klima kompresor saj je štekal, cca. 300EUR z delom. Predlani konec leta sem ga tudi potem prodal za dobrih 5000EUR.

Kar se pa tiče zavarovanja za takšen avtomobil, kasko z vsemi kombinacijami in 1% odbitno franšizo, AO+, zavarovalna vrednost na 55.000EUR je bil vedno okoli 850-900EUR. Gume enako kot na Civicu ter Daciji. Gori so bile original 16, vedno Michelin.

Zdaj pa vprašanje? Kaj se splača in kaj se ne izplača? Takrat bi za tak denar dobil novega oskubljenega Golfa. Koliko sem vložil in koliko sem izgubil? Zelo malo. Stvar okusa, vsakemu svoje. Zato sem tudi lani šel v Nemčijo po drugi A6, ki pa je nov stal krepko čez 60t EUR, po dveh letih sem ga plačal zgolj pol nabavne cene z 70t km, v garanciji, prav tako brez praske, sicer ga ne bi vzel.

Torej kdor misli da to verižno crkuje in da je to nek višek tehnologije se pač moti. In kot je nekdo rekel za nekoga, da ga je bolela glava koliko je plačeval za popravila. Se strinjam da te lahko boli glava če ga postaviš na pooblaščenca in rečeš naj uredijo. Če si nesposoben pač plačuj, edino pravilno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
S ful kaskom za jurja boš mogoče celo lahko zavaroval kaj v vrednosti max 50k, vse ostalo je "ful" toliko kot so ful opcija audiji z vaše strani trojan. /QUOTE]

Ne vidim nobene potrebe po žalitvah in po karakteriziranju ljudi ki živijo na določenih regijah... FULL je relativno in mislim da FULL nima skoraj nihče ker se pač ne izplača in je čist odvisno od vsakega posameznika čemu je podvržen ter kje in na kak način uporablja svoje prevozno sredstvo. Kar se pa tiče cen samega kaska pa je to zelo zelo relativno. Nevem sicer koliko ti plačuješ ampak pri zavarovanjih se dajo z raznimi popusti narediti čudesa. Sploh če nisi "škodaš". Saj veš da je zavarovanje stvar ki je ne moreš v roko prijeti? Torej gre zgolj pojem in obljubo. Torej tukaj so lahko razni posebni, komercialni poposti neomejeni.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Za nov avto ki stane 25k € je kasko 400€, nov avto tudi ene 5 let ne potrebuje servisa EGR, DPF in turbine. Ja boste rekli to je drobiž, ampak skozi leta se tega drobiža, predvsem pa nevšečnosti kar nabere. Da ne omenjam samega nakupa, kjer vsak dan čekiraš mobile.de kdaj se bo pojavil tebi všečen avto in kako boš izvedel uvoz iz Belgije za avto ki ga ne boš videl prej v živo....

Razumeti je pač treba da nekaterim ni do tega.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Stran trojan ni nobena žalitev ampak zmerljivka za goljufive hendlerje. Teh pa na alterju mislim da ni, vsaj ne da bi jaz vedel za njih.

Glede zavarovanja, izrecno sem napisal da primerjava, primerjava pomeni enako zavarovanje za avto v vrednosti 80k in avto v vrednosti 35k. A pri 80k avtomobilu boš izkoristil vse mogoče veze, ugodnosti, kakšno ne tako pomembno malenkost izpustil,....pri tistem za 35k pa kar rečeš dajte mi vse ful najdražje kar imate. Lahko, samo temu se potem ne reče več primerjava. Pa ne mi o 80k, že med 35k in 50k je razlika skoraj x2.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
glede na tvoje pisanje in komentarje, ne moram druga rečt kot klasična zavist. Jaz sem ti napisal koliko sem dal za kasko, enako je dal tudi brat za 70 k€ plus avto nekaj podobnega bo dal zdaj tudi drugi žlahtnik za vrednost novega okol 100k€..Zavarovanje(Triglav ne neka čunga lunga) sploh kasko je stvar pogajanj, paketov, popustov, drugih zavarovanj itd. Bi ti nalimal polico, ampak potem bi spet bilo pa kaj drugega narobe, še kakšna druga travma.

In ja razumem, da nekaterim se ne da s tem ukvarjat, še večkrat je pa to neznanje ker ne poznajo kako to gre, v moji okolici si noben nebi drznil pripeljat kaj iz njemačke..no potem smo skočili v vodo..izkušnje delil z drugimi...zdaj jih že ene 5 s sodelavci vredv roku 2-3 mesecev. noben bau bau, dobiš pa odlicno opremljen stroj za normalno ceno. In to je cilj vsega tega. Če še maš pa mal veselja okol tega, je pa tako ali tako zmaga.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
čeprav tudi lizing se lahko greš, ponujajo to posredniki/uvozniki, verjetno pa stane. Jaz se nisem to šel. Žlahtnik pri vozilu za 80k€ rabljen(nov 115), se bo šel to. Noter dal avto za 40k€ rabljen in fafo dalje. Kot da se nič ni zgodilo.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
glede na tvoje pisanje in komentarje, ne moram druga rečt kot klasična zavist.
Meni se zdi, da se s to favšijo samo ti tu gor ukvarjaš. In ja, kot ti je nekdo že zgoraj napisal, če cel lajf živiš v prepričanju, da ti je nekdo nečesa favš potem problem najprej poišči pri sebi, ne pri drugih.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Za nov avto ki stane 25k € je kasko 400€, nov avto tudi ene 5 let ne potrebuje servisa EGR, DPF in turbine. Ja boste rekli to je drobiž, ampak skozi leta se tega drobiža, predvsem pa nevšečnosti kar nabere. Da ne omenjam samega nakupa, kjer vsak dan čekiraš mobile.de kdaj se bo pojavil tebi všečen avto in kako boš izvedel uvoz iz Belgije za avto ki ga ne boš videl prej v živo....

Razumeti je pač treba da nekaterim ni do tega.

Dobro samo po rangu avta pač ne moreš primerjat, ne peleš se v Polotu enako kot v Arteonu...

Eni pač imamo dovolj, da si lahko privoščimo vzdrževanje nekaj let starega avta, ki je bil nov 100k++, nimamo pa dovolj, da bi v treh letih fuknili stran 80k eur, kot jih je ta avto izgubil v 3-4 letih. Recimo 1. lastnik mojega je izgubil v 3,5 letih 75k eur na vrednosti...

Jaz za to razliko raje kupim apartma na morju, pa še vozim se bolje (in to se pri 50kkm na leto še kako pozna)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Vse imam zavarovano pri Triglavu, pri istem agentu že 15 let. Torej, povsem enaki pogoji, samo starost in vrednost avtomobila sta drugačni (35k v primerjavi z 52k). Razlika v premiji je 600 eur.

Kot sem rekel, tvoj edini odgovor je "to si ti kaj sem pa jest". Pa sploh ne zagovarjam nakupa novega avtomobila, daleč od tega, samo pravljica o enakih stroških avtomobila za 80k in 35k ni nič drugega kot točno to. Pravljica za otroke.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.047
833
113
btw... če se jaz pripeljem na šiht z avtom za 35k€ (cena novega npr. 60k€), pa nikoli več mi ne dajo povišice :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
Zakaj ti ne dajo povišice? No sem ti poprej že odgovoril. Zdaj pa še to dopovej Jellotu, in ostalim pametnim petelinom.

Dejansko se moraš reveža naredit...najbolje da bi hodil na šiht z BX. ;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
Vse imam zavarovano pri Triglavu, pri istem agentu že 15 let. Torej, povsem enaki pogoji, samo starost in vrednost avtomobila sta drugačni (35k v primerjavi z 52k). Razlika v premiji je 600 eur.

Kot sem rekel, tvoj edini odgovor je "to si ti kaj sem pa jest". Pa sploh ne zagovarjam nakupa novega avtomobila, daleč od tega, samo pravljica o enakih stroških avtomobila za 80k in 35k ni nič drugega kot točno to. Pravljica za otroke.

"kolega" mi je vseeno, če ti preveč (za moje pojme) plačuješ zavarovanje. Tvoj problem. Vredi?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Dobro samo po rangu avta pač ne moreš primerjat, ne peleš se v Polotu enako kot v Arteonu...

Eni pač imamo dovolj, da si lahko privoščimo vzdrževanje nekaj let starega avta, ki je bil nov 100k++, nimamo pa dovolj, da bi v treh letih fuknili stran 80k eur, kot jih je ta avto izgubil v 3-4 letih. Recimo 1. lastnik mojega je izgubil v 3,5 letih 75k eur na vrednosti...

Jaz za to razliko raje kupim apartma na morju, pa še vozim se bolje (in to se pri 50kkm na leto še kako pozna)

Za 25k € dobiš kaj več kot Polo, na neki stopnji si človek reče da je avto pač "dovolj dober", boljši in dražji v mojih očeh ni bistveno boljši, gre za majhne detajle sem in tja, sicer je pa na koncu "samo" avto.

Pa s tem cenami novih tudi znate močno pretiravat, redko kdo plača ceno po ceniku.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
ti bo D-K napisal, cenik minus 500 €...Novi novi,so dragi, neki popustov ni. Razen potem ko zadeve ne grejo ali pa so auslaufmodeli.

Še eno razmišljanje (ki bo spet ene v luft dvignilo)....avto iz zaloge...osebno mi je to podobno kot da bi rabljenega kupil, ....:evil: itak ne moreš nič izbirat...kar tam naj bo. :evil:
 

Zebdi

Fizikalc
11. dec 2017
439
138
43
btw... če se jaz pripeljem na šiht z avtom za 35k€ (cena novega npr. 60k€), pa nikoli več mi ne dajo povišice :)

Mah ja, to je ta slovenska miselnost. Kupiš ceeda za 19k, ga ne bo noben povohal. Si pripelješ zvezdo iz Nemčije za 19k, bo takoj druga zgodba.. ;)
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.047
833
113
ti bo D-K napisal, cenik minus 500 €...Novi novi,so dragi, neki popustov ni. Razen potem ko zadeve ne grejo ali pa so auslaufmodeli.

Še eno razmišljanje (ki bo spet ene v luft dvignilo)....avto iz zaloge...osebno mi je to podobno kot da bi rabljenega kupil, ....:evil: itak ne moreš nič izbirat...kar tam naj bo. :evil:

jaz sem našel točno to kar sem iskal, le malo "ceneje" kot, da če bi naročil. Torej cena po ceniku( -1000 za financiranje, - slabih 1000 popust iz zaloge)
Popust pa ja... mogoče sam ne znam in se da še kaj ceneje dobit. Ziher bodo popusti večji še večji, ko prodaja ne bo zalaufala.
Pri mazdi (za novo 3jko) pa so me hladno "odslovili" z "mazda ne daje popustov". Kaj jim je res tak težko dat par 100€ popusta, tega ne razumem
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
"kolega" mi je vseeno, če ti preveč (za moje pojme) plačuješ zavarovanje. Tvoj problem. Vredi?

Point je v primerjavi dveh enakih zavarovanj za avto v vrednosti 35k in 80k, ne pa v tem koliko jaz plačujem (če bi ti za obe plačal enako, potem se je resno za vprašat, kdo je tukaj tisti, ki plačuje preveč).