Novi Passat

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Zato sem pred desetletjem raje kupil kanto za dva jurja z avtomatskim menjalnikom, kot pa zverino za 20 jurjev. 5let mi je na srečo služila brez posebnih težav, potem pa sem se eno minimalno plačo dobil za njo....
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Slučajno sem šel mimo, ko je sosedu vikendašu prišel obisk. Pripeljali novega pasata 2,0TDi.. in podobno.
Ustav na ozki potki. Sovoznica hoče odpret vrata in ne more, ker ni prostora. Voznik odpre svoja vrata, pogleda koliko je daleč rob ceste in hoče premaknit avto malo bolj v levo. Dodaja plin, vendar avto samo počepne in se ne premakne. To ponovi večkrat, vendar brez uspeha. Jaz se od daleč zaderem "spusti ročno". Voznik pa nazaj "saj bi pa ne znam kako"
hysterical-1.gif

Drugi opazovalec pripomni "kaj če bi zaprl vrata". Voznik zapre vrata in glej ga zlomka, ročna zavora se odblokira.
Voznik prestavi avto in pripomni "eh, danes so avti preveč pametni"
grims-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi

zmaga.gif

Tudi če mi nekdo našteje 100 prednosti elektronske ročne,me ne prepriča! Ni ga čez dober občutek,ko preprosto zagrabiš ročko in jo zategneš!
Ne vem no,imam občutek,da vedno več današnjih avtomobilov postaja sterilnih in pomekhuženih..elektronska ročna...set za popravilo pnevmatike (izredno uporabno,ko recimo v nedeljo zvečer na Krku presekaš gumo z ostrim predmetom)...premehka podvozja...vse armaturke nekaj na touch screen,še radia se kmalu ne bo dalo utišati,brez da bi šel v tretji ali četrti pod-meni
uf-1.gif

BTW...vem da je tema o Passatu,ampak še na hitro o konkurenci: sem šel peljat najnovejšega Mondea zadnjič...prvi občutek - zavore odlične! Potem pa 3 stvari,ki res razočarajo...premehko podvozje,avto zaplava kot čoln na hitro voženih ovinkih na AC (prodajalec pravi,da "so delali na udobju"),zanič (premehki) sedeži (nič stranske opore + na sredini premehki,kot bi sedel v nekem zjahanem fotelju! Res precej precej slabši sedeži od vseh,ki so jih vgrajevali v dosedanje modele),za odpiranje/zapiranje zračnikov je treba v meni na touchscreenu (wtf??)...pa dobro,a se je kdo zapeljal s tem avtom,preden so ga dali v prodajo? Saj je skoraj v vsem slabši (no,edino lepši je,recimo...) od prejšnjega modela,ki ga vozim sedaj
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
Ni ročna. Je parkirna oz zasilna.
A jebiga, časi obračanja z ročno so vedno bolj mimo, kaj hočemo.
Imajo pa te ročne plus: če dizajner ve, kaj dela, je na sredinski konzolo mnogo več placa ...

A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
zanič (premehki) sedeži (nič stranske opore + na sredini premehki,kot bi sedel v nekem zjahanem fotelju! Res precej precej slabši sedeži od vseh,ki so jih vgrajevali v dosedanje modele)
zmaga.gif
Tako slabo sem nazadnje sedel v 20 let stari fiat pandi z zjebanim sedežem. Totalni poraz res. Tako razočaran že dolgo nisem odšel iz salona, ker avto zgleda pa od zunaj prekrasen.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
Ni ročna. Je parkirna oz zasilna.
A jebiga, časi obračanja z ročno so vedno bolj mimo, kaj hočemo.
Imajo pa te ročne plus: če dizajner ve, kaj dela, je na sredinski konzolo mnogo več placa ...

A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
Mi je popolnoma jasno, da je največja prednost električne ročne obilica prostora, ki se odpre oblkovalcem.

Nimam v mislih obračanja z ročno

Škoda? Pred leti je kolegu na dopusti v Črni Gori v Espacu odpovedal alternator in avto je začel varčevati pri največjih porabnikih. Električna ročna je bila prva - torej je z zategnjeno parkirno vozil do prvega primernega prostora.
In ja, vem da je razvoj neizbežen; sam sem zagovornih takšnih in drugačnih pomagal, ampak pri električni ročni pa res ne vidim koristi - razen estetskih.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?

Tudi z "elektronsko ročno" se z nekaterimi modeli da obračat. Ponekod celo boljše, kot z navadno, ker deluje "skoraj" kot hidravlična - pozna le ON in OFF način, medtem ko navadna deluje analogno. Ampak je kljub temu elektronska ročna dost nizko na moji prioritetni lestvici "must-have" zadev v avtu...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
Ni ročna. Je parkirna oz zasilna.
A jebiga, časi obračanja z ročno so vedno bolj mimo, kaj hočemo.
Imajo pa te ročne plus: če dizajner ve, kaj dela, je na sredinski konzolo mnogo več placa ...

A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
Mi je popolnoma jasno, da je največja prednost električne ročne obilica prostora, ki se odpre oblkovalcem.

Nimam v mislih obračanja z ročno

Škoda? Pred leti je kolegu na dopusti v Črni Gori v Espacu odpovedal alternator in avto je začel varčevati pri največjih porabnikih. Električna ročna je bila prva - torej je z zategnjeno parkirno vozil do prvega primernega prostora.
In ja, vem da je razvoj neizbežen; sam sem zagovornih takšnih in drugačnih pomagal, ampak pri električni ročni pa res ne vidim koristi - razen estetskih.
Pratično vse električne ročne delajo tako, da ob premalo štroma ostane v položaju, v katerem je bila. Pri lepem kupu avtov se jo da ročno sprostit, če je nuja. Če mu je torej alternator crknil med vožnjo, ročne ne bi mogel zategnit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?

Tudi z "elektronsko ročno" se z nekaterimi modeli da obračat. Ponekod celo boljše, kot z navadno, ker deluje "skoraj" kot hidravlična - pozna le ON in OFF način, medtem ko navadna deluje analogno. Ampak je kljub temu elektronska ročna dost nizko na moji prioritetni lestvici "must-have" zadev v avtu...
Pri katerih? Ker pri veliko modelih deluje na vsa kolesa, poleg tega ima precej zamude (moraš držat gumb) ipd ... Je pa res, da tega ne sprobava, tako da ne vem.
Je pa pametno preverit, ali je res prijela in da lučka gori. Pred leti mi je en avto ušel, ker nisem. Edini plus navadne je, da ko je ročka gor, je ziher zategnjena ...
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Pri Citroenu C4 deluje na vsa kolesa ... če držiš gumb se avto dokaj hitro ustavi s pomočjo ABS, ESP ... pač zabremza in se ustavi.

Ob izklopu avta se avtomatsko zategne ... če nisi siguren v to, držiš gumb še nekaj sekund in jo zategne kolikor more
smile-1.gif
Napiše da je ročna fully zategneja.

Jaz sem se navadil, da po vsakem izklopu avta pogledam display, kjer napiše da je ročna aktivirana. (se pa tudi sliši ko motorček zategne)

In pa vsak avto ima opcijo "zasilnega" izklopa ročne, samo v navodila je treba malo pogledat, kar pa danes dosti ljudi ne naredi, tako da potem pride do težave ko passat ne gre z mesta z odprtimi vrati.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Odvisno od sistema. Prvi renojevi sitemi so samo motorno zategovali zajlo. In to si komot odblokiral (je v navodilih). Tam, kjer pa ti prime ročna na vsako kolo neodvisno pa je bolj khm khm...
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri katerih? Ker pri veliko modelih deluje na vsa kolesa, poleg tega ima precej zamude (moraš držat gumb) ipd ... Je pa res, da tega ne sprobava, tako da ne vem.

Konkretno pri novem Passatu deluje samo zadaj in ja, treba je držat gumb in ja, baje, da se da obračat z njim...
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Pratično vse električne ročne delajo tako, da ob premalo štroma ostane v položaju, v katerem je bila. Pri lepem kupu avtov se jo da ročno sprostit, če je nuja. Če mu je torej alternator crknil med vožnjo, ročne ne bi mogel zategnit.

Ne vem točno kaj je bilo; vem samo, da se je z zategnjeno ročno vozil... "Odlično" zasnovan sistem, ali njegovo neznanje - tega ne vem.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
Torej, če hočeš driftati ti sistem tega ne dovoli. Edino če med vožnjo odpreš vrata in ga s tem preslepiš
hysterical-1.gif

Prej je bilo nekaj napisano o neumnih voznikih. Gledam Golfa v krožnem prometu. Sonce žge ob dvanajst uri in ko vstopi v krožnega se lepo vklopi desna meglenka. Po vstopu se izklopi in na izhodu iz krožnega se zopet vklopi.Kdo je sedaj tukaj neumen. Mene pa bi hebali, ker sem slučajno pozabil izklopiti meglenke prejšnji dan, ko je bila megla.
evil.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Ne vem - si ne lastim avtomobila z električno zavoro. Ampak glede na to, da ročne (parkirna) zavora v avtomobilu deluje tudi kot podvojen varnostni sistem (vsaj včasih je bilo tako), bi morala delovati tudi med vožnjo.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
KSZ

Tisti, ki imate dalj časa avtomobile z električno ročno (cca 5 let), kakšne so izkušnje? Zanesljivost? Težave? Brez vam več živeti ni?

Meni se sicer zdi popoln nebodigatreba. Kaj je narobe s klasično ročno? Kje so plusi električne?
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tudi če mi nekdo našteje 100 prednosti elektronske ročne,me ne prepriča! Ni ga čez dober občutek,ko preprosto zagrabiš ročko in jo zategneš!
Ne vem no,imam občutek,da vedno več današnjih avtomobilov postaja sterilnih in pomekhuženih..elektronska ročna...set za popravilo pnevmatike (izredno uporabno,ko recimo v nedeljo zvečer na Krku presekaš gumo z ostrim predmetom)...premehka podvozja...vse armaturke nekaj na touch screen,še radia se kmalu ne bo dalo utišati,brez da bi šel v tretji ali četrti pod-meni
uf-1.gif

BTW...vem da je tema o Passatu,ampak še na hitro o konkurenci: sem šel peljat najnovejšega Mondea zadnjič...prvi občutek - zavore odlične! Potem pa 3 stvari,ki res razočarajo...premehko podvozje,avto zaplava kot čoln na hitro voženih ovinkih na AC (prodajalec pravi,da "so delali na udobju"),zanič (premehki) sedeži (nič stranske opore + na sredini premehki,kot bi sedel v nekem zjahanem fotelju! Res precej precej slabši sedeži od vseh,ki so jih vgrajevali v dosedanje modele),za odpiranje/zapiranje zračnikov je treba v meni na touchscreenu (wtf??)...pa dobro,a se je kdo zapeljal s tem avtom,preden so ga dali v prodajo? Saj je skoraj v vsem slabši (no,edino lepši je,recimo...) od prejšnjega modela,ki ga vozim sedaj
rolleyes-1.gif

Čuden občutek imam pri električni ročni. Vsakič imam občutek, da se morda naslednjič ne bo hotela odtegniti.
crazy1.gif


Prejšnji teden peljal Passata. Všečen avto edino armatura mi pa ni všeč. Kaj so mislili s tistimi letvicami od zračenja? Mene spominja na kletko.