Zato sem pred desetletjem raje kupil kanto za dva jurja z avtomatskim menjalnikom, kot pa zverino za 20 jurjev. 5let mi je na srečo služila brez posebnih težav, potem pa sem se eno minimalno plačo dobil za njo....
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
Ni ročna. Je parkirna oz zasilna.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
zanič (premehki) sedeži (nič stranske opore + na sredini premehki,kot bi sedel v nekem zjahanem fotelju! Res precej precej slabši sedeži od vseh,ki so jih vgrajevali v dosedanje modele)
Mi je popolnoma jasno, da je največja prednost električne ročne obilica prostora, ki se odpre oblkovalcem.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni ročna. Je parkirna oz zasilna.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
A jebiga, časi obračanja z ročno so vedno bolj mimo, kaj hočemo.
Imajo pa te ročne plus: če dizajner ve, kaj dela, je na sredinski konzolo mnogo več placa ...
A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
Pratično vse električne ročne delajo tako, da ob premalo štroma ostane v položaju, v katerem je bila. Pri lepem kupu avtov se jo da ročno sprostit, če je nuja. Če mu je torej alternator crknil med vožnjo, ročne ne bi mogel zategnit.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Mi je popolnoma jasno, da je največja prednost električne ročne obilica prostora, ki se odpre oblkovalcem.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ni ročna. Je parkirna oz zasilna.Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
drži oboje, a elektronska ročna je popolnoma nepotreben dodatek - več škode kot koristi
A jebiga, časi obračanja z ročno so vedno bolj mimo, kaj hočemo.
Imajo pa te ročne plus: če dizajner ve, kaj dela, je na sredinski konzolo mnogo več placa ...
A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
Nimam v mislih obračanja z ročno
Škoda? Pred leti je kolegu na dopusti v Črni Gori v Espacu odpovedal alternator in avto je začel varčevati pri največjih porabnikih. Električna ročna je bila prva - torej je z zategnjeno parkirno vozil do prvega primernega prostora.
In ja, vem da je razvoj neizbežen; sam sem zagovornih takšnih in drugačnih pomagal, ampak pri električni ročni pa res ne vidim koristi - razen estetskih.
Pri katerih? Ker pri veliko modelih deluje na vsa kolesa, poleg tega ima precej zamude (moraš držat gumb) ipd ... Je pa res, da tega ne sprobava, tako da ne vem.Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
A razen tega, da se ne da z ročno obračat je še kakšna škoda, ki jo povzroča?
Tudi z "elektronsko ročno" se z nekaterimi modeli da obračat. Ponekod celo boljše, kot z navadno, ker deluje "skoraj" kot hidravlična - pozna le ON in OFF način, medtem ko navadna deluje analogno. Ampak je kljub temu elektronska ročna dost nizko na moji prioritetni lestvici "must-have" zadev v avtu...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pri katerih? Ker pri veliko modelih deluje na vsa kolesa, poleg tega ima precej zamude (moraš držat gumb) ipd ... Je pa res, da tega ne sprobava, tako da ne vem.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
...
Pratično vse električne ročne delajo tako, da ob premalo štroma ostane v položaju, v katerem je bila. Pri lepem kupu avtov se jo da ročno sprostit, če je nuja. Če mu je torej alternator crknil med vožnjo, ročne ne bi mogel zategnit.
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Tudi če mi nekdo našteje 100 prednosti elektronske ročne,me ne prepriča! Ni ga čez dober občutek,ko preprosto zagrabiš ročko in jo zategneš!
Ne vem no,imam občutek,da vedno več današnjih avtomobilov postaja sterilnih in pomekhuženih..elektronska ročna...set za popravilo pnevmatike (izredno uporabno,ko recimo v nedeljo zvečer na Krku presekaš gumo z ostrim predmetom)...premehka podvozja...vse armaturke nekaj na touch screen,še radia se kmalu ne bo dalo utišati,brez da bi šel v tretji ali četrti pod-meni
BTW...vem da je tema o Passatu,ampak še na hitro o konkurenci: sem šel peljat najnovejšega Mondea zadnjič...prvi občutek - zavore odlične! Potem pa 3 stvari,ki res razočarajo...premehko podvozje,avto zaplava kot čoln na hitro voženih ovinkih na AC (prodajalec pravi,da "so delali na udobju"),zanič (premehki) sedeži (nič stranske opore + na sredini premehki,kot bi sedel v nekem zjahanem fotelju! Res precej precej slabši sedeži od vseh,ki so jih vgrajevali v dosedanje modele),za odpiranje/zapiranje zračnikov je treba v meni na touchscreenu (wtf??)...pa dobro,a se je kdo zapeljal s tem avtom,preden so ga dali v prodajo? Saj je skoraj v vsem slabši (no,edino lepši je,recimo...) od prejšnjega modela,ki ga vozim sedaj