Novi Passat

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Hm, za ta motor nimam pojma, vem pa da je kolega, ki ima 190ks 4motion kar dosti na servisu, sicer baje zaradi malenkosti, pa vendar.
frown-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Upss, sem mislil da je bil ze prej v multivanu, pa vidim da ima multiuvan 204 konskega in ne 240.
Razen ce ga je kdaj v preteklosti ze imel.
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
457
40
28
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Hm, za ta motor nimam pojma, vem pa da je kolega, ki ima 190ks 4motion kar dosti na servisu, sicer baje zaradi malenkosti, pa vendar.
frown-1.gif

Ja temu rečem davek na prve verzije novih vozil. Kako pa se kaj obnese 4motion? quatrro poznam, 4 motion pa samo iz Tiguana ampak ne vem ali je isti prenos.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik d3esaly pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Hm, za ta motor nimam pojma, vem pa da je kolega, ki ima 190ks 4motion kar dosti na servisu, sicer baje zaradi malenkosti, pa vendar.
frown-1.gif

Ja temu rečem davek na prve verzije novih vozil. Kako pa se kaj obnese 4motion? quatrro poznam, 4 motion pa samo iz Tiguana ampak ne vem ali je isti prenos.

Tak "davek" naj odpravijo kar v tovarni v sklopu testiranj, ne pa da se kupci moramo s tem ukvarjati, ker firma ni sposobna nekaj potestirati kot bi to bilo potrebno.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Seveda je tehnično izvedljivo tovarniško testiranje avtomobila in s tem doseči 99,99% zanesljivost oziroma odpravo presenečenj. Samo cena takega avtomobila bi bila tako visoka, da bi si ga le redki lahko privoščili.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Eh. Se mi zdi, da japonci kar dobro stestirajo preden dajo kaj na cesto. Mnogo bolje kot nemci. Pa so v osnovi cenejši (ali pa stanejo enako) kot nemška vozila.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
v bistvu Japonci to delajo. potem pa se pritožuje folk, ko en Civic stane toliko kot Golf ... s tem, da če oba naložiš do podobne opreme, sta po moje tam tam ... s tem, da s Hondo ni porodnih težav, oz. so le te res redke ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Meni pa ne bi motile napake pri novih izvedbah, ce bi jih proizvajalec odpravil ne glede na servisno knjigo in starost (ajd neko normalno). Torej ce se izkaze da je dolocena zadeva narobe narejena oziroma je velika verjetnost okvare, naj proizvajalec naredi vpoklic, oziroma ob okvari cimprej zadevo popravi brez vpletanja birokracije (potrjena servisna knjiga). Tako pa se isce tisoc in en razlog kako od lastnika izvleci dodatne evre.
Primer: klime in njihova oprema/instalacija so pri vecini znamk postale vec kot potrosno blago. Ce zadeva dela 5 let brez servisiranja imas najbrz "mercedesa" med avtomobili. Imam primer ki je crknila prej kot v 10kkm. Prvo popravilo na garancijo, cez dobro leto spet crkne (garancije ni vec) pa lepo skesiras 600 evrov (pri specializiranem servisu, ker pooblasceni ne zna ali pa nima ustreznega materiala za popravilo) ce zelis imeti klimo v avtu za katerega si dal pred dobrimi dvemi leti 25 jurjev. To se mi zdi pac navadno odiranje kupcev in k taki znamki se definitivno jaz ne vrnem vec.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...
 

quagga

Pripravnik
4. jul 2015
111
1
18
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...

Aha, potem lahko enostavno s pogledom na lestvico zanesljivosti določimo kateri proizvajalci so v špici razvoja. Japonci so na prvih mestih, ponavadi v družbi z Mercedezom in Porsche-om. Ti so torej tehnološko zaostali.
Po drugi strani na dnu lestvice najdemo VW, Citroena, Peugeota, Fiata in ostale tehnološke bisere.
He, he, kaj vse prebereš tule
wink-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Mah, tudi japonci niso več kar so včasih bili, kar poglejte si polom prve serije dizelskih Subarujev.

Katera pa je prva serija?

Ker znanka ima 3 leta starega dizla Legacyja in je bila previdno opozorjena s strani uradnega servisa naj čim prej proda avto (90 jurjev).
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...

Hibridi npr. so pa res jaka kopija ja...
bonk.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Mah, tudi japonci niso več kar so včasih bili, kar poglejte si polom prve serije dizelskih Subarujev.

Katera pa je prva serija?

Ker znanka ima 3 leta starega dizla Legacyja in je bila previdno opozorjena s strani uradnega servisa naj čim prej proda avto (90 jurjev).

2007, kasneje so motor popravili, ne vem pa katerega leta. Naj nebi bilo več problemov.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
Nazaj na on:

berem test v Avstrijskem Alles Auto, kjer imajo na podaljšanem testu 2.0 4motion DSG z 190KM. Avto je dober in velik.

+ velik, prostoren avto z dobro izdelavo in materiali, čeprav je samo po prostoru na ravni A6, E ali Bmw5, ugodna poraba 6,3 litra, udobna vožnja, veliko opreme.
- avto se pelje kot, da ima 150KM, DSG nemarno cuka pri manevriranju in pišejo, da ga je konkurenca(ni napisano katera) prehitela, elektronski pripomočki delajo nepopolno (čitanje tabel), slabo delovanje Start/Stop sistema, nedelovanje odklepanja brezključnega sistema. Pri 8425km so že dolivali AD-blue za 20€. Očitno je ta že brez lažnjivega softwera.

Avstijci imajo jajca in napišejo kaj ni ok, pri nas težko najdeš kakšno kritiko.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...
Tukaj močno mimo sekaš.

Dober znanec je precej visoko v Renaultu (ne Revozu) in ko sem ga pred leti (več kot 5) spraševal zakaj toliko reklamacij pri Renaultu in veliko manj pri Toyoti, je bil odgovor: "tudi mi bi lahko vgrajevali dele enake kakovosti, vendar tega ne počnemo, ker se bolj splača plačevati manj za nižjo kakovost in v primeru okvar odpraviti pod garancijo, kot že od začetka vgrajevati kakovostnejše in dražje dele. Vprašanje pa je, kako to vpliva na položaj znamke."

Kot kaže so pri Renaultu ugotovili, da so si v lovu za kratkotrajnim dobičkom napravili ogromno škode, zato so danes Renaulti bistveno kakovostnejši kot tistih izpred 10+ let - za dvig imidža bodo potrebovali pa še kar nekaj časa.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Nazaj na on:

berem test v Avstrijskem Alles Auto, kjer imajo na podaljšanem testu 2.0 4motion DSG z 190KM. Avto je dober in velik.

+ velik, prostoren avto z dobro izdelavo in materiali, čeprav je samo po prostoru na ravni A6, E ali Bmw5, ugodna poraba 6,3 litra, udobna vožnja, veliko opreme.
- avto se pelje kot, da ima 150KM, DSG nemarno cuka pri manevriranju in pišejo, da ga je konkurenca(ni napisano katera) prehitela, elektronski pripomočki delajo nepopolno (čitanje tabel), slabo delovanje Start/Stop sistema, nedelovanje odklepanja brezključnega sistema. Pri 8425km so že dolivali AD-blue za 20€. Očitno je ta že brez lažnjivega softwera.

Avstijci imajo jajca in napišejo kaj ni ok, pri nas težko najdeš kakšno kritiko.
Nam na 240-konjskem ni nil crknilo, je pa res, da smo ga imeli samo 3 mesece ... (nam je pa kaj na novi astri, recimo, kar je tudi pisalo v testu)
20€ za alblue za 8000 km je pa čisto OK, pri cca 6 evrih za gorivo za 100km je 23 centov zraven za adble čisto ok. Se je trab EU zahvalit za ta dodatni strošek.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Nazaj na on:

berem test v Avstrijskem Alles Auto, kjer imajo na podaljšanem testu 2.0 4motion DSG z 190KM. Avto je dober in velik.

+ velik, prostoren avto z dobro izdelavo in materiali, čeprav je samo po prostoru na ravni A6, E ali Bmw5, ugodna poraba 6,3 litra, udobna vožnja, veliko opreme.
- avto se pelje kot, da ima 150KM, DSG nemarno cuka pri manevriranju in pišejo, da ga je konkurenca(ni napisano katera) prehitela, elektronski pripomočki delajo nepopolno (čitanje tabel), slabo delovanje Start/Stop sistema, nedelovanje odklepanja brezključnega sistema. Pri 8425km so že dolivali AD-blue za 20€. Očitno je ta že brez lažnjivega softwera.

Avstijci imajo jajca in napišejo kaj ni ok, pri nas težko najdeš kakšno kritiko.

KESSY slabo/NE deluje, kadar je avto (fejst) umazan.
frown-1.gif