Čist simpl: daš 15k za avto, pa te prepričajo, da daš še 2k zraven. Pol je to že 17k, na koncu 18k. Ampak si še vedno v segmentu majhnih avtomobilov. Daš 20k, pa si segment višje.
Če pa gledaš mali segment je pa bedarija dat 17k za tak avto. Se pa išče mali segment, to je res.
Tebi je zadeva jasna in veš, kaj in kako bi naredil, meni tudi. Sam namreč sploh nikoli ne bi šel na Alter spraševat, kaj naj kupim, saj zase VEM, kaj lahko in kaj želim - na koncu je ponavadi omejitev keš. Ampak s treznim razmislekom lahko prihraniš pri določeni opremi, ki je dejansko ne potrebuješ (oz. jo in ima enak učinek, kot ona dražja, samo imaš malo več dela z nastavitvami).
Brez električnih šip ter centralnega zaklepanja ter ročne klime bo avto še zmer varen, BREZ klime in brez ABS in AB pač ne ...
Seveda so ES in (D)CZ del opreme vsakega danes prodajnega vozila, ampak zgolj za razlago.