S plinom v garazo ne smeš, jer je tezji od zraka in se ti kopici na dnu garazein ti ne uide na površje v primeru puscanja. Kaksna je verjetnost puscanja je pa drugo vorasanje.
japonc bo mel iste tezave z karbonskimi depoziti in turbinami, kot vsak drug avto.Avto s turbino je predvsem modro pametno voziti, torej ne tiščati in ugasniti isto sekundo, na primer na pumpi na AC. Ali pa tiščati ko butelj od semaforja do semaforja in nato isto. Verjetno tudi ni najbolje redno delati ravno kilometer do štacune in nato ugasniti. Nato 500 m do vrtca, spet ugasniti in spet 300 metrov do babice. (Za takšno vožnjo je precej boljši hibrid, in menda bo v takem režimu tudi žrl manj od bencinca).
Težave pa imaš lahko na dveh frontah (GDIju in turbini, ker imajo verjetno vsi mali turbaki oboje). Če vzameš nekaj japonskega pa tudi tu ne bo težav.
Tako tako....Sončke naj vozi žena v čričkotu on pa po sihtu s peri v riti sam...
Glede GDIja: čas bo pokazal svoje. Zaenkrat pa ni tako črno kot pri Evropskih avtih.
Suzuki težav menda nima, vsaj po nekaj letih še ne (kolikor so ti turbo motorji že na trgu). Sicer tudi to pove nekaj, na Renoju se najdejo te težave že po nekaj mesecih, odpraviti jih pa ne morejo.
Toyota prav tako nima teh težav, ker so edini proizvajalec, ki celo razumejo, kaj pomeni skrb za kupce. Problem so zaznali, in dali v GDI motorje nad sesalne ventile ekstra obični injektor, ki ga motor uporablja, ko ne rabi tlaka GDIja, in tako izpira packarijo s sesalnih ventilov. Problem rešen za vekomaj amen.
Kakšno je stanje s Hyundaijevimi turbo mlinčki ne vem, kar se sliši je samo to, da so nekoliko žejni.
Glede turbine pa: nobena ni večna, in bedak za volanom lahko vsako uniči v enem dnevu. Bo pa zagotovo morala biti vidna razlika, če je turbina narejena kvalitetno ali pa toliko, da pride skozi garancijo...
Vsa sodelovanja / lastniške deleže z različnimi EU proizvajalci so prekinili in odprodali in se nekaj malega sedaj prodali Toyoti.glede na to da suzuki in fiat sodelujeta..a so to mogoče fiatovi motorji (multiari, t- jet in podobne zadeve) ali original suzukijevi?
multijete so vgrajevali ne JTD jev..... pri suzukiju so imeli oznako DDiS so bili pa multijeti to (1,3 pa 1,6) sm na siolu pred cajtom bral da so sprva meli španovijo z VW ker so želeli met njihove 1,4tdi 3 cilindre, sam švaba ni bla za to..so sam od suzukija kar je blo okej pobrali investirali pa nč, tk da so potem prešli na fiataVsa sodelovanja / lastniške deleže z različnimi EU proizvajalci so prekinili in odprodali in se nekaj malega sedaj prodali Toyoti.
Če se ne motim, so bili včasih v Suzukijih JTD dizelski motorji (?), danes pa dizlov nimajo več. Bencinski oz. bencinski turbo (lahko tudi mild hibrid) motor je Suzukijev.
Imajo še full hibrida, ki pa je le rebadge RAV4 (cene raje ne omenjam, ker ni... spodobna).
Na koncu bo kupil berlingota ker je edin na lagerju. Cene bido čez leto ali dve zanihale in posledicno bo tudi cena rabljenim padla.
Sandero ima kamero plus prednje in zadnje senzorje, samo za infoVzvratna kamera (je ni blo pri Dacii)