Malo off topic: Pozna kdo koga, ki bi mi lahko izklopil start&stop na S-maxu? Mi najeda vsakič stiskat gumb, bi raje permanentno izklopil.V bistvu bi lahko rekel S&S sistem, ki ga ni treba vedno izklaplajt ker dejansko deluje tako kot mora.
To je neke sorte siva cona... Ampak glede na to, da nekateri proizvajalci omogočijo, da že s knofom na armaturi trajno izklopiš SS, po moje ni nobene panike... Je pa morda h kakšnemu bolj zagretemu teh. pregledniku avto najbolje pripeljati prez prižganih oranžnih lampic v števcih... Takrat ga pač prej vklopiš...Zdaj bo eno tako vprašanje.... V primeru samovoljnega izklopa start stop, tukaj mislim trajno, tako kot si tega želi Generik. Ali je takšen v teoriji tehnično brezhiben? Te lahko vržejo na tehničnem? Ali pa recimo, da imaš prometno nesrečo in bi si nekdo res vzel čas in voljo, da dokaže, da vozilo ni bilo brezhibno. Dlakocepim, ampak, če gremo po črki pravil....?
naš ta velik ima, ko SS izklopiš, nobene lučke, ko pa je vklopljen je pa ECO napis, zelen dela, rumen pa kao ne dela zaradi pogojev.
Prva 4 leta ni tehničnega... Tako da mam še 2 leti mir preden se bom s tem ukvarjal.Goreča opozorilna lučka na armaturi (katerakoli) je lahko razlog, da tehničnega ne opraviš.
Tudi prazen aku je lahko razlog za zavrnitev - če avto slabo vžge, ali sploh ne.
Pri Mercedesu ni ravno tako. Prečrtan rumen A pomeni, da SS ne dela zaradi manjke pogojev. Motor prehladen ali pa pomožna baterija (auxilery battery) še ni dovolj napolnjena. To ne pomeni, da je napaka na SS. In tudi ni lučka, temveč info na displayu. Če pa pride do napake/okvare SS sistema, pa se prižge fizična lučka na merilnikih in display javlja napako. Če je SS deaktiviran, ni prečrtanega rumenega A.Še so pametni ljudje na svetu. rumena načeloma pomeni da je nekaj narobe (check engine light).