Novi BMW 5

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Cez 4 leta bo to najbolj pogost primerek v SI.

V SI ja, na alterju bo to M550i...

















dokler ne pride M5.
evil.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
BMWji imajo vedno dolge haube in kratke armature in za to nič slabše ne sediš za volanom. Čemu je to vzrok,... kaj jaz vem,... mogoče vzdolžno postavljen motor.

Zaradi razporeditve teže prednja zadnja os 50:50. Da je mašina čimbolj za prednjo premo, za razliko od Hond kjer visijo čez
evil.gif

zmaga.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja. BMW nikoli ni dal veliko samo na navite mašine pač pa tudi na "mini letala" od e28 325e, E34 535 z big six M30 motorjem, e24 635csi do E31 V12 in 550 naprej.. To slednjo filozofijo je sprejel bolj majhen kos ljubiteljev avtomobilizma ampak je pika na i in kdor danes da kaj nase ne bo kupil novega MB S klaso ampak obnovil tole. Skoda, ker sem jo imel samo 14 dni, poraba +14 litrov... 635csi. To je bistvo BMWja in tisti izgubljeni slogan freude am fahren, ne M modeli. Te so za mnozico in honda fahrerje. Tega MB in audi ne premoreta, ceprav v navadnih modelih prekosita bavarce povsod.

priden.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Vrhunski aparat brez dvoma..oblika je premišljena evolicija novega designa in bolje jim nikakor nebi moglo uspet
zmaga.gif

Vsem ostalim, ki jokcajo in bruhajo zraven, a je res tako težko doumet, da je oblika v službi denarja in dokler se bodo takšna vozila prodajala, potem najbrž nima smisla menjavat obliko in njene značilnosti iz modela v model, kot to počno recimo azijci, reno ter ostali zgubljenci. Nova petica, je spet postavila mejnik v svojem razredu, kar ne pomeni, da ostali nimajo pojma, ampak toliko kot ga ima Bmw ga premore oz ga ima več le še Porsche, vsi ostali so lahko le približno toliko dobri,bolje pa nihče razen omenjenega Porscheja.
Predno kdo omeni Audija in Meco, naj omeni Audijev težak nos in Mercedesovo kvaliteto na splošno, tako, da mislim, da je nadaljna debata brezpredmetna.
Face it, (nekateri) nemci so mojstri, ostalim manjka vse kar oni imajo očitno..
17758-icon_confused.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja.

Če ti ne bi ostal v zgodovini bi vedel, da pri BMW-ju oznaka na zadku že dolgo več ne pomeni kubikature motorja. In pa M modeli imajo že nekaj časa največjo kubikaturo ali vsaj enako kot najmočnejši non-M model.

G30 M550i ima 4.4 V8 Twin Trubo, za M5 še niso znane informacije, bo pa verjetno prav tako 4.4 V8 Twin Turbo motor, seveda bolj navit s cca. 600hp, pri F10 je zgodba enaka (M5 in M550i imata V8 4.4 Twin Turbo), E60 M5 ima 5.0 V10, 550i 4.8 V8 motor, E39 M5 5.0 V8, 540i 4.4 V8, šele pri E34 se zgodba obrne.

Pri M3 je zgodba do E30 podobna.

Še kaj?
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.753
15.809
113
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja. BMW nikoli ni dal veliko samo na navite mašine pač pa tudi na "mini letala" od e28 325e, E34 535 z big six M30 motorjem, e24 635csi do E31 V12 in 550 naprej.. To slednjo filozofijo je sprejel bolj majhen kos ljubiteljev avtomobilizma ampak je pika na i in kdor danes da kaj nase ne bo kupil novega MB S klaso ampak obnovil tole. Skoda, ker sem jo imel samo 14 dni, poraba +14 litrov... 635csi. To je bistvo BMWja in tisti izgubljeni slogan freude am fahren, ne M modeli. Te so za mnozico in honda fahrerje. Tega MB in audi ne premoreta, ceprav v navadnih modelih prekosita bavarce povsod.

<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/sCTsXq83uHU&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/sCTsXq83uHU&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
priden.gif

Ena slovenska
cool-1.gif






 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Naj bi pri tej generaciji poudarek ponovno bil na voznih lastnostih, F10 je bolj pussy in bojda precej blizu A6 po vozni dinamiki, kar priznavajo celo težki BMW zanesenjaki. Vprašanje pa, ali se je poslabšal BMW ali izboljšal Audi, pomoje, da kombinacija obojega.

Mene priznam, Audiji pustijo precej hladnega, kljub temu, da sem že dostikrat bil označen za VAG loverja veliko bolj preferiram minhenške bavarce, sploh v civilnih verzijah. S sanjami smo pa seveda v Stuttgartu... za tisto pa ni zamenjave.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Frojde am fahern za tole? Mogoče v Nemčiji na kakem meetu poznavalcev, da te vidijo, nikakor pa ne za vozit.

Zgoraj omenjeni Porsche je pa meni neznanka. Vrhunski po zanesljivosti na ADAC lestvicah ipd. , ko pa stvar želiš kupit in se pozanimaš pri poznavalcih (lastnikih) pa skoraj ni modela, da si ga lahko privoščit pa ne zaradi nabavne cene ali tekočega vzdrževanja, ampak nekih vnaprej znanih katastrofalnih napak, ki povzročijo 20k€++ račune.

Youtuber salomondrin, ki je zaljubljen v porše ne more opravit več hitrega kroga z 918, dragrace proti električnemu hrvatu je spušil pa še pregreval se je v dokaj hladnem Detroitu.
bonk.gif
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Frojde am fahern za tole? Mogoče v Nemčiji na kakem meetu poznavalcev, da te vidijo, nikakor pa ne za vozit.

prosim povej kaj vec. Si ga vozil? Kateri pa je po tem takem benchmark za freude am fahren?
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Se strinjam... tole bolj shirano zgleda ko en metrosexualec.
hysterical-1.gif

Bolj podoben trojki kot drugim. Ne bom kupil, kar mesarji naj naročijo.
grin1.gif

Mesarji, ki si lahko privoščijo samo prednjo felno, ga najbolj šinfajo.
grin1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Tukaj pa kopirajo sprednji konec po novi Hondi civic !

Druga zadeva,ali je kdo pogledal kako kratka je armaturna plošča? Ravno tolk kot pri yugotu !

Ja dolga hauba,zato morajo prednje steklo namestiti bolj pokonci in armatura skrajšati,da dobijo sploh kaj placa v dolžino v kabini!

Ampak tudi volan je precej blizu kratke armature nameščen,zato tudi ni pravega položaja pri sedenju.

ha ha ha tudi displej je nastavlje iz armaturke,ker če bi bil nekoliko notri,bi pa bil zunaj pred šipo
hysterical-1.gif

Evo.. že imamo... 5ica je na sprednjem koncu podobna Civicu (ajde da ne omenim izrazoslovja, kako je lahko spredaj konec). BMWji imajo vedno dolge haube in kratke armature in za to nič slabše ne sediš za volanom. Čemu je to vzrok,... kaj jaz vem,... mogoče vzdolžno postavljen motor.

Itak da imajo vzdolžno,ker tlačijo ene glumazne mašine,ker bi radi imeli dirkaške limuzine
cheer.gif


Sprednji konec je mišljeno za obliko odbijača
grims-1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Uredu je, daj zdaj mir prosim no..kup forda pa bodi srečen kot, kot si lahko s fordom srečen le ti.
roza.gif

peace bro
grims-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Skratka zjejbali so notranjost !

Avto je v notranjosti bolj prostoren kot trenutna serija 5, ki je najbolje prodajana limuzina v tem razredu. Adijo fajn bodi.
smile-1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Če bi VAG (audi), malo pomislil, koliko kupcev izgubijo prav zaradi njihove bedaste postavitve motorja, bi po vsej verjetnosti, šli back to drawing board nemudoma
rolleyes-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
vsak pravi alteraš ti lahko pove, da on prestavlja hitreje kot avtomatik ...
grims-1.gif

pravi alteraši imajo svojega šoferja in se vozijo v 384kW makinah. eni celo v dvomotornih.
Opel al kaj drugega?
Ciljam na tiste Prekmurce iz pred dobrega desetletja.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Skratka zjejbali so notranjost !

Avto je v notranjosti bolj prostoren kot trenutna serija 5, ki je najbolje prodajana limuzina v tem razredu. Adijo fajn bodi.
smile-1.gif

sekret primerjaš z novim sekretom
hysterical-1.gif


Pol se bodo zmislili še več valjev in bodo za 20 cm še podalšali haubo ? Nataknili bodo 22 col,in vauuuu kaka makina
bonk.gif
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja.

Če ti ne bi ostal v zgodovini bi vedel, da pri BMW-ju oznaka na zadku že dolgo več ne pomeni kubikature motorja. In pa M modeli imajo že nekaj časa največjo kubikaturo ali vsaj enako kot najmočnejši non-M model.

G30 M550i ima 4.4 V8 Twin Trubo, za M5 še niso znane informacije, bo pa verjetno prav tako 4.4 V8 Twin Turbo motor, seveda bolj navit s cca. 600hp, pri F10 je zgodba enaka (M5 in M550i imata V8 4.4 Twin Turbo), E60 M5 ima 5.0 V10, 550i 4.8 V8 motor, E39 M5 5.0 V8, 540i 4.4 V8, šele pri E34 se zgodba obrne.

Pri M3 je zgodba do E30 podobna.

Še kaj?
smile-1.gif

Na bmwje se pa res ne spoznam. Se dobro, da nisem vedel kaj pomeni oznaka zadaj.
evil.gif