Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
Izbral bi 200% Hondo NSX
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
minuto po tistem ko bi si izbral hondo, bi te pelu z recimo 991 Turbo S, oz že navaden turbo bi zadostoval, sej druzga ne ampak mal bi te pekla odločitev...
takrat bi vidu da porš ni za bv eden izmed najdražjih supersportnikov na zemlji
In zakaj jih vidiš toliko na cesti,zakaj že niso vsi na odpadu ?Pa si mogoče kda videl na cesti še kako novejšo hondo? Ali vidiš samo audijeCitat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
me zanima kaj bi izbral, če bi dobil na izbiro naj japonca ali naj euro. ziher japonca ane?
Izbral bi 200% Hondo NSX
Aja hondas si...ok to pojasni mariskaj. Predvidevam da si lastis kalega sivika 97 letnik z remus nalepko zadaj?
Ravno danes sem videl enega takega lepotca. Sem mislil da je to ze vse pod preso slo. No saj tega je tudi ze do polovice skoraj rja pozrla
Citat:
Uporabnik Drifter pravi:
minuto po tistem ko bi si izbral hondo, bi te pelu z recimo 991 Turbo S, oz že navaden turbo bi zadostoval, sej druzga ne ampak mal bi te pekla odločitev...
takrat bi vidu da porš ni za bv eden izmed najdražjih supersportnikov na zemlji
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.
Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.
Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.
Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).
Treba je upoštevati, da so navade povprečnega uporabnika med znamkami različne. To so pogruntale tudi zavarovalnice v tujini.
In povprečen uporabnik Toyote ima praviloma drugačen stil vožnje in pričakovanj od povprečnega BMWjaša. Pa boš videl isto tehniko (recimo dizel motorje in menjalnike) v obeh znamkah. In enako je razlog, da ugodnega podaljšanega jamstva 5 let brez omejitve kilometrov pri BMW še dolgo ne boš videl - ker bi firma bankrotirala. Pri Toyoti je pa standard.
Drug aspekt je še to, da ni vsa tehnika primerna ravno za vse modele avtomobilov. Če boš dal mali turbo mlinček iz malčka v kako večje in težje vozilo, je jasno, da bo mlinčkova življenska doba krajša. Žal se pa to počne, sploh kjer se trudi ponudit cenovno ugodno osnovno ponudbo nekega modela.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
No tale statistika je tako tako... Saab, Vauxhall in Opel lahko mirno ooznačimo za isto (motorji), prav tako Nissan/Renault/Dacia.
Ali pa v tej statistikini zajeto samo število okvar motorjev. Ne more biti ISTI motor v eni znamki bolj zanesljiv kot v drugi (sploh če ima tudi podporne sisteme iste).
Treba je upoštevati, da so navade povprečnega uporabnika med znamkami različne. To so pogruntale tudi zavarovalnice v tujini.
In povprečen uporabnik Toyote ima praviloma drugačen stil vožnje in pričakovanj od povprečnega BMWjaša. Pa boš videl isto tehniko (recimo dizel motorje in menjalnike) v obeh znamkah. In enako je razlog, da ugodnega podaljšanega jamstva 5 let brez omejitve kilometrov pri BMW še dolgo ne boš videl - ker bi firma bankrotirala. Pri Toyoti je pa standard.
Drug aspekt je še to, da ni vsa tehnika primerna ravno za vse modele avtomobilov. Če boš dal mali turbo mlinček iz malčka v kako večje in težje vozilo, je jasno, da bo mlinčkova življenska doba krajša. Žal se pa to počne, sploh kjer se trudi ponudit cenovno ugodno osnovno ponudbo nekega modela.