ti ja, ti, onega drugega pa ko jebe?ti obračaj besede kakor hočeš, jaz zase vem da če bom udeležen v nesreči, bi bil raje v velikem in težkem avtu, kot pa v majhnem in lahkem
ti ja, ti, onega drugega pa ko jebe?ti obračaj besede kakor hočeš, jaz zase vem da če bom udeležen v nesreči, bi bil raje v velikem in težkem avtu, kot pa v majhnem in lahkem
Kmalu bomo ugotovili, da so v časih, ko so 5-6 letniki hodili še delat v rudnike imeli več Svobode kot danes, ko se bojimo lastne sence...Kolikor sem videl je predlog 90 za voznike do 21 oz voznike zacetnike.
Zakaj pa le SUV? Enako prostoren limo/karavan ni nič lažji in zasede več prostora (tloris) na cesti ...Se strinjam, da se SUV obdavči po teži s tem posledično porabi, tudi če je hibrd ali električar.
to pomen, da je bol ekološki, ker sonce manj greje podlagoZakaj pa le SUV? Enako prostoren limo/karavan ni nič lažji in zasede več prostora (tloris) na cesti ...
Malo se tudi poraja vprašanje, kako boš preverjal, če mlad voznik vozi samo 110? Ustavljal vse avte ki vozijo 130 in skozi okno preverjal koliko je kdo star? V praksi se mi zdi nemogoče.
če bi zletel s ceste, v kakem avtu bi bil raje?ti ja, ti, onega drugega pa ko jebe?
Sam ta omejitev se nanaša na avtoceste. Torej najprej moraš izmerit hitrost, ki je za ostale voznike legalna, potem pa še ustavljat vozila. Ne vem če razumeš. Lahko je merit in ustavljat vozila ki so prehitra od tistega, kar kaže prometni znak. Zelo težko pa je iskat kršitelje, ki bi morali vozit počasneje kot je uradna omejitev in na vrhu vsega še na avtocesri.Kako pa danes ves, če vozi npr 17letnik ali pa nekdo z izpitom? Na isti princip je precej enostavno...
In potem ti zmedo zaradi relativne razlike v hitrosti ne delajo le Tovornakarji in počasneti, ampak dodatno še vozniki začetniki, ki jim bi omejili hitrost... KAOS Zagotovljen!!!Sam ta omejitev se nanaša na avtoceste. Torej najprej moraš izmerit hitrost, ki je za ostale voznike legalna, potem pa še ustavljat vozila. Ne vem če razumeš. Lahko je merit in ustavljat vozila ki so prehitra od tistega, kar kaže prometni znak. Zelo težko pa je iskat kršitelje, ki bi morali vozit počasneje kot je uradna omejitev in na vrhu vsega še na avtocesri.
Sam ta omejitev se nanaša na avtoceste. Torej najprej moraš izmerit hitrost, ki je za ostale voznike legalna, potem pa še ustavljat vozila. Ne vem če razumeš. Lahko je merit in ustavljat vozila ki so prehitra od tistega, kar kaže prometni znak. Zelo težko pa je iskat kršitelje, ki bi morali vozit počasneje kot je uradna omejitev in na vrhu vsega še na avtocesri.
Zato ker x5 žere vsaj 2litra več od 5 limuzine.Zakaj pa le SUV? Enako prostoren limo/karavan ni nič lažji in zasede več prostora (tloris) na cesti ...
Sam ta omejitev se nanaša na avtoceste. Torej najprej moraš izmerit hitrost, ki je za ostale voznike legalna, potem pa še ustavljat vozila. Ne vem če razumeš. Lahko je merit in ustavljat vozila ki so prehitra od tistega, kar kaže prometni znak. Zelo težko pa je iskat kršitelje, ki bi morali vozit počasneje kot je uradna omejitev in na vrhu vsega še na avtocesri.
Kolegi iz vhodnega dela Ohia so mi razlagali, da to avtonomno vožnjo amiši še vedno uporabljajo pri vračanju iz gostilne, je pa problem, da konji ne upoštevajo dobro semaforjev, tako da je treba ob večerih biti pozoren na semaforjih, tudi če imaš zeleno lučTo je včasih zares dobro funkcioniralo... Furmani so imeli konje natrenirane v NULO
Svetuj jim naj namesto semaforiziranih križišč gradijo Rondoje...Kolegi iz vhodnega dela Ohia so mi razlagali, da to avtonomno vožnjo amiši še vedno uporabljajo pri vračanju iz gostilne, je pa problem, da konji ne upoštevajo dobro semaforjev, tako da je treba ob večerih biti pozoren na semaforjih, tudi če imaš zeleno luč
Saj pa niso cigoti, da je treba skrbeti za njihZa vse te omejitve mora država zagotoviti nadomestila, če starejšim ukinejo vozniški MORA občina poskrbet za občinski avto in pika.