Prihaja mocna omejitev vozniskih dovoljenj

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.035
113
In kaj to rešuje. Na avtocesti je prej kot zaradi hitrosti več nesreč zaradi premajhne varnostne razdalje, kjer se zvija pleh, mrtvih na ac je malo.

Večina mrtvih v nesrečah je na regionalkah, kaj ti pomaga omejitev na 110 če potem pelje 110 naravnost v drevo v ovinku.
Če pa je že nesreča, pa imam zadnje čase občutek, da je zmerom kak kamion udeležen.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.497
2.413
113
Pomurje
In kaj to rešuje. Na avtocesti je prej kot zaradi hitrosti več nesreč zaradi premajhne varnostne razdalje, kjer se zvija pleh, mrtvih na ac je malo.

Večina mrtvih v nesrečah je na regionalkah, kaj ti pomaga omejitev na 110 če potem pelje 110 naravnost v drevo v ovinku.
Za tega Darvin poskrbi. Pa naj bo omejitev 60. Bo jih veliko preživelo drevo
 
22. jul 2007
13.496
1.709
113
124

Torej.. Doma mas recimo audi a5 in audi q5, rabil pa bos dva izpita. B in zraven we B+ za Q5, ker je tezji od 1800kg. Samo ena od cvetk.
Time to say goodbye EU :bonk:
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Načeloma bo nekaj politikov proti. Ampak, kdor je v svoji državi na poziciji, se ne bo mogel upreti dodatnemu denarju, ki ga tudi take pogruntavščine prinesejo v proračun in to brez političnega truda na lokalnem nivoju. Nič nisi kriv, samo izpolnjuješ direktivo EU, ki so si jo tam v Bruslju izmislili. Čeprav bi lahko z vetom preprečil sprejetje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic
2. jul 2020
5.277
6.812
113
Kako pa bi oni uveljavljali omejitev 90km/h. Boš moral kupiti avto z blokado? Bodo proizvajalci vgrajevali poleg Sport mode tudi Omladinac mode pod pin kodo?
To se bo preverjalo na tehničnih pregledih, kako bo z novimi avti, katerim ni potrebe delatitehnični, kaj če starš pripelje avto...


Sprememba orožne zakonodaje je bila precej butasta in spisal jo je nekdo, kateri ni še držal orožja v roki. To je pa pisal nekdo, kateri ni vozil več kot najeti avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey
2. jul 2020
5.277
6.812
113
Mogoče že vsa papirologija, od zavarovanja, do vzdrževanja.

Kot sem napisal, kako se bo na tehničnem pregledu obravnavalo tak avto, kako boš obstoječi avto prilagodil vozniku začetniku...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Ta del se po moje nanaša na mlade voznike in ne na vse voznike:
1695724029786.png


Na splošno je svoje čase veljalo da je opravljen izpit neke vrste potrdilo, da obvladaš prometne predpise, križišča, zakon in samo vožnjo,... in da si na podlagi izpita tako ali drugače primeren za udeležbo v prometu.

Ne vem kaj bi moral več ali manj znat/obvladat če imaš težek, lahek, dolg, kratek, roza,... avto?

Osebno tam do 70tega leta ne bi težil z veljavnostjo in ponovnim opravljanje, ker to so pričakovana leta, do katerih bo potrebno delat (umsko, fizično) in boš po državnih merilih v tistih letih še top 'dude' za delat. In po mojem mnenju, če si v stanju 8 ur opravljat delo, boš tudi v stanju se pripeljat na šiht in iz njega.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
6.129
4.276
113
Ta del se po moje nanaša na mlade voznike in ne na vse voznike:
Poglej priponko 72538

Na splošno je svoje čase veljalo da je opravljen izpit neke vrste potrdilo, da obvladaš prometne predpise, križišča, zakon in samo vožnjo,... in da si na podlagi izpita tako ali drugače primeren za udeležbo v prometu.

Ne vem kaj bi moral več ali manj znat/obvladat če imaš težek, lahek, dolg, kratek, roza,... avto?

Osebno tam do 70tega leta ne bi težil z veljavnostjo in ponovnim opravljanje, ker to so pričakovana leta, do katerih bo potrebno delat (umsko, fizično) in boš po državnih merilih v tistih letih še top 'dude' za delat. In po mojem mnenju, če si v stanju 8 ur opravljat delo, boš tudi v stanju se pripeljat na šiht in iz njega.
torej če dobro razumem
do 68 leta pravijo da si delovno sposoben
do 60 pa za avto

Kr se tiče teže vozil je pa tako, če turijo električna vozila, ki so precej težja v osvni kot vozila na notranje izgorevanje.....

same nebuloze...
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Naj se še spomnijo, da okoli 50-tega (oziroma baje pri moških po 45-em, pri ženskah po 55-em) že precej naraste nevarnost za kak infarkt, pa se bo dalo več denarjev pobrati od ljudi, ki bi radi vozili avto.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Osebno podpiram, da se prej začnejo dodatna psihofizična in zdravstvena preverjanja, ali je voznik še primeren za na cesto. Tako kot je sedaj, "vsem" do 80. leta starosti, ni kul.

Upam pa, da bodo enako naredili tudi pri vključevanju v politiko. Ko je človek enkrat nad 60. letom starosti, bi moralo veljati najmanj tako strogi kriteriji kot za vozniškega.

Ker tam lahko narediš še več škode kot na cesti.
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.546
452
83
V politiki so večji problem mlečnozobci brez kakršnihkoli življenskih izkušenj. V SLO najbolj izstopajo Nika, Luka.... ...
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Bo držalo. "Slučajno" sta našteti dve osebi iz levega pola. Desni pol jih seveda že od malega trenira v okviru SDM, tako da oni ne bi rabili oznake "politik začetnik".

Kdo naredi več škode (neizkušeni ali pa penzionisti) se pa lahko debatira še pa še, tako v politiki kot na cesti. Ne verjamem, da se vodijo kakšne podrobne (javne) statistike glede na starost voznika, št. prevoženih km in št. incidentov, razen če lahko kdo iz zavarovalniškega lobija kaj namigne.