Situacije kot npr. ko ti otrok skoči pred avto.kaj je fora teh moose testov? Mislim, a imajo kako praktično vrednost ali je samo za merjenje dolžine nečesa...
Situacije kot npr. ko ti otrok skoči pred avto.kaj je fora teh moose testov? Mislim, a imajo kako praktično vrednost ali je samo za merjenje dolžine nečesa...
Losov test v resničnem lajfu pa izgleda takole:
Golaž bo.
Losov test v resničnem lajfu pa izgleda takole:
Golaž bo.
Ja, je z ABS res isto kot če ti kolesa blokirajo in recimo zaradi neenakega oprijema po kolesih, ti avto potegne v neko x smer.Problem je že da 99% folka ne bi zmoglo takega manevra, kar pomeni da je test teoretičen. Sicer z dobrim namenom, ampak teoretičen.
Isto, kot so obvezno začeli tlačiti ABS zavore v avte, ker so kao vodljivi med zaviranjem. Ja, za folk, ki redno vadi manevre. Za 99% navadnega pa same shit, kot navadne zavore, ker preprosto zmrznejo in prav niče ne vodijo avta iz krizne situacije med samim zaviranjem.
Bi pa vseeno bilo prav, da Toyota zadeve zrihta. Sploh, če se jih da uštimat že z programskimi spremembami sistema ESP.
Avto potegne v neko smer tudi če imaš ABS.
Poanta ABS je vodljivost vozila med zaviranjem. Za to je pa potrebno bit streniran. 99% folka to ni.
Da ne omenjam, da je ABS potencialno sranje na snegu in pesku, kjer so zavorne poti daljše kot pri klasiki brez ABS.
Druga reč je pa, ko je prišel v igro ESP. To je pa prineslo dejanski napredek v varnosti, ker dejansko popravlja smer z zaviranjem posamičnih koles in potencialno rešuje prvo naveden problem.
Saj pravim alterasa moti. Ostali pa v prometu naceloma ne driftajorecimo pri driftanju
Saj pravim alterasa moti. Ostali pa v prometu naceloma ne driftajo