Nova Toyota RAV4

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.015
6.626
113
Razumem, sem sla brati. Zakaj je, kaka je logika zadaj in kako se izvaja. Sem mislila, da je kaka nova zadeva to. Ker v zadnjem letu se kar naprej pojavlja ta moose test povsod prej pa nikdar slišala zanj...

Se vseeno pa... Koliko pade na voznika v teh situacijah in koliko ja avto? Po moje je slednje vseeno samo pika na "I", prej je treba pa se celo črtico zrisati.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.454
2.399
113
Pomurje
Jih je že precej popravilo to zadevo. Sem siguren da bodo tudi Rav4.
Ni pa dobro da je prišlo do tega. Da na pol delujoč esp dajo na cesto.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Če želiš malo terenskosti je dobro imeti vzmetenje ki omogoča veliko artikualcije, da ni kakšno kolo v zraku. Trši sway bar tale losov čist enistavno reši, bi bile pa terenske lastbosti slabše.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Natanko tako.
Instiktivno boš najprej pritisnil na zavore, vse ostalo je veliki morda, rezerviran za strenirane, ki že vnaprej vedo, da bo los stekel na cesto ali pa da tam stoji že 5 ali več sekund skoraj statično. Pa v slednjem primeru se boš raje preprosto ustavil pred njim, kot pa strašno manevriral, sploh na cesti, kjer je lahko udarec nasproti vozečega vozila še bolj katastrofičen od samega losa.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.581
4.513
113
49
Na sončni strani ALP
V deželi losov imajo 10+m brisanega prostora levo in desno od voznega pasa, da ga opaziš že 5km preden prideš do njega . Kdor je vozil po skandinaviji veo čem pišem. Pri nas pa je vejevje od dreves in grmovja še 5m v cesto!

Sicer pa je na tem testu padla tudi prva generacija a TT ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.713
113
Problem je že da 99% folka ne bi zmoglo takega manevra, kar pomeni da je test teoretičen. Sicer z dobrim namenom, ampak teoretičen.

Isto, kot so obvezno začeli tlačiti ABS zavore v avte, ker so kao vodljivi med zaviranjem. Ja, za folk, ki redno vadi manevre. Za 99% navadnega pa same shit, kot navadne zavore, ker preprosto zmrznejo in prav niče ne vodijo avta iz krizne situacije med samim zaviranjem.

Bi pa vseeno bilo prav, da Toyota zadeve zrihta. Sploh, če se jih da uštimat že z programskimi spremembami sistema ESP.
Ja, je z ABS res isto kot če ti kolesa blokirajo in recimo zaradi neenakega oprijema po kolesih, ti avto potegne v neko x smer.
Sami inženirji so tukaj.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Avto potegne v neko smer tudi če imaš ABS.
Poanta ABS je vodljivost vozila med zaviranjem. Za to je pa potrebno bit streniran. 99% folka to ni.

Da ne omenjam, da je ABS potencialno sranje na snegu in pesku, kjer so zavorne poti daljše kot pri klasiki brez ABS.

Druga reč je pa, ko je prišel v igro ESP. To je pa prineslo dejanski napredek v varnosti, ker dejansko popravlja smer z zaviranjem posamičnih koles in potencialno rešuje prvo naveden problem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.052
9.713
113
Avto potegne v neko smer tudi če imaš ABS.
Poanta ABS je vodljivost vozila med zaviranjem. Za to je pa potrebno bit streniran. 99% folka to ni.

Da ne omenjam, da je ABS potencialno sranje na snegu in pesku, kjer so zavorne poti daljše kot pri klasiki brez ABS.

Druga reč je pa, ko je prišel v igro ESP. To je pa prineslo dejanski napredek v varnosti, ker dejansko popravlja smer z zaviranjem posamičnih koles in potencialno rešuje prvo naveden problem.

A res? Avto potegne z ABSom, ki prepreči blokiranje koles. No dej ti inženir razloži kako avto z ABS potegne v neko X smer, če kolesa ne blokirajo.

Sneg in pesek pa pustimo pri miru za to, ker je vsaj pesek relativno redek pri nas. Za sneg pa drži, čeprav boljši absi se pri neki nizki hitrosthi izključijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.427
5.703
113
Sneg samo v primeru da ga narivaš. Pri vseh ostalih abs pomaga.
Je reko ogo da mores bit streniran. Al si al pa nisi v vsakem primeru boš z abs-om prej in bolj varno ustavo. Razen če si alteraš, takrat se ve da so asistence, da se onemogocijo, ker pravemu alterašu škodijo
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.857
113
No, povsem realno dejstvo je, da pri določenih manevrih avtomobilu oz. njegovi vožnji - recimo pri driftanju ali pa pri vožnji/speljevanju v zasnežen klanec - določene asistence dejansko lahko prej škodujejo kot pomagajo ampak kar se pa ABS-a tiče in kriznih situacij se pa povsem strinjam s tabo.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.890
1.272
113
Vsa pasivna pomagala so samo prednost, PREDVSEM za tiste, ki niso najbolj vešči vožnje. Ne pa ravno obratno...

In to kar se je toyoti zdaj zgodilo pri RAV4 je blamaža za tako podjetje kot je toyota. Ker to ni majhna zadeva, pa čeprav v praksi redkokdaj pride do pravega izraza. So reči, ki si jih firme kot so toyota ne bi smele privoščiti :D jbg, mojih 5 centov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Matey

hermann

Guru
19. mar 2014
9.670
6.536
113
določena vozila, med verniki najbolj znana po svoji vodljivosti, na losovem testu opletajo in skačejo po 2 kolesih pri brzinah s katerimi povprečni kombiji nimajo nobenih težav

so what, resno... če me bo na cesti presenetil los ali otrok ali kišta pira bo itak avto sam bremzal ko zmešan in bo to še največje presenečenje in nevarnost.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.788
15.857
113
Saj pravim alterasa moti. Ostali pa v prometu naceloma ne driftajo

:zavijazocmi:

Kako priročno si izpustil drug primer s speljevanjem v zasnežen klanec, na katerega pa pozimi lahko naleti večina klasičnih (torej ne-alter) voznikov v normalnem prometu, samo da lahko še malo dodatno zbluziš dalje. Bravo.